Δοκιμή Citroen C3 Sport 1.2 110 PS (+video)

Το Citroen C3 αποκτά έκδοση Sport που υπογραμμίζει τον δυναμικό χαρακτήρα του και το καθιστά ακόμη πιο ιδιαίτερο σε εμφάνιση.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το Citroen C3 το γνωρίσαμε για πρώτη φορά το 2002. Από τότε μέχρι σήμερα έχουν περάσει 17 ολόκληρα χρόνια και το γαλλικό μοντέλο έχει μπει αισίως στην τρίτη του γενιά. Μία γενιά που μας συστήθηκε το Νοέμβριο του 2016 και εδώ και καιρό (από τον περασμένο Σεπτέμβριο συγκεκριμένα) έχει ξεπεράσει τις 400.000 πωλήσεις. Νούμερο που το καθιστά το best seller της γαλλικής μάρκας. Σε αυτή την τεράστια εμπορική του επιτυχία έχει συμβάλει και το γεγονός πως η Citroen φροντίζει ώστε να εμπλουτίζει διαρκώς την γκάμα του με νέες εκδόσεις, διατηρώντας έτσι αμείωτο το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού για αυτό. Μία τέτοια έκδοση είναι και αυτή της δοκιμής μας, η οποία φέρει την ονομασία Sport και υπογραμμίζει τον δυναμικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου, μέσω των διαφοροποιήσεων σε εμφάνιση και εξοπλισμό. Εμείς, το δοκιμάζουμε στην μοναδική έκδοση κινητήρα, αυτή με τον 1.2 λτ. Puretech με τους 110 ίππους που για την περίσταση συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων (διατίθεται και με αυτόματο κιβώτιο ισάριθμων σχέσεων) και πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων Euro 6.2.

Είναι Sport και το δείχνει

Στο άκουσμα των λέξεων Citroen Sport το μυαλό πάει συνειρμικά στην εμπλοκή της γαλλικής μάρκας με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Παρόλα αυτά το C3 Sport δεν είναι από τα μοντέλα εκείνα που έχουν αλλάξει υπόσταση ή παραπέμπουν στα αγωνιστικά… αντίγραφα του παγκόσμιου πρωταθλήματος. Διακριτικά και με σεβασμό στον χαρακτήρα του, η Citroen έχει κάνει τις απαραίτητες αλλαγές, ώστε να δικαιολογείται η λέξη Sport στην ονομασία του. Έτσι, στο αμάξωμα του C3 Sport παρατηρούμε διχρωμία με κόκκινη οροφή (συνολικά υπάρχουν οκτώ χρωματικοί συνδυασμοί για το αμάξωμα), αυτοκόλλητα γραφικά στην οροφή και στην πίσω κολόνα και αυτοκόλλητο στις εμπρός πόρτες που αναγράφει C3 Sport. Οι αλλαγές δεν τελειώνουν εδώ, καθώς το κάλυμμα των εξωτερικών καθρεφτών και το διακοσμητικό πλαίσιο των προβολέων ομίχλης είναι βαμμένα στο χρώμα της οροφής, τα πλευρικά παράθυρα είναι φιμέ και οι ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών είναι μαύρες (ονομάζονται Cross Black) με ελαστικά διαστάσεων 205/50. Κατά τα άλλα το Citroen C3 Sport δεν διαφοροποιείται σε σχέση με τα υπόλοιπα”αδερφάκια του”. Τα air bumps είναι εκεί για να προσδώσουν στο αυτοκίνητο στυλ και… προστασία από μικροχτυπήματα, ενώ τα φωτιστικά σώματα εμπρός παραμένουν το χαρακτηριστικότερο σημείο του. Απαράλλαχτες όπως είναι φυσικό έχουν μείνει και οι διαστάσεις του αμαξώματος. Το μήκος είναι στα 3.996 χλστ. με το πλάτος και το ύψος στα 2.009 και 1.474 χλστ. αντίστοιχα.


