Δοκιμάζουμε το Volkswagen Amarok στην πιο ισχυρή του έκδοση

Στα χέρια μας το νέο Volkswagen Amarok στην κορυφαία έκδοση με τον V6 κινητήρα πετρελαίου των 240 ίππων. Δείτε τις εντυπώσεις μας...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Volkwagen Amarok

Το VW Amarok βρίσκεται αισίως στην δεύτερη γενιά του και, λίγους μήνες μετά την επίσημη παρουσίασή του στην Ελλάδα, έφτασε η ώρα για την δοκιμή μας. Πήραμε λοιπόν τα βουνά και είμαστε έτοιμοι να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας. Αρχικά, όμως, να τονίσουμε ότι στα χέρια μας βρέθηκε η έκδοση με τον ισχυρότερο πετρελαιοκινητήρα των 240 ίππων.

“Άγρια” εμφάνιση και κυρίως… επιβλητική!
Ξεκινάμε από την εξωτερική εμφάνιση του θηριώδους pick up της γερμανικής εταιρείας, με το μέγεθος να έχει αυξηθεί σημαντικά σε αυτή την δεύτερη γενιά. Ενδεικτικά, το μήκος έχει αυξηθεί κατά 96 χλστ., φτάνοντας στα 5.350 χλστ, το πλάτος μειώθηκε ελαφρώς στα 1.910 χλστ. (-34) και το ύψος αυξήθηκε στα 1.888 χλστ. (+10). Στον σχεδιαστικό τομέα, σήμα κατατεθέν είναι τα νέα LED φωτιστικά σώματα εμπρός (Matrix LED IQ. LIGHT) και πίσω, η διχρωμία στον εμπρός προφυλακτήρα και η λέξη “AMAROK” πίσω που απεικονίζεται με μεγάλα γράμματα. Οι πιο παρατηρητικοί θα διαπιστώσουν την ύπαρξη δύο ακόμη λογοτύπων, το “4MOTION” που μαρτυρά την ύπαρξη τετρακίνησης και το “V6” που πληροφορεί τους πάντες ότι πρόκειται για την έκδοση με τον ισχυρό κινητήρα. Ενδιαφέρον σε τέτοιας κατηγορίας οχήματα έχει να αναφερθούμε και στις “off-road” γωνίες, με τις γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας να είναι 29,21 και 21 μοίρες αντίστοιχα.


Σκληροτράχηλο έξω, αλλά υπερσύγχρονο μέσα!
Στο εσωτερικό της δεύτερης γενιάς του επαγγελματικού μοντέλου συναντάμε μία πολύ σύγχρονη εικόνα που θυμίζει σε μεγάλο βαθμό αυτήν του Ford Ranger. Στην έκδοση “Style” της δοκιμής μας, πίσω από το τιμόνι υπάρχει μία οθόνη σε ρόλο πίνακα οργάνων μεγέθους 12 ιντσών, ενώ λίγο πιο πέρα, στην κεντρική κονσόλα βρίσκεται η οθόνη αφής για ενημέρωση και ψυχαγωγία μεγέθους 12 ιντσών. Η συγκεκριμένη ενσωματώνει συστήματα συνδεσιμότητας Android Auto / Apple CarPlay, αλλά και κάμερα με προβολή περιβάλλοντος χώρου “Area View” 360 μοιρών. Στην καμπίνα, ο χώρος είναι ικανός να μεταφέρει με κάθε άνεση τέσσερις ενήλικες επιβάτες, ενώ με μικρές παραχωρήσεις θα μετακινηθούν ακόμα και πέντε επιβάτες. Κάπου εδώ να αναφέρουμε πως θα θέλαμε το σκαλοπάτι εισόδου στον βασικό εξοπλισμό, μιας και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος καθιστά δύσκολη την είσοδο, ειδικά μετά από “off-road” διαδρομές που λερώνουν την περιοχή του μαρσπιέ. Όσο για την ικανότητα φόρτωσης, η γερμανική εταιρεία ανακοινώνει αυξημένη ικανότητα ρυμούλκησης που φτάνει έως τους 3,5 τόνους και μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 1,16 τόνους.

