Δοκιμάζουμε το πρώτο ηλεκτρικό της CUPRA στην πιο ισχυρή του έκδοση

Ένα ηλεκτρικό που είναι ικανό να "χαρίσει" χαμόγελα σε όποιον βρεθεί πίσω από το τιμόνι του! Δείτε τις εντυπώσεις μας από το πισωκίνητο CUPRA Born...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
CUPRA Born

Το CUPRA Born είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που προστέθηκε στη γκάμα της εταιρείας και τώρα έφτασε η ώρα να το δοκιμάσουμε στην πιο ισχυρή του έκδοση (εξαιρώντας την κορυφαία VZ που αναμένουμε), αυτήν που είναι γνωστή ως e-boost και αποδίδει 231 ίππους. Πάμε να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά!

Δείτε επίσης: Ο Μάνος Στεφανής στη Βαρκελώνη για το νέο CUPRA Tavascan

Το CUPRA Born βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του VW Group και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του ομίλου στο Zwickau της Γερμανίας, εκεί όπου παράγεται και το αδελφό VW ID.3. Εξωτερικά, ξεχωρίζει από τις μπρονζέ λεπτομέρειες, ενώ υπάρχουν αρκετά δυναμικά στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει στο δρόμο. Μερικά εξ’ αυτών είναι τα λεπτά LED φωτιστικά σώματα, οι σκουρόχρωμες, αεροδυναμικές ζάντες μεγέθους 19 ιντσών (ελαστικά 215/50 R19), η διακριτική αεροτομή που είναι ενσωματωμένη στο αμάξωμα, αλλά και ο εντυπωσιακός διαχύτης στο κάτω μέρος. Με μήκος τα 4.322 χλστ., πλάτος τα 1.809 χλστ. και ύψος τα 1.537 χλστ. το CUPRA Born τοποθετείται στη μικρομεσαία κατηγορία με χώρους για πέντε επιβαίνοντες λόγω και του μεταξονίου των 2.767 χλστ.


Εσωτερικό: “Sportive” φιλοσοφία, εντυπωσιάζουν οι καθισματάρες…
Περνάμε στο εσωτερικό, με το CUPRA Born να ανταποκρίνεται στην ψηφιακή τάση της εποχής μέσω της στάνταρ οθόνης αφής 12 ιντσών που βρίσκεται στο επίκεντρο και ελαφρώς υπό γωνία για να προσφέρει τέλεια οπτική στον οδηγό. Μέσω αυτής επιτυγχάνεται η ασύρματη συνδεσιμότητα μέσω Android Auto και Apple CarPlay, η ρύθμιση του κλιματισμού, αλλά και η προβολή των καμερών 360 μοιρών. Μία δεύτερη, πολύ πιο μικρή οθόνη βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και ενημερώνει τον οδηγό με τις απολύτως απαραίτητες πληροφορίες, όπως το επίπεδο φόρτισης και η ταχύτητα. Πέρα όμως από τις οθόνες, δεν γίνεται να μην αναφερθούμε και σε κάποια εντυπωσιακά στοιχεία, όπως για παράδειγμα τα στάνταρ bucket καθίσματα, τα αλουμινένια πεντάλ και το flat-buttom τιμόνι. Το τελευταίο γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακό και λόγω της ύπαρξης δύο φυσικών διακοπτών για την μετάβαση από το ένα πρόγραμμα οδήγησης στο άλλο.

Πάμε και στην πρακτικότητα, με το CUPRA Born να προσφέρει αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα. Σημαντικό είναι να αναφέρουμε πως η τοποθέτηση του επιλογέα στο ύψος του τιμονιού δημιουργεί άπλετο χώρο στην κεντρική κονσόλα (ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό). Εκεί υπάρχει ένα ευρύχωρο υποβραχιόνιο, ποτηροθήκες, αλλά και θέση για την ασύρματη φόρτιση του κινητού. Μεγάλες θήκες συναντάμε και στις “τσέπες” των θυρών, ενώ ο όγκος για τις αποσκευές φτάνει στα 385 λτ.

