Δοκιμή Fiat 500 L 1.6 MJTD 120 PS

Με το Fiat 500 L, η ιταλική εταιρεία έδωσε μια διαφορετική οπτική στην εικόνα του αγαπημένου μεν, μικρού μεγέθους δε, Fiat 500.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το χαρακτηριστικό γράμμα “L” κάνει όλη τη διαφορά, έχοντας περισσότερες από μία ερμηνείες, με κοινό πάντως παρονομαστή το σαφώς μεγαλύτερο μέγεθος. Σε μια εποχή που τα SUV έχουν συγκεντρώσει το ενδιαφέρον κατασκευαστών και αγοραστικού κοινού, το Fiat 500 L αποδεικνύει πως… και τα πολυμορφικά έχουν ψυχή. Αυτό δείχνουν οι πωλήσεις του αυτοκινήτου, οπότε βρήκαμε την αφορμή να βρεθούμε πίσω από το τιμόνι του, οδηγώντας την έκδοση 1,6 MJTD City Cross με ισχύ 120 ίππων.

Κόντρα στον καιρό…
Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2012, ενώ το 2017 δέχθηκε τις απαραίτητες ανανεωτικές πινελιές. Το Fiat 500 L αποτελεί την πολυμορφική εκδοχή του διαχρονικού Fiat 500. Οι άνθρωποι της Fiat αναγνώρισαν πως η εποχή απαιτεί από τα σύγχρονα οχήματα δισυπόστατο χαρακτήρα αφού για το μέσο αγοραστή, οι μεγάλοι χώροι είναι εξίσου απαραίτητοι με τη δυνατότητα άνετης κίνησης στην πόλη. Έτσι, εκμεταλλεύθηκαν την ήδη υπάρχουσα δημοφιλία του Fiat 500, ώστε να δημιουργήσουν παραλλαγές που θα ικανοποιήσουν διαφορετικές ανάγκες. Καθώς ενσωματώνει χαρακτηριστικά από την προϋπάρχουσα τεχνογνωσία στην κατηγορία των πολυμορφικών (MPV), το Fiat 500 L διαθέτει στοιχεία-κλειδιά ώστε να εκτιμηθεί από το αγοραστικό κοινό. Οι πωλήσεις έχουν ξεπεράσει τις 500.000 παγκοσμίως, για ένα αυτοκίνητο που πηγαίνει κόντρα στον καιρό, αφού ως πολυμορφικό ξεφεύγει από την… πεπατημένη της εποχής που ονομάζεται SUV.


L, όπως Large
Το μέγεθος ήταν ανέκαθεν θεμελιώδες χαρακτηριστικό των πολυμορφικών, οπότε το Fiat 500 L δεν αποτελεί εξαίρεση. Καθώς στόχος ήταν η επίτευξη της μέγιστης λειτουργικότητας, το αυτοκίνητο διαθέτει αρκετά μεγάλες διαστάσεις ώστε να έχει πολλούς χώρους, χωρίς ωστόσο αυτές να το καταστήσουν δυσκίνητο εντός πόλης. Με μήκος 4,276 μέτρων, πλάτος 1,8 μέτρων και ύψος 1,679 μέτρων, η πλατφόρμα του Fiat 500 L αξιοποιεί κάθε εκατοστό του μεταξονίου, που φτάνει τα 2,6 μέτρα, με στόχο τη βέλτιστη εκμετάλλευση χώρων. Εξωτερικά, το μέγεθος του αυτοκινήτου και οι εκτεταμένες γυάλινες επιφάνειες, τραβούν το βλέμμα. Οι σχεδιαστές της Fiat κατέληξαν σε αυτή την επιλογή όχι μόνο για αισθητικούς, αλλά και για πρακτικούς λόγους. Το φως που εισέρχεται στην καμπίνα, είτε από την πανοραμική ηλιοροφή είτε από το παράθυρα, ανεβάζει τη θερμοκρασία στο αυτοκίνητο, ενώ ταυτόχρονα δίνει ακόμη πιο μεγάλη αίσθηση ευρυχωρίας. Οι μεγάλες διαστάσεις αποτυπώνονται στη χωρητικότητα αποσκευών, που φτάνει στα 455 λίτρα, ενώ αν πέσουν τα καθίσματα φτάνει στα 1480.