Πάμε και στην ποιότητα της καμπίνας, η οποία σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να αφήσει περιθώρια για παράπονα. Στο σύνολό της βλέπουμε ποιοτικά υλικά και οι σκληρές επενδύσεις βρίσκονται μόνο στο κάτω τμήμα, λογικό για ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται και σε άτομα που θα κάνουν “σκληρή” χρήση.

Κινητήρας: “Ατελείωτη” ροπή σε συνδυασμό με κιβώτιο 10 σχέσεων
Όπως αναφέραμε και στην εισαγωγή του κειμένου, στα χέρια μας βρέθηκε ο ισχυρός V6 κινητήρας πετρελαίου. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται και ο 2.0 TDI με 205 ίππους. Πάμε όμως στο τρίλιτρο μοτέρ, το οποίο αποδίδει 240 ίππους και 600 Νm ροπής στο εύρος από 1.750 έως 2.250 σ.α.λ. Η κίνηση περνά (κατόπιν) επιλογής και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου με 10 σχέσεις (Shift by Wire επιλογέας). Το τελευταίο έχει αντοχή 800 Nm, όπως μας ανέφεραν οι άνθρωποι της εταιρείας. Αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός ότι προσφέρεται και δυνατότητα κλειδώματος για το πίσω διαφορικό. Όσο για τα προγράμματα οδήγησης, αυτά είναι τα εξής έξι: Eco, Normal, Mud/Ruts, Sand, Slippery και Load/Trailer. Πάμε και στις επιδόσεις, με το ογκώδες pick up των σχεδόν 2,5 τόνων να είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,8 δλ. Η δε τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα. Κλείνοντας, η κατανάλωση σίγουρα έρχεται σε δεύτερη μοίρα σε τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητα και στην προκειμένη περίπτωση είδαμε σε μεικτές συνθήκες μία μέση τιμή της τάξης των 9,7 λτ./100 χλμ.

Στην πράξη: Δεν σταματάει πουθενά!
Η ραγδαία αύξηση στη δημοφιλία της εν λόγω κατηγορίας οφείλεται στην κορυφαία οδηγική συμπεριφορά που υπάρχει πλέον σε κάθε τερέν. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση του VW Amarok, το οποίο ταξιδεύει άνετα στον αυτοκινητόδρομο, αλλά χαρίζει ταυτόχρονα και “off-road” εμπειρίες που θα θυμάστε για πάντα. Στην διάρκεια της δοκιμής, διαπιστώσαμε πόσο καλή είναι η ποιότητα κύλισης στον αυτοκινητόδρομο, με το VW Amarok να κινείται περισσότερο σαν ένα σύγχρονο SUV, παρά σαν ένα… παλιάς κοπής αγροτικό. Οι αεροδυναμικοί θόρυβοι δεν ενοχλούν σε νόμιμες ταχύτητες, ενώ τα επίπεδα άνεσης διατηρούνται σε υψηλό επίπεδο. Ταυτόχρονα, μόλις πατήσει χώμα, ο οδηγός θα διαπιστώσει ότι είναι ικανό να περάσει από πολύ δύσβατα σημεία χωρίς ιδιαίτερο προβληματισμό. Ακόμα όμως και όταν το απαιτήσουν οι συνθήκες, η τετρακίνηση και τα “αργά” (σχέση μετάδοσης 3,06:1), θα επιτρέψουν στο VW Amarok να περάσει από κάθε εμπόδιο χωρίς να δημιουργήσει άγχος στον οδηγό. Ο δε κινητήρας, σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων, διαθέτει τεράστια ροπή που κυριολεκτικά “εξαφανίζει” το μεγάλο βάρος του αμαξώματος.

Στο ταμείο
Η τιμή της δεύτερης γενιάς VW Amarok ξεκινά στην Ελλάδα από τα 48.200 ευρώ στην έκδοση με το δίλτρο TDI μοτέρ. Για όσους επιθυμούν τον κινητήρα της δοκιμής, με τους 240 ίππους, το κόστος απόκτησης αυξάνεται στα 55.000 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.