Δοκιμάζουμε το supermini που “καίει” υγραέριο – Από 21.870 ευρώ και 6 ευρώ στα 100 χλμ.

Το γαλλικό supermini έρχεται με έκδοση διπλού καυσίμου, ισχύ 100 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο. Δείτε τις εντυπώσεις μας και την πραγματική κατανάλωση...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Renault Clio

Την ώρα που τα υβριδικά σύνολα κατακλύζουν όλο και μεγαλύτερο ποσοστό της ελληνικής αγοράς, η Renault επιμένει να προσφέρει το υγραέριο ως επιλογή. Και πολύ καλά κάνει, μιας και διακρίνεται για τα χαμηλά κόστη μετακινήσεων που προσφέρει. Η πρώτη μας γνωριμία με το ανανεωμένο Renault Clio έρχεται σε τέτοια έκδοση, η οποία φέρει “διπλό καύσιμο”, που εκτοξεύει την συνολική αυτονομία κοντά στα 1.000 χλμ. Πάμε να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά!

Δείτε επίσης: Το περιπετειώδες SUV με 26.990 ευρώ – Τετρακίνητο με απόσταση 217 χλστ. από το έδαφος

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, το νέο Renault Clio έρχεται με έναν ολοκαίνουριο εμπρός προφυλακτήρα. Όπως μπορείτε να δείτε και στις σχετικές εικόνες, τα LED φωτιστικά σώματα “απλώνονται” προς τα κάτω, ενώ εντελώς διαφορετική είναι και η σχεδίαση της μάσκας. Αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός ότι πλέον έχει τοποθετηθεί και το νέο σήμα της εταιρείας. Συνεχίζουμε με το πίσω μέρος, εκεί όπου συναντάμε τα νέα φωτιστικά σώματα και την απεικόνιση του ονόματος ολογράφως. Εντυπωσιακές είναι και οι “diamond-cut” ζάντες αλουμινίου της πλούσιας έκδοσης Techno της δοκιμής, οι οποίες έχουν μέγεθος 16 ιντσών με ελαστικά 195/55 R16. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το ανανεωμένο Renault Clio έχει μήκος που ξεπερνά οριακά το φράγμα των τεσσάρων μέτρων (4.053 χλστ. για την ακρίβεια), το πλάτος φτάνει στα 1.798 χλστ. και το ύψος στα 1.440 χλστ.


Περνάμε στην καμπίνα, εκεί όπου η ανανέωση ήρθε κυρίως στην ψηφιακή εμπειρία του χρήστη. Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται μία νέα οθόνη σε ρόλο πίνακα οργάνων και το μέγεθός της είναι 10 ίντσες (7″ στην βασική έκδοση). Όσο για την κεντρική οθόνη αφής, αυτή είναι κάθετα τοποθετημένη και στην κορυφαία έκδοση φτάνει τις 9,3 ίντσες (επίσης 7″ στην βασική έκδοση). Η τελευταία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων όλες τις ανέσεις της εποχής, όπως για παράδειγμα την κάμερα οπισθοπορείας, την ασύρματη συνδεσιμότητα μέσω Android Auto και Apple CarPlay, αλλά και το σύστημα πλοήγησης. Εντυπωσιακή είναι και η εικόνα της καμπίνας το βράδυ, με το Renault Multi-Sense να προσφέρει ατμοσφαιρικό φωτισμό με 9 χρώματα. Δεδομένου ότι δοκιμάσαμε την έκδοση διπλού καυσίμου, αξίζει να αναφέρουμε ότι η στάθμη του υγραερίου απεικονίζεται με φωτεινή λυχνία στα αριστερά του τιμονιού (από εκεί επιλέγει ο οδηγός που καύσιμο θέλει να χρησιμοποιήσει), ενώ οι αυτονομίες απεικονίζονται στην ψηφιακή οθόνη πίσω από το τιμόνι.

Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για τους επιβάτες και τα μικροαντικείμενά τους, ενώ για τις αποσκευές είναι στην κορυφή της κατηγορίας με 391 λίτρα (1.069 με την αναδίπλωση του καθίσματος σε αναλογία 60:40). Αξίζει να τονίσουμε πως ο χώρος για επιβάτες και αποσκευές δεν έχει μειωθεί καθώς το ρεζερβουάρ 32 λίτρων του LPG βρίσκεται στον χώρο της ρεζέρβας. Όσο για την ποιότητα της κατασκευής, το Renault Clio “στέκεται” πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας, με τα μαλακά πλαστικά στο άνω τμήμα να αφήνουν θετικές εντυπώσεις. Πιο χαμηλά συναντάμε σκληρές στην υφή επιφάνειες, οι οποίες όμως διακρίνονται για την καλή συναρμολόγηση.

