Δοκιμή DS 7 Crossback: Η επιστροφή της βασίλισσας (+video)

Το ολοκαίνουργιο DS7 Crossback σηματοδοτεί την επιστροφή της γαλλικής μάρκας στην αγορά των premium.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Οδηγήσαμε το ολοκαίνουργιο DS7 Crossback που σηματοδοτεί την επιστροφή της γαλλικής DS στην αγορά σαν premium μάρκα, ύστερα από τον θρύλο που δημιούργησε η παρουσίαση του μοντέλου DS το 1955 στο σαλόνι αυτοκινήτου στο Παρίσι. Αν και στη σημερινή δημιουργία της νέας μάρκας το DS παραπέμπει στο Different Spirit ή Distinctive Series, εν τούτοις η σκιά του θρυλικού βάτραχου, όπως ήταν γνωστός στην ελληνική αγορά, απλώνεται μεγαλόπρεπα πάνω από τη νέα προσπάθεια του group PSA στην πολυτελή κατηγορία. Το σημερινό θέμα έχει μια ιδιαιτερότητα, ότι τόσο η DS σαν μάρκα όσο και το DS7 Crossback σαν μοντέλο έχουν πολύ ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.

Ας ξεκινήσουμε από το πολυτελές SUV. Μεγαλοπρεπής και εντυπωσιακή εμφάνιση με στοιχεία Avant Garde. Το πρώτο μοντέλο της DS στο ξεκίνημά της χαρακτηρίζεται από καινοτομία, κορυφαία ποιότητα υλικών, γαλλική τεχνογνωσία, στοιχεία που εξασφαλίζουν επιδόσεις, άνεση και πολυτέλεια. Στο εμπρός μέρος η εξαγωνική μάσκα DS Wings με την κάθετη γρίλια της και το χαρακτηριστικό λογότυπο DS στο κέντρο χαρίζει έντονη προσωπικότητα που δεν παραπέμπει σε κάτι άλλο. Ταιριάζει απόλυτα με τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και τους ξεχωριστούς προβολείς DS Active Led Vision οι οποίοι εξασφαλίζουν φωτεινότητα υψηλής απόδοσης ενώ προσαρμόζεται αυτόματα σε όλες τις συνθήκες. Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα θυμίζουν έργο τέχνης και δίνουν εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Έχουν δεχθεί ειδική επεξεργασία τρισδιάστατου σχεδίου σε μορφή κελύφους. Για να κάνουν πραγματικότητα αυτά τα φώτα οι τεχνικοί της DS Automobiles χρησιμοποίησαν μοναδικές τεχνολογίες και η χάραξή τους έγινε με laser. Το συνολικό μήκος είναι 4.573 χιλιοστά, το πλάτος 1.906 χιλιοστά και το ύψος 1.625. Με αυτές τις διαστάσεις τοποθετείται ανάμεσα στις κατηγορίες C και D φλερτάροντας περισσότερο με τη μεγαλύτερη.

