Δοκιμή Alfa Romeo Stelvio Sprint 2.2 190 PS TD AT8 Q4

Δοκιμάζουμε τo SUV της Alfa Romeo στην έκδοση Sprint με πετρελαιοκινητήρα, τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Ας δούμε τα πάντα για αυτήν.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Πλέον, η Alfa Romeo Stelvio είναι γνωστή στο κοινό και θα μείνει στην ιστορία ως το μοντέλο με το οποίο η ιταλική μάρκα έκανε τη δική της είσοδο στον κόσμο των SUVs βάζοντας παράλληλα τη σφραγίδα της στην κατηγορία. Ως Alfa Romeo οι βενζινοκίνητες εκδόσεις είναι και εκείνες που συγκεντρώνουν πάνω τους τα φώτα της δημοσιότητας. Όμως οι Ιταλοί έχουν καλή παράδοση και στα πετρελαιοκίνητα μοτέρ, και εδώ αυτή την φορά θα δούμε την Stelvio με diesel κάτω από το καπό της και συγκεκριμένα την έκδοση Sprint 2.2 190 PS με αυτόματο 8άρι κιβώτιο ταχυτήτων και εξελιγμένη τετρακίνηση Q4.

Alfa Romeo, είναι και φαίνεται
Μπροστά στην επιθετικότητα του ανταγωνισμού η Alfa Romeo Stelvio προτάσσει την κομψότητα χωρίς να θυσιάζει τα σπορ στοιχεία. Οι καμπύλες κυριαρχούν στο μακρύ αμάξωμα των 4.687 χλστ., οι έντονες γωνίες απουσιάζουν και τα φωτιστικά σώματα είναι μικρά σε μέγεθος. Δεν υπάρχει περίπτωση να μπερδέψεις τη Stelvio με κάποιο άλλο SUV της κατηγορίας και το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για αυτό το φέρει το εμπρός μέρος με τα γνωστά χαρακτηριστικά των μοντέλων των Ιταλών. Η “καρδιά” της Alfa ανάμεσα στα μακρόστενα φωτιστικά σώματα είναι εκείνη φυσικά που καθορίζει σε μεγάλο βαθμό και τις υπόλοιπες γραμμές. Δίνει τον τόνο για τα μεγάλα ανοίγματα του προφυλακτήρα, ενώ πίσω κυριαρχεί οπτικά η αίσθηση της στιβαρότητας με τις διακριτικές μαύρες απολήξεις της εξάτμισης στις άκρες του προφυλακτήρα να προσθέτουν δυναμισμό. Το ίδιο κάνουν και οι μεγάλες μαύρες ζάντες των 19 ιντσών. Η Stelvio ανανεώθηκε πρόσφατα αλλά οι άνθρωποι της ιταλικής εταιρίας δεν προχώρησαν σε σχεδιαστικές αλλαγές, κάτι που τονίζει τη διαχρονικότητα των γραμμών του ιταλικού SUV που παρουσιάστηκε πριν από πέντε και πλέον χρόνια αλλά συνεχίζει να φαίνεται το ίδιο φρέσκο με τότε. Ουσιαστικά έχει να επιδείξει μόνο ανασχεδιασμένα καλύμματα στο πάτωμα του αυτοκινήτου, που ευθύνονται και για την αναβαθμισμένη αεροδυναμική του.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές μετά και την ανανέωση που πραγματοποίησαν οι Ιταλοί είναι… υπαρκτές αλλά διακριτικές. Η τεχνολογική και ποιοτική αναβάθμιση της Stelvio ήταν εκείνη που βρέθηκε στο επίκεντρο και έτσι στην κεντρική κονσόλα βλέπουμε πλέον μια νέα οθόνη αφής με διαγώνιο στις 8,8 ίντσες, ενώ μία ακόμη οθόνη δίνει το “παρών” στον πίνακα οργάνων, ανάμεσα στο αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο. Παράλληλα το λογισμικό είναι αναβαθμισμένο και προσφέρει ταχύτερη απόκριση, ενώ νέα είναι και τα γραφικά. Μικρές αλλαγές εντοπίζονται στο τιμόνι που φέρει νέα χειριστήρια για το cruise control, αλλά και στην κεντρική κονσόλα με τα νέα και πιο ποιοτικά υλικά και τον επίσης νέο επιλογέα για το αυτόματο κιβώτιο.

