Δοκιμάζουμε το υβριδικό C-SUV με τετραδιεύθυνση – Στρίβει στην πόλη σαν supermini

Έχει μήκος οριακά πάνω από 4,5 μέτρα, αλλά στην πόλη προσφέρει την ευκολία και την ευελιξία ενός supermini! Δοκιμάζουμε το υβριδικό C-SUV των Γάλλων...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Renault Austral

Η πρώτη μας επαφή με το Renault Austral είχε γίνει πριν από περίπου ένα χρόνο. Τώρα όμως έφτασε η ώρα να δοκιμάσουμε την full-hybrid έκδοσή του, η οποία διακρίνεται για την οικονομία στη πόλη. Ταυτόχρονα, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εξοπλίζεται και με το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4CONTROL, στοιχείο που προσφέρει στο SUV των 4,5 μέτρων ευελιξία αντίστοιχη με μικρό αυτοκίνητο στα στενά της πόλης.

Δείτε επίσης: Το νέο coupe SUV της Ford με έως 340 ίππους – Οι τιμές του στην Ελλάδα

Ξεκινάμε από την εξωτερική εμφάνιση και μία πρώτη ματιά στο εμπρός τμήμα είναι αρκετή για να διαπιστώσει ο καθένας ότι πρόκειται για αυτοκίνητο της γκάμας των Γάλλων. Βλέπετε τα “C-Shaped” φωτιστικά σώματα είναι πλέον το σήμα κατατεθέν της εταιρείας και δεν γίνεται να απουσιάζουν και από το νέο Renault Austral. Πέρα από τα σώματα, στο εμπρός τμήμα “φιγουράρει” και το νέο σήμα της γαλλικής εταιρείας. Ιδιαίτερα “sportive” είναι και το πίσω μέρος, στο οποίο βλέπουμε ότι τα LED φώτα εκτείνονται σε όλο το πλάτος και σχεδόν ενώνονται στη μέση του αυτοκινήτου. Στο επάνω μέρος βρίσκεται μία διακριτική αεροτομή που είναι ενσωματωμένη στο αμάξωμα, ενώ χαμηλότερο απεικονίζεται ολογράφως το όνομα “Austral” μαζί με το “e” που παραπέμπει στην υβριδική έκδοση. Ασφαλώς δεν απουσιάζουν και τα crossover στοιχεία, όπως για παράδειγμα οι πλαστικές επενδύσεις στο κάτω τμήμα, οι ράγες στην οροφή και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Όσον αφορά τώρα στις διαστάσεις, το μήκος του Renault Austral φτάνει στα 4.510 χλστ., το πλάτος στα 1.843 και το ύψος στα 1.618 χλστ.


Εσωτερικό: “Ψηφιακή” πανδαισία και άπλετοι χώροι
Περνάμε στο εσωτερικό, εκεί όπου αναμφίβολα την παράσταση “κλέβουν” οι δύο οθόνες μεγέθους 12 ιντσών η κάθε μία. Η μία βρίσκεται πίσω από το τιμόνι σε ρόλο πίνακα οργάνων και η δεύτερη είναι αφής και αναλαμβάνει ρόλο Infotainment. Είναι κάθετα τοποθετημένη και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ασύρματη σύνδεση Android Auto / Apple CarPlay, αλλά και κάμερα 360 μοιρών. Αναφορικά με την ποιότητα, έχουν επιλεχθεί κορυφαία υλικά, μιας και στις περισσότερες επιφάνειες συναντάμε μαλακά στην υφή πλαστικά. Πάμε και στην πρακτικότητα, με το Renault Austral να διαθέτει 35 λίτρα για μικροαντικείμενα στην καμπίνα και 430 – 555 λτ. για τις αποσκευές. Η μεταβολή του όγκου προκύπτει λόγω του συρόμενου πίσω καθίσματος, το οποίο μετακινείται κατά 16 εκ. Επιπλέον, χωρίζεται σε ποσοστό 40/60 το καθένα ξεχωριστά, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε την δυνατότητα της ρύθμισης της πλάτης του καθίσματος. Ακόμα ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι το συρόμενο τμήμα στο “τούνελ” ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό, το οποίο εκτοξεύει την πρακτικότητα.