Εσωτερικό
Περνώντας στο εσωτερικό του DS7 Crossback διαπιστώνεις τη διαφορετικότητα, τις έξυπνες λύσεις και εφαρμογές, την κορυφαία ποιότητα των υλικών που αποπνέουν πολυτέλεια, αλλά και τον μυστικισμό της Avant Garde. Υπάρχουν τέσσερις διαφορετικοί εσωτερικοί διάκοσμοι, τέσσερις διαφορετικοί σχεδιαστικοί κόσμοι με την κωδική ονομασία DS Inspiration. Ο κάθε ένας από αυτούς παραπέμπει σε διαφορετικές στιγμές της γαλλικής κουλτούρας και αποτυπώνεται αψεγάδιαστα σε δέρμα napa ή alcandara, ενώ τα επίπεδα εξοπλισμού είναι τρία. Μιλώντας για διαφορετικότητα, ένα παράδειγμα: στις πόρτες δεν υπάρχει κανείς διακόπτης ή ασφάλεια για να μην επηρεάζει την οπτική συνέχεια της επιφάνειας. Όλες οι λειτουργίες έχουν μεταφερθεί στην κεντρική κονσόλα και οι διακόπτες έχουν χαραχθεί με μια ιδιαίτερη τεχνοτροπία που χρησιμοποιείται στην ωρολογοποιία. Άπλετοι χώροι που εξασφαλίζουν ξεκούραστη μετακίνηση αλλά και ασφάλεια είναι στην υπηρεσία των επιβατών ενός DS7 Crossback. Για παράδειγμα, η πλάτη των πίσω καθισμάτων είναι ηλεκτρικά ανακλινόμενη από 23ο έως 32ο και η αναδίπλωσή τους έχει αναλογία 2/3 έως 1/3 δημιουργώντας επίπεδο δάπεδο φόρτισης. Παράλληλα, σε κάποιες εκδόσεις, τα εμπρός καθίσματα μπορεί να είναι θερμαινόμενα και αεριζόμενα αλλά και να διαθέτουν πέντε διαφορετικές λειτουργίες μασάζ που ρυθμίζονται από την κεντρική οθόνη αφής. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του το DS7 Crossback διαθέτει τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία του με 555 λίτρα. Με τη λειτουργία handsfree υπάρχει η δυνατότητα ανοίγματος του χώρου αποσκευών χωρίς τη χρήση των χεριών που προφανώς θα είναι κατειλημμένα από αντικείμενα. Φυσικά συνδεσιμότητα, ενημέρωση, πλοήγηση, διασκέδαση είναι στη διάθεση οδηγού και επιβατών μέσα από την κεντρική οθόνη αφής 12 ιντσών HD. Παράλληλα επιτρέπει τον έλεγχο όλων των λειτουργιών στο μενού με την ονομασία Κόσμος της DS Automobiles με τη βοήθεια ενός κεντρικού χειριστηρίου χρωμίου κρυστάλλων. Αντίστοιχα, στην κίνηση, μια πληθώρα συστημάτων ασφαλείας είναι σε εγρήγορση ώστε ανά πάσα στιγμή να παρέμβουν και να διορθώσουν λάθη του οδηγού ή δύσκολες καταστάσεις από υπαιτιότητα τρίτων.


Κινητήρες
Σύγχρονοι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου είναι διαθέσιμοι για τον εξοπλισμό του DS7 Crossback. Με χρήση βενζίνης υπάρχει τρικύλινδρος τούρμπο 1,2 απόδοσης 130 ίππων και 1,6 απόδοσης 180 ή 225 ίππων. Στους πετρελαιοκινητήρες υπάρχει καινούργιος 1,5 τεχνολογίας Blue HDI απόδοσης 130 ίππων και δίλιτρος, επίσης Blue HDI, 180 ίππων. Τέλος, στο πρόσφατο Σαλόνι του Παρισιού, σε παγκόσμια πρεμιέρα παρουσιάστηκε η υβριδική έκδοση DS7 Crossback E-Tense 4×4 απόδοσης 300 ίππων με ηλεκτρική αυτονομία 50 χιλιομέτρων.

Στον δρόμο
Με όλη αυτή τη διαφορετικότητα στον σχεδιασμό, τα υλικά και τις τεχνολογικές εφαρμογές, αντίστοιχης φιλοσοφίας είναι και ο τρόπος που ταξιδεύει το DS7 Crossback. Αθόρυβα και άψογα συνδυασμένο με τα μηχανικά σύνολα που προσφέρονται σε συνδυασμό με εξατάχυτο μηχανικό ή οκτατάχυτο αυτόματο. Αναμφίβολα το τελευταίο απογειώνει την οδηγική απόλαυση και σε απαλλάσσει από τον συμπλέκτη και τον λεβιέ. Έκπληξη και η πολιτική των τιμών, αφού η βασική ξεκινά από 27.999 ευρώ για τη βενζίνη και από 32.100 για την αντίστοιχη του πετρελαίου.

DS Automobiles
Άφησα για το κλείσιμο το κεφάλαιο της μάρκας. Η δημιουργία της βασίστηκε στη διαφορετικότητα, στην πολυτέλεια, στη σωστή στόχευση στο πού και πώς θα απευθυνθούν και, κυρίως, χωρίς το άγχος των πωλήσεων με την έναρξη λειτουργίας της. Στην εξαιρετική αλλά και λεπτομερή παρουσίαση του DS7 Crossback, ο Δημήτρης Καβούρης, chief operating officer της μάρκας, τόνισε τη διαφορετικότητα και τη βαριά κληρονομιά της γαλλικής κουλτούρας που φιλοξενεί στο DNA της.

