Δοκιμή Audi A1 Sportback 30 TFSI S tronic

Δοκιμάζουμε το μικρότερο μοντέλο στην γκάμα της Audi, που μας συστήθηκε για πρώτη φορά το 2010 και δεν είναι άλλο από το A1, στην έκδοση 30 TFSI με αυτόματο κιβώτιο.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το νέο Audi A1, αν και στην πρώτη γενιά του το γνωρίσαμε σε δύο εκδόσεις αμαξώματος, ως τρίθυρο και πεντάθυρο, πλέον διατίθεται αποκλειστικά ως Sportback (με πεντάθυρο αμάξωμα δηλαδή) και μόνο με βενζινοκινητήρες. Σύμφωνα με τους ιθύνοντες της μάρκας είναι καλύτερο από ποτέ και έχει ξεκάθαρο προσανατολισμό, στοχεύοντας ακόμη και σε αυτούς που αναζητούν την οδηγική ευχαρίστηση μέσα από το αυτοκίνητό τους.

Ξεκάθαρος σχεδιαστικός προσανατολισμός
Το νέο Audi A1 δεν είναι από εκείνα τα αυτοκίνητα που κάνουν επίκληση στο ρετρό σχεδιασμό προκειμένου να σου… μιλήσουν εμφανισιακά. Σίγουρα, έχει αναφορές από παλιότερα μοντέλα, μάλιστα στην Audi τολμούν να κάνουν λόγο και για ομοιότητες με το θρυλικό Quattro, με κύριο χαρακτηριστικό τους αεραγωγούς εμπρός, πάνω από τη μάσκα και τα τονισμένα φτερά, όμως είναι σύγχρονο και έχει τον δικό του χαρακτήρα. Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο σχεδιαστικά είναι τυπικό δείγμα γραφής Audi, με τα δυναμικά φώτα και το έντονο ανάγλυφο του αμαξώματος να δίνουν τον τόνο. Όσον αφορά στις διαστάσεις του, το μήκος του είναι ελαφρώς αυξημένο στα 4,03 μ. (+53 χλστ.) ενώ το πλάτος είναι ίδιο (1,74 μ.) και το ύψος μειωμένο ελάχιστα στα 1,43 μ.

Hi-tech και ευρύχωρο
Στο εσωτερικό το νέο Audi A1 προτάσσει τον premium και hi-tech χαρακτήρα του, με αιχμή του δόρατος τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών (από τη βασική έκδοση) και την οθόνη αφής MMI. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή και τα υλικά ικανοποιούν, ενώ εργονομικά είναι καλά μελετημένο και δεν χρειάζεται παρά μόνο μία μικρή εξοικείωση για το σύστημα πολυμέσων. Στο πρακτικό κομμάτι τώρα, το νέο Audi A1 Sportback είναι πιο ευρύχωρο για τους επιβάτες σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά, ενώ η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ έχει αυξηθεί κατά 65 λίτρα φτάνοντας τα 335. Τιμή που με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων αυξάνεται στα 1.090 λίτρα.


Αποκλειστικά με μοτέρ βενζίνης
Κάτω από το καπό του, το νέο Audi Α1 Sportback έχει αποκλειστικά κινητήρες βενζίνης TFSI, απόδοσης από 95 έως 200 ίππους. Εμείς το δοκιμάσαμε στην έκδοση 30 TFSI με τον 3κύλινδρο 1.000άρη βενζινοκινητήρα των 116 ίππων από τις 5.000 έως και τις 5.500 σ.α.λ. και 200 Nm ροπής από τις 2.000 έως και τις 3.500 σ.α.λ. Τιμές που σε συνδυασμό και με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic χαρίζουν στο λιλιπούτειο μοντέλο της γερμανικής μάρκας 0-100 χλμ./ώρα σε 9,4 δλ. και τελική ταχύτητα 203 χλμ./ώρα. Και όλα αυτά με μέση κατανάλωση 6,0-6,2 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 135-140 γρ./χλμ. Οδηγώντας το νέο Audi A1 αντιλαμβάνεσαι από τα πρώτα χιλιόμετρα πως έχει αλλάξει χαρακτήρα και οδηγική προσέγγιση σε σχέση με το παρελθόν. Είναι πιο στιβαρό, με ανώτερη ποιότητα κύλισης αλλά και πιο άμεσες αντιδράσεις στις εντολές του οδηγού, ενώ το μοτέρ αποδείχτηκε αρκετά πρόθυμο κατά τις επιταχύνσεις. Η ηχομόνωση και η άνεση ήταν σε πολύ καλό επίπεδο, ενώ το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων λειτουργεί υποδειγματικά.

Τιμές και εξοπλισμός
Το νέο Audi A1 Sportback στην έκδοση της δοκιμής μας 30 TFSI με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic κοστίζει 25.630 ευρώ (εξοπλιστική έκδοση Advanced), ενώ αν θέλετε χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, τότε η τιμή του πέφτει στα 22.200 ευρώ στην ίδια εξοπλιστική έκδοση. Φυσικά για όποιος θέλουν ακόμη πιο οικονομικό Audi A1, τότε υπάρχει το 25 TFSI των 95 ίππων με τιμή εκκίνησης τα 17.900 ευρώ!

Για το τέλος αφήσαμε τον εξοπλισμό του. Το νέο Audi A1 Sportback περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, MMI Radio Plus με οθόνη αφής 8,8 ιντσών, Audi connect, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ψηφιακό πίνακα οργάνων και φυσικά όλες τις καθιερωμένες ηλεκτρικές ευκολίες και πλήρες πακέτο ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]