Με σύγχρονο εξοπλισμό
Το Fiat 500 L προσφέρει πολλές επιλογές διαμόρφωσης, είτε εμφανισιακά είτε στο εσωτερικό, επιτρέποντας στον επίδοξο ιδιοκτήτη να το φέρει πιο κοντά στην προσωπικότητά του. Φυσικά, είναι εξοπλισμένο και με σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα. Καταρχάς, ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει τις επιμέρους παραμέτρους συνδεσιμότητας μέσω μιας οθόνης αφής 7 ιντσών. Το σύστημα είναι συμβατό με Apple Car Play ή Android Auto, προσφέροντας τη δυνατότητα χρήσης εφαρμογών ή δεδομένων από το smartphone, μέσω της οθόνης. Το εξελιγμένο σύστημα U Connect προσφέρει αρκετές εναλλακτικές, μεταξύ των οποίων και η δυνατότητα πλοήγησης μέσω του Navi. Επιπλέον, το πακέτο Smart, που ήταν ενσωματωμένο στην έκδοση City Cross που οδηγήσαμε, αποτελείται από αισθητήρες πίσω στάθμευσης και κάμερα οπισθοπορείας. Τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά είναι ιδιαίτερα βοηθητικά κατά την κίνηση εντός πόλης, που αποτελεί άλλωστε το κύριο πεδίο δράσης για ένα όχημα όπως το Fiat 500 L. Ακόμη, το ιταλικό αυτοκίνητο διαθέτει τεχνολογικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού όπως Cruise Control και Low Speed Collision Mitigator, που λειτουργεί με αισθητήρες και βοηθάει κατά το φρενάρισμα με χαμηλές ταχύτητες, εφόσον παρουσιαστεί ανάγκη. Ιδιαίτερα χρήσιμοι αποδείχθηκαν κατά την κίνηση στην πόλη οι αισθητήρες αναγνώρισης βροχής και φώτων, καθώς ενεργοποιούνταν άμεσα, βοηθώντας τον οδηγό σε κάθε περίπτωση.

Στο δρόμο
Η υπερυψωμένη θέση οδήγησης, σε συνδυασμό με την τοποθέτηση του λεβιέ ταχυτήτων αρκετά ψηλά, προδιαθέτουν θετικά τον οδηγό, καθώς αισθάνεται πως έχει επαρκή έλεγχο του αυτοκινήτου και της κίνησης γύρω του. Η έκδοση που γνωρίσαμε διέθετε τον δυνατό πετρελαιοκινητήρα 1,6 λίτρων με ισχύ 120 ίππων. Ο συνδυασμός με τη ροπή των 320 Nm, η οποία μάλιστα εμφανίζεται από τις 1750 στροφές, δίνει την απαιτούμενη ζωντάνια στο σύνολο. Το επανασχεδιασμένο τιμόνι μεταφέρει ακριβείς πληροφορίες από το σύστημα διεύθυνσης, γεγονός που είναι χρήσιμο τόσο στο ταξίδι όπου οι ταχύτητες είναι μεγαλύτερες, όσο και κατά την κίνηση εντός πόλης. Το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων συνεισφέρει στην ομαλή συμπεριφορά του συνόλου, ενώ σε συνδυασμό με το σύστημα Start&Stop, βοηθάει στη μείωση της κατανάλωσης και της εκπομπής ρύπων. Οι άνθρωποι της Fiat έδωσαν έμφαση στην άνεση και την ευκολία στην οδήγηση, γεγονός που καταδεικνύεται και από τις μαλακές ρυθμίσεις της ανάρτησης. Αν και το αυτοκίνητο έχει ιταλικό DNA, προφανώς το 500 L λειτουργεί περισσότερο με γνώμονα τη μετακίνηση και λιγότερο τη διασκέδαση, εξυπηρετώντας τον πρακτικό σκοπό για τον οποίο έχει κατασκευαστεί.

Το Fiat 500 L διατίθεται τόσο με κινητήρα βενζίνης 1,4, όσο και με μικρότερο πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 1,3 λίτρων, προσφέροντας και σε αυτόν τον τομέα πολλές επιλογές στους υποψήφιους αγοραστές του. Η τιμή του Fiat 500 L ξεκινά από 15.990 ευρώ, ενώ εκείνη της έκδοσης που γνωρίσαμε, είναι 19.900 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]