Η κομψότητα που παρατηρείται εξωτερικά είναι εύκολα αντιληπτή και στην προσεγμένη καμπίνα της Stelvio. Τα εμπρός δερμάτινα καθίσματα ρυθμίζονται εύκολα ηλεκτρικά και ποικιλοτρόπως (του οδηγού φέρει και τρεις μνήμες) και ξεχωρίζουν τόσο για τις ποιοτικές επενδύσεις τους όσο και για την πολύ καλή στήριξη που προσφέρουν. Ο οδηγός βρίσκει εύκολα τη θέση που του ταιριάζει ανεξάρτητα σχεδόν από τη διάπλαση του, ενώ γρήγορα εξοικειώνεται τόσο το σύστημα πολυμέσων όσο και με τα χειριστήρια που βρίσκονται πάνω αλλά και γύρω από το τιμόνι. Τη δική του χείρα βοηθείας προσφέρει το μεγάλο περιστροφικό χειριστήριο στην κεντρική κονσόλα για το σύστημα πολυμέσων, το οποίο έχει και ποιοτική αίσθηση κατά τη χρήση του, όπως και τα υπόλοιπα κουμπιά σε αυτή την περιοχή.

Παράλληλα ο οδηγός έχει στη διάθεσή του δύο μεγάλα “αυτιά” πίσω από το τιμόνι για να μπορεί να αλλάζει χειροκίνητα σχέσεις στο 8τάχυτο κιβώτιο της Stelvio. Οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι πολλοί, με τον “τεμπέλη” της κεντρικής κονσόλας να φέρει πλέον θέσεις για κινητά αλλά και ασύρματη φόρτιση που συνοδεύεται από τις απαραίτητες θύρες USB. Χώρους και άνεση απολαμβάνουν και αυτοί που κάθονται στο πίσω κάθισμα της Stelvio, με έναν τρίτο να κάθεται ανάμεσα τους, όχι όμως με την ίδια άνεση για μεγάλες αποστάσεις. Στα θετικά στοιχεία της Stelvio και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, η οποία ανέρχεται στα 525 λίτρα με τα καθίσματα στη θέση τους.

Διαβάστε επίσης: Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 PS Q4

Δύναμη και οικονομία
Η Alfa Romeo Stelvio της δοκιμής μας κάτω από το καπό της έχει τον πετρελαιοκινητήρα των 2.143 κ.εκ. με απόδοση 190 ίππους στις 3.500 σ.α.λ. και 450 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Μπορεί το μοτέρ να έχει να κινήσει 1.745 κιλά, ωστόσο τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 7,6 δευτερόλεπτα και η τελική ανέρχεται στα 210 χλμ./ώρα. Τιμές που οφείλονται και στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων της ZF με τις ακαριαίες αλλαγές (στο πρόγραμμα Dynamic) αλλά και στην εξελιγμένη τετρακίνηση Q4. Η τελευταία στέλνει αρχικά τη δύναμη στους πίσω τροχούς μέσω ανθρακονημάτινου άξονα, με την τετρακίνηση να δίνει το “παρών” όταν χρειάζεται. Όσον αφορά τις περιβαλλοντικές επιδόσεις της, η μέση εργοστασιακή κατανάλωση είναι στα 5,9 λίτρα/100 χλμ., ενώ εμείς κινηθήκαμε με 6,3 λίτρα/100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες. Από την άλλη οι εκπομπές ρύπων είναι στα 156 γρ./χλμ. και τα τέλη κυκλοφορίας στα 109,20 ευρώ.