Sport και στο εσωτερικό

Ανάλογες είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό του Citroen C3 Sport, καθώς χωρίς να αλλάζουν δραματικά τον χαρακτήρα του, του χαρίζουν μία πιο σπορ εικόνα. Σε αυτό συμβάλει το μαύρο χρώμα το οποίο κυριαρχεί στην καμπίνα μαζί με τις κόκκινες λεπτομέρειες στο ταμπλό αλλά και το σατινέ χρώμιο σε διάφορα σημεία. Το τιμόνι είναι δερμάτινο και διαθέτει χειριστήρια, ενώ η υφασμάτινη επένδυση του σαλονιού (Capsule Red την ονομάζουν οι Γάλλοι) είναι αρκετά ποιοτική και ξεχωριστή. Από εκεί και πέρα το Citroen C3 Sport είναι όπως το έχουμε συνηθίσει και στις υπόλοιπες εκδόσεις του. O αναλογικός πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος, με αρκετά μεγάλη ψηφιακή οθόνη ανάμεσα στα αναλογικά όργανα, για τις ενδείξεις του υπολογιστή ταξιδιού. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών, με τρισδιάστατη πλοήγηση, από την οποία χειρίζεσαι όλες τις λειτουργίες του αυτοκίνητου, εκτός από την ένταση του ηχοσυστήματος, το κεντρικό κλείδωμα, τα αλάρμ και το ξεθάμπωμα του εμπρός και του πίσω παρμπρίζ (υπάρχουν φυσικά κουμπιά, κάτω ακριβώς από την οθόνη). Η καμπίνα είναι ευρύχωρη με σκληρά ως επί το πλείστον υλικά (υπάρχει μαλακή επένδυση στο εμπρός μέρος του ταμπλό, στην πλευρά του συνοδηγού). Οι χώροι ικανοποιούν, θήκες για μικροαντικείμενα υπάρχουν αρκετές, οι ποτηροθήκες δεν ενοχλούν στο σημείο που έχουν τοποθετηθεί και οι τσέπες των θυρών εμπρός είναι μεγάλες. Ο χώρος αποσκευών από την άλλη είναι στα 300 λίτρα και με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος φτάνει στα 922 λίτρα.

Πολυβραβευμένος και… πολιτισμένος

Κάτω από το καπό του Citroen C3 Sport βρίσκεται ο γνώριμος και πολυβραβευμένος τρικύλινδρος 1.2 λτ. βενζινοκινητήρας τούρμπο, με 110 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 205 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Πρόκειται για ένα μοτέρ το οποίο έχει αποσπάσει για τέσσερις σερί χρονιές τον τίτλο του “Καλύτερου κινητήρα της χρονιάς” στην κατηγορία του, δηλαδή στα 1.0 έως 1.4 λτ. Πλέον όμως είναι και… up to date με τις πιο πρόσφατες ευρωπαϊκές νόρμες, όσον αφορά τους εκπεμπόμενους ρύπους (εκπέμπει 108 γρ. CO2/χλμ.). Στην πράξη το μοτέρ αποδεικνύεται πρόθυμο να επιταχύνει το αμάξωμα βάρους 1.160 κιλών και η συνεργασία του με το εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο είναι πολύ καλή. Κάπως έτσι έρχεται και το 0-100 χλμ./ώρα σε 9,4 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να φτάνει στα 193 χλμ./ώρα. Όσον αφορά στην μέση κατανάλωσή του, οι Γάλλοι ανακοινώνουν 4,7 λίτρα/100 χλμ.

Ίδιο και απαράλλαχτο

Όπως γράψαμε και πιο πάνω, το Sport στην ονομασία του Citroen C3 αφορά σε αισθητικές παρεμβάσεις, επομένως δεν υπάρχουν αλλαγές στο στήσιμο και κατ΄επέκταση στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Η άνεση είναι το βασικό χαρακτηριστικό του, κάτι που αντιλαμβάνεσαι από τα πρώτα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του. Η ανάρτηση (γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) είναι αρκετά μαλακά ρυθμισμένη, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, δίνοντας προτεραιότητα στην απόσβεση των ανωμαλιών του οδοστρώματος. Το C3 Sport είναι στιβαρό, με πολύ καλό κράτημα και ουδέτερη συμπεριφορά στο όριο, ενώ σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου αποδεικνύει και την καλή δουλειά που έχει γίνει στην ηχομόνωση. Το τιμόνι είναι καλό σε αίσθηση, τα φρένα δυνατά και ακούραστα, ενώ θα θέλαμε καλύτερη αίσθηση και μικρότερες διαδρομές από τον επιλογέα ταχυτήτων.

Το Citroen C3 Sport κοστίζει 15.590 ευρώ στην έκδοση της δοκιμής μας και 16.770 ευρώ στην αντίστοιχη έκδοση με αυτόματο κιβώτιο επίσης έξι σχέσεων. Ο εξοπλισμός του είναι πλούσιος τόσο σε επίπεδο άνεσης όσο και σε επίπεδο ασφάλειας, αφού το C3 Sport έχει ως βάση του την έκδοση Feel που είναι ήδη πλουσιοπάροχη. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως μεταξύ άλλων εξοπλίζεται με αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, cruise control και όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Δείτε πιο κάτω το video που ετοίμασε το “traction.gr” για το Citroen C3 Sport.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]