Κινητήρας: 200 ίπποι και έμφαση στη οικονομία
Η πλήρως υβριδική έκδοση της δοκιμής μας συνδυάζει τρικύλινδρο μοτέρ χωρητικότητας 1.199 κ.εκ., ο οποίος συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες. Αποτέλεσμα είναι η συνδυαστική ισχύς να αγγίζει τους 200 ίππους, ενώ η ροπή αγγίζει τα 205 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. για το μοτέρ βενζίνης και τα 205 Nm από τον ηλεκτροκινητήρα. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω αυτόματους σασμάν. Η Renault το ονομάζει Multi-Mode και πετυχαίνει 15 διαφορετικούς συνδυασμούς κίνησης. Αναφορικά με τις επιδόσεις, το αμάξωμα των 1.627 κιλών είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,4 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 174 χλμ./ώρα. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όμως, στη συγκεκριμένη έκδοση έχει η κατανάλωση, με το Renault Austral να υπόσχεται 80% των αστικών μετακινήσεων με τον θερμικό κινητήρα απενεργοποιημένο. Η γαλλική εταιρεία ανακοινώνει 4,6 – 4,7 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες. Εμείς στη διάρκεια της δοκιμής κινηθήκαμε με μία μέση τιμή της τάξης των 6,8 λτ./100 χλμ. Βέβαια, αξίζει να τονίσουμε ότι η τιμή που αναφέρουμε μειώνεται κατά περίπου 1,5 λτ. ανά 100 χλμ. στις καθημερινές μετακινήσεις μέσα στην πόλη.

4CONTROL: “Μεταμόρφωση” μέσα στην πόλη
Αν υπάρχει ένα στοιχείο που κάνει το Renault Austral της δοκιμής μας να ξεχωρίζει, αυτό είναι σίγουρα η προαιρετική τετραδιεύθυνση. Σε ταχύτητες μέχρι τα 30χλμ./ώρα οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα από τους εμπρός, για να μειώσουν την ακτίνα του κύκλου στροφής και να αυξήσουν την ευελιξία. Το αποτέλεσμα είναι η διάμετρος κύκλου στροφής
μεταξύ πεζοδρομίων να μειώνεται από τα 11,4 στα 10,1 μέτρα, τιμή που συναντάμε συνήθως σε αυτοκίνητα της κατηγορίας Renault Clio. Από την άλλη, σε ταχύτητες πάνω από 50 χλμ./ώρα οι πίσω τροχοί στρέφουν προς την ίδια κατεύθυνση με τους εμπρός, για να βελτιώσουν το επίπεδο του κρατήματος στο δρόμο και την ασφάλεια.

Στην πράξη: Γαλλική άνεση!
Στην διάρκεια της δοκιμής, κινηθήκαμε κυρίως στην πόλη και το πιο εντυπωσιακό στοιχείο του Renault Austral ήταν ο τρόπος με τον οποίο “φιλτράρει” τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ακόμα και με τις ζάντες 19 ιντσών της δοκιμής. Στην καμπίνα επικρατεί απόλυτη ησυχία λόγω της “πολιτισμένης” λειτουργίας του κινητήρα, αλλά και της καλής ηχομόνωσης. Το υβριδικό σύστημα κινεί το όχημα αμιγώς ηλεκτρικά για αρκετά χιλιόμετρα (ταχύτητα μέχρι 130 χλμ./ώρα) και προσφέρει κορυφαία απόκριση στο πάτημα του γκαζιού. Τα δε φρένα παραμένουν ισχυρά ακόμα και σε συνθήκες έντονης καταπόνησης, ενστάσεις υπάρχουν μόνο σε επίπεδο αίσθησης και γραμμικότητας λόγω ύπαρξης συστήματος ανάκτησης ενέργειας, ενώ θετική είναι και η πληροφόρηση που παρέχει το τιμόνι.

Το Renault Austral διαθέτει τέσσερα προγράμματα οδήγησης (Eco, Comfort, Perso και Sport), τα οποία επιλέγονται από το καλαίσθητο κουμπί “Multi Sense” που βρίσκεται επάνω στο τιμόνι. Ανάλογα με την drive mode που θα επιλέξει ο οδηγός, γίνονται παραμετροποιήσεις σε συστήματα όπως το τιμόνι, το σύστημα τετραδιεύθυνσης και η απόκριση του κινητήρα. Άξια αναφοράς είναι και τα 32 προηγμένα Συστήματα Υποβοήθησης Οδηγού, τα οποία χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες: Οδήγηση, Πάρκινγκ και Ασφάλεια.

Στο ταμείο
Η τιμή του πλήρως υβριδικού Renault Austral ξεκινά στην ελληνική αγορά από τα 45.700 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.