SUV με καρδιά Alfa Romeo
Η Stelvio είναι ένα SUV που φτιάχτηκε για να καλύπτει με άνεση και ταχύτητα μεγάλες αποστάσεις και στην έκδοση με το κινητήρα πετρελαίου αυτό το κάνει με τον πλέον οικονομικό τρόπο. Ευτυχώς όμως αυτό δεν είναι το μόνο πράγμα που κάνει καλά, θα ξεκινήσουμε όμως από εδώ. Στον αυτοκινητόδρομο λοιπόν το μεσαίο SUV της ιταλικής εταιρίας ταξιδεύει με χαρακτηριστική άνεση με τον οδηγό και τους επιβαίνοντες του να απολαμβάνουν μια ήσυχη καμπίνα και τον πολύ καλό ήχο από το σύστημα πολυμέσων. Η ανανεωμένη Stelvio φέρει πλέον και σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, ένα σύστημα που λειτουργεί ικανοποιητικά στην πράξη και αποφορτίζει τον οδηγό στο ταξίδι, παρόλο που πρέπει να κρατά το τιμόνι για να μην λαμβάνει τις σχετικές προειδοποιήσεις. Το σύστημα ρυθμίζεται ως προς την απόσταση που πρέπει να κρατά από το προπορευόμενο όχημα, ενώ ακολουθεί με ευκολία τις καμπές του αυτοκινητόδρομου ακόμη και τις πιο σφιχτές. Το εντυπωσιακό με το ιταλικό SUV έχει να κάνει με τον τρόπο που διαχειρίζεται τον όγκο του στις στροφές, σε βαθμό που να θυμίζει ένα μικρότερο και ελαφρύτερο αυτοκίνητο. Η δουλειά που έχει κάνει η Alfa Romeo στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα δεν είναι μόνο αντιληπτή από τον οδηγό αλλά και ευπρόσδεκτη και δίνει στο SUV των Ιταλών άλλο αέρα για να αντιμετωπίζει τις στροφές. Το κάνει δε με έναν φυσικό τρόπο που του ταιριάζει απόλυτα. Το τιμόνι είναι άμεσο και παρέχει καλή πληροφόρηση ενώ τα φρένα έχουν τη δύναμη αλλά και την αίσθηση και προοδευτικότητα που απαιτούν οι περιστάσεις. Το αυτόματο κιβώτιο λειτουργεί άμεσα και με την επιλογή του προγράμματος “d” όλο το αυτοκίνητο ζωντανεύει ευχάριστα ακόμη περισσότερο. Η πισωκίνητη επί της ουσίας Stelvio στρίβει με εξαιρετική ταχύτητα και αλλάζει κατεύθυνση γρήγορα με το σύστημα της 4κίνησης να βάζει και τον εμπρός άξονα στο παιχνίδι όταν αυτό χρειαστεί. Το SUV της Alfa Romeo έχει την ικανότητα να καλύπτει με ταχύτητα μεγάλες αποστάσεις και στον επαρχιακό προσφέροντας μάλιστα ευχαρίστηση στον οδηγό του που δεν απαντάται συνήθως σε μοντέλα της κατηγορίας.

H έκδοση Sprint με τον κινητήρα πετρελαίου των 2,2 λίτρων κοστίζει στην χώρα μας 54.550 ευρώ, ενώ η αρχική τιμή του μοντέλου με τον ίδιο κινητήρα είναι στα 46.800 ευρώ. Ο εξοπλισμός της φυσικά είναι κορυφαίος σε επίπεδο άνεσης αλλά και ασφάλειας, ενώ μεταξύ άλλων διαθέτει τα καθιερωμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, ενεργό cruise control, ηλεκτρικά καθίσματα, θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι δερμάτινο σαλόνι, ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, αισθητήρες βροχής και φώτων και διπλή χρωμιωμένη εξάτμιση.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: mdiveris@traction.gr