Όλα άρχισαν πριν 60 χρόνια, όταν στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού παρουσιάστηκε η DS 19 και στην κυριολεξία τίναξε στον αέρα όσα θεωρούνταν δεδομένα εκείνη την εποχή. Πρωτοποριακός σχεδιασμός και κατασκευαστική δομή, αλλά και τεχνολογικές εφαρμογές όπως η υδροπνευματική ανάρτηση με το διαφοροποιούμενο ύψος ήταν ο σπόρος για τη δημιουργία του θρύλου. Από την άλλη η κληρονομιά της γαλλικής κουλτούρας στην υψηλή ραπτική, την αρωματοποιία, την ωρολογοποιία, την όπερα και ένα σωρό άλλες δραστηριότητες πολιτισμού, πολυτέλειας και αριστοκρατίας εξασφαλίζουν στη γαλλική οικονομία σχεδόν το 50% του παγκόσμιου τζίρου από αυτές τις δραστηριότητες.

Σ’ αυτούς, λοιπόν, απευθύνθηκαν για τη δημιουργία της νέας μάρκας, που θα ενσάρκωνε και θα εκπροσωπούσε τη γαλλική πολυτέλεια και τη μυστηριακή Avant Garde. Σχεδόν πέντε χρόνια χρειάστηκαν, χρησιμοποιώντας τους καλύτερους ράφτες δέρματος, για να καταφέρουν να μοιάζει η ραφή των δερμάτων με διαμάντι. Αντίστοιχα η BRM σχεδίασε και δημιούργησε ένα έργο τέχνης – ρολόι για συγκεκριμένες εκδόσεις, που δεσπόζει στο άκρως εντυπωσιακό ταμπλό του DS7 Crossback. Αλλά και οι ταπετσαρίες θυμίζουν δημιουργίες μεγάλων μόδιστρων και οίκων haute couture που έχουν δημιουργήσει τεράστια παράδοση. Στον ήχο η γαλλική Focal έδωσε δείγματα γραφής προσφέροντας σύγχρονη ακουστική τελειότητα. Αναμφίβολα η DS χαρακτηρίζεται από στοιχεία της γαλλικής κουλτούρας που είναι συνώνυμο με την πολυτέλεια και τη διαφορετικότητα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Η καριέρα του στα ράλι ξεκίνησε το 1970. Μέχρι σήμερα έχει καθίσει στο δεξί μπάκετ ως συνοδηγός σε πάνω από 30. Mεταξύ αυτών ο Jigger, ο Ιαβέρης, ο Λεωνίδας Κύρκος,, ο Άρης Βωβός, ο Ιαβέρης Junior, ο Dim και πολλοί άλλοι. Έχει συμμετάσχει σε 28 ράλι Ακρόπολις, έχει κερδίσει 16 πρωταθλήματα και κύπελλα στην Ελλάδα και έχει συμμετάσχει σε αρκετούς αγώνες του πανευρωπαϊκού και του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι, Αφού τελείωσε τις σπουδές του στη δημοσιογραφία και παράλληλα με τους αγώνες εργάστηκε από τις αρχές του '70 στις εφημερίδες "Βραδινή", "Απογευματινή" καθώς επίσης και στα περιοδικά "Auto Tourism", "Πίστες και Δρόμοι". Στις αρχές της δεκαετίας του '90 συμμετείχε στην τηλεοπτική εκπομπή "Τροχοί και Δρόμοι" και από το 1999 έως και σήμερα είναι ο παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής "Traction", από την οποία έχουν περάσει ως καλεσμένοι σπουδαίες προσωπικότητες. Από το 2010 έως και σήμερα είναι διευθυντής έκδοσης του "Traction Magazine”. Όλα αυτά τα χρόνια της καριέρας του έχει οδηγήσει μερικά από τα σπουδαιότερα αυτοκίνητα όπως η Enzo Ferrari, η Ferrari F 50, η Porsche Carrera GT, η F1 Jordan, το Subaru Impreza WRC, το Peugeot 206 WRC, το Citroen Xsara WRC, το Skoda Fabia WRC και πολλά άλλα.

E-mail: [email protected]