Κινητήρας: Οικονομία και επαρκής ροπή!
Πάμε στον κινητήρα διπλού καυσίμου που κρύβεται κάτω από το καπό του ανανεωμένου Renault Clio, εκεί όπου δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις. Υπενθυμίζουμε, λοιπόν, ότι η χωρητικότητα του τρικύλινδρου μοτέρ αγγίζει τα 999 κ.εκ., με την ισχύ να αγγίζει τους 100 ίππους (90 με κατανάλωση βενζίνης). Η δε ροπή φτάνει στα 170 Nm και παραμένει σταθερή σε αυτή την τιμή από τις 2.000 έως τις 3.500 σ.α.λ. (160 Nm με χρήση βενζίνης). Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς αποκλειστικά μέσω χειροκίνητου κιβωτίου με έξι σχέσεις στην έκδοση διπλού καυσίμου και το αμάξωμα μάζας 1.150 κιλών είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα εντός 11,8 δλ. (12,5 δλ. με χρήση βενζίνης). Η δε τελική ταχύτητα σε κάθε περίπτωση αγγίζει τα 174 χλμ./ώρα.

Κάτω από 6 ευρώ στα 100 χλμ.
Η μέση κατανάλωσή του σύμφωνα με τις μετρήσεις WLTP είναι στα 5,4 – 5,5 λτ./100 χλμ. (με βενζίνη) και στα 7,0 – 7,1 λτ./100 χλμ. με υγραέριο. Στην διάρκεια της δοκιμής, εμείς κινηθήκαμε κάνοντας αποκλειστικά χρήση υγραερίου (όπως θα κάνει στις περισσότερες περιπτώσεις κάθε ιδιοκτήτης) και είδαμε την μέση τιμή κατανάλωσης να διαμορφώνεται στα 7,8 λτ./100 χλμ. Στην πράξη, με την μέση τιμή καυσίμου να διαμορφώνεται στα περίπου 0,75 ευρώ στην Αττική (στοιχεία Υπουργείου Ανάπτυξης), προκύπτει ένα κόστος της τάξης των 5,85 ευρώ ανά 100 χλμ. Σημαντικό είναι επίσης να αναφέρουμε πως με 39 λίτρα ρεζερβουάρ βενζίνης και με 32 λίτρα ρεζερβουάρ υγραερίου, η αυτονομία αγγίζει τα περίπου 1.000 χλμ.

Στην πράξη: Τα κάνει όλα… και συμφέρει!
Στην πράξη έχουμε να κάνουμε με ένα μοτέρ το οποίο λειτουργεί αρκετά καλά και με… “ψυχή” ακόμη και σε χαμηλό ρυθμό περιστροφής. Η δύναμή του απλώνεται καλά σε όλο το φάσμα στροφών, χάρη και στην καλή συνεργασία με το εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων. Η λειτουργία του είναι πολύ καλή για τρικύλινδρο μοτέρ με τούρμπο. Ο θόρυβος που παράγει δεν είναι ενοχλητικός, ενώ οι κραδασμοί του δεν περνούν στην καμπίνα, παρά μόνο σε συνθήκες πλήρους επιτάχυνσης. Η άνεση της ανάρτησης είναι σε πολύ καλό επίπεδο (ημιάκαμπτος άξονας πίσω σε όλες τις εκδόσεις), ενώ το ίδιο ισχύει και για την ηχομόνωση. Τα φρένα είναι ισχυρά και καλά σε αίσθηση, αν και συναντάμε ταμπούρα στον πίσω άξονα, και το τιμόνι άμεσο και αρκετά καλό για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Στο ταμείο: Από 21.870
Η τιμή του ανανεωμένου Renault Clio με τον κινητήρα διπλού καυσίμου και το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ξεκινά στην Ελλάδα από τα 21.870 ευρώ. Στην περίπτωση της πλούσιας έκδοσης Techno της δοκιμής μας, το ποσό απόκτησης αυξάνεται στα 23.680 ευρώ. Κλείνοντας, να αναφέρουμε πως το γαλλικό supermini συνοδεύεται από πλήρη εργοστασιακή εγγύηση που διαρκεί 5 έτη ή 100.000 χλμ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.