Κινητήρας: Ισχύς 231 ίππων στον πίσω άξονα
Όπως αναφέραμε και στη εισαγωγή, το αυτοκίνητο της δοκιμής είναι το Born e-boost, που σημαίνει πως ο ηλεκτρικός κινητήρας μόνιμου μαγνήτη αποδίδει 231 ίππους και 310 Nm ροπής. Κάπως έτσι, το αμάξωμα των 1.824 κιλών μπορεί να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα εντός 6,6 δλ. Η δε τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα. Πηγή τροφοδοσίας αποτελεί μία μπαταρία ιόντων-λιθίου με χωρητικότητα 58 kWh (υπάρχει και έκδοση με μεγαλύτερη μπαταρία), η οποία εξασφαλίζει μία αυτονομία που κυμαίνεται στο εύρος 362-420 χλμ. Στην διάρκεια της δοκιμής είδαμε την μέση κατανάλωση να διαμορφώνεται στις 16,5 kWh/100 χλμ. (15,7 – 18,0 kWh/100 χλμ. ανακοινώνει η εταιρεία), ενώ η αυτονομία άγγιξε τα 370 χλμ.

Όσον αφορά τους χρόνους επαναφόρτισης, σε μόλις 7 λεπτά μπορούν να προστεθούν επιπλέον 100 χιλιόμετρα αυτονομίας χρησιμοποιώντας ένα σημείο φόρτισης 170 kW. Ακόμη και αν η κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας είναι μόνο στο 5%, μπορεί να αναπληρωθεί στο 80% σε μόλις 35 λεπτά. Το Born μπορεί να συνδεθεί τόσο σε δίκτυα φόρτισης AC (έως 11kW) όσο και DC (έως 170kW), οπότε είτε βρίσκεστε στο δρόμο είτε στο σπίτι, η επαναφόρτιση της μπαταρίας είναι γρήγορη και απλή.

 

Στην πράξη: Χαμόγελα πίσω από το τιμόνι
Το CUPRA Born συνδυάζει στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει από πολλά άλλα ηλεκτρικά. Η δυναμική συμπεριφορά είναι εξαιρετική, λόγω του καλορυθμισμένου πλαισίου με “σωστή” κατανομή του βάρους, αλλά και της ανεξάρτητης ανάρτησης με πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα. Μπορεί το ESP να μην απενεργοποιείται πλήρως, αλλά έχει μία ρύθμιση που το κάνει να επεμβαίνει “καθυστερημένα” επιτρέποντας στον οδηγό να “παίξει” με την ουρά και να “σπάσει” την πρόσφυση υπερστρέφοντας έστω και ελαφρά το αμάξωμα στην έξοδο της στροφής. Σίγουρα θα θέλαμε ένα πιο άμεσο τιμόνι με καλύτερη πληροφόρηση, αλλά και καλύτερα σε αίσθηση φρένα (στο τελευταίο “πονάνε” όλα τα ηλεκτρικά). Η ισχύς του κινητήρα είναι επαρκής, ενώ η ακαριαία απόκριση είναι δεδομένη, όπως σε κάθε ηλεκτρικό μοντέλο. Όσο για την αυτονομία, δεδομένου ότι με το CUPRA Born ταξιδέψαμε στον αυτοκινητόδρομο, να τονίσουμε πως όσοι κινούνται τακτικά εκτός αστικού περιβάλλοντος… καλό θα είναι να κοιτάξουν την έκδοση με την μεγαλύτερη μπαταρία. Μόνο σε αυτή την περίπτωση τα περίπου 400 χλμ. στον αυτοκινητόδρομο χωρίς στάση θα είναι εφικτά!

Στο ταμείο
Η τιμή του CUPRA Born e-boost με τους 231 ίππους ξεκινά στην Ελλάδα από τα 43.900 ευρώ στην έκδοση της δοκιμής, με την μπαταρία χωρητικότητας 58 kWh. Για την απόκτηση της μεγαλύτερης των 77 kWh, το ποσό διαμορφώνεται στα 47.500 ευρώ. Εννοείται ότι στις τιμές που αναφέρουμε δεν περιλαμβάνονται εκπτώσεις από προγράμματα απόσυρσης και “Κινούμαι Ηλεκτρικά 3”.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.