Δοκιμή Honda HR-V 1.5 i-VTEC 130 PS

Το πρόσφατα ανανεωμένο HR-V παρουσιάζεται πιο ολοκληρωμένο από ποτέ, με ευχάριστο χαρακτήρα στον δρόμο και εξαιρετική εκμετάλλευση χώρων.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Honda HR-V δοκιμή TractioN 2019

Το όνομα HR-V ήταν ένα από τα πρώτα που γνωρίσαμε ως SUV με την Honda να το εντάσσει στην γκάμα της πριν από 20 χρόνια! Έπειτα από διάλειμμα 10 περίπου ετών η ιαπωνική εταιρία λανσάρισε εκ νέου τη νέα γενιά του compact SUV της προσφέροντας στο κοινό ένα μοντέλο πλήρως “εξοπλισμένο” με τα στοιχεία που χρειάζεται για να τα βγάλει πέρα με την δύσκολη καθημερινότητα και όχι μόνο.

Φέτος οι Ιάπωνες προχώρησαν σε μία μικρή αλλά αισθητή ανανέωση του μοντέλου τους στο κομμάτι της εξωτερικής σχεδίασης αλλά και σε επίπεδο εργονομίας με το HR-V να παρουσιάζεται πιο ολοκληρωμένο από ποτέ. Εμείς βρεθήκαμε στο κάθισμα της έκδοσης με τον ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο κινητήρα των 1,5 ίππων και 130 ίππων και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Διακριτικός δυναμισμός
Το σχήμα του HR-V ακολουθεί κατά πόδας τις τελευταίες σχεδιαστικές τάσεις της κατηγορίας τις οποίες και έχει προσαρμόσει στην δική του αισθητική ταυτότητα. Τα “νεύρα” που διατρέχουν το SUV της Honda στο καπό αλλά ειδικά στο πλάι, σε συνδυασμό με τους τονισμένους θόλους των τροχών και την ελαφρώς κεκλιμένη πορεία σε στιλ coupe που ακολουθεί η οροφή, του προσδίδουν τον απαραίτητο δυναμισμό που αναζητά το απαιτητικό κοινό της κατηγορίας. Το ίδιο κάνουν και οι “κρυφές” και κάθετα τοποθετημένες χειρολαβές για τις πίσω πόρτες, ένα από τα highlights της εμφάνισης του μοντέλου των Ιαπώνων.


Honda HR-V δοκιμή TractioN 2019

Το HR-V ξεχωρίζει διακριτικά, αναλόγως και το χρώμα βεβαίως, και το πρόσφατο φρεσκάρισμα των Ιαπώνων το δίνει έναν ακόμη πιο δυναμικό αέρα έναντι του προηγούμενου μοντέλου. Οι κύριες αλλαγές στη σχεδίαση του Honda εντοπίζονται στον ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα με το πιο έντονο ανάγλυφο στο κάτω μέρος του και το διαφορετικό σχήμα των πλαισίων για τους προβολείς ομίχλης. Νέας σχεδίασης είναι και η πιο στενή σε σχέση με πριν γρίλια ενώ η σχεδόν “κλειστή” χρωμιωμένη μάσκα ακριβώς από πάνω, “συνδέει” σχεδιαστικά τα φωτιστικά σώματα και αποτελεί την αλλαγή που θα προσέξει κανείς πρώτη από όλες. Αναθεωρημένα “εσωτερικά” είναι και τα φωτιστικά σώματα με τους “προτζέκτορες” και τα νέα LED φώτα ημέρας να κάνουν αισθητή την παρουσία τους. Στο πίσω μέρος μια νέα χρωμιωμένη φάσα έχει τοποθετηθεί επίσης μεταξύ των φωτιστικών σωμάτων, ενώ τα κρύσταλλα τους έχουν πλέον φιμέ χροιά.

Αλλαγές και εντός με στόχο την άνεση
Στο εσωτερικό του H-RV προτεραιότητα σε αυτή την ανανέωση δόθηκε στην άνεση αυτών που βρίσκονται στα δύο εμπρός καθίσματα. Τα τελευταία ανανέωσαν τη σχεδίαση τους ώστε να γίνουν πιο άνετα και ανατομικά, με νέο αφρώδες υλικό αλλά και διαφορετική σχεδίαση για την πλάτη. Νέες και πιο ποιοτικές είναι και οι επενδύσεις των καθισμάτων κάτι που ισχύει και για εκείνες των θυρών. Το σοφιστικέ και μοντέρνο περιβάλλον που παρουσιάζει το HR-V στο εσωτερικό του σε υποδέχεται θερμά από την αρχή. Το σύγχρονης σχεδίασης ταμπλό με το σχεδόν σκανδιναβικό design κερδίζει τις εντυπώσεις με τη λιτότητα των γραμμών του αλλά και την έλλειψη (στα μάτια τουλάχιστον) των πολλών φυσικών κουμπιών. Η μαύρη γυαλιστερή επιφάνεια στην κεντρική κονσόλα των δύο επιπέδων και η αντίστοιχη όψη του αυτού του τομέα, που συγκεντρώνει μεταξύ άλλων τα κουμπιά αφής για τον έλεγχο του κλιματισμού, προσδίδουν μια σπορ πολυτέλεια που μπορεί και να μην την περίμενε κανείς από ένα χρηστικό SUV. Ακριβώς από πάνω, σε σωστό ύψος, βρίσκεται η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων με διαγώνιο στις επτά ίντσες. Γρήγορη στις εντολές του οδηγού και με προσεγμένα γραφικά δεν αφήνει παράπονο από τη χρήση της, ενώ όπως και με όλα τα σύγχρονα συστήματα, ο χρόνος που θα χρειαστεί για να εξοικειωθείτε μαζί της βρίσκεται σε φυσιολογικά όρια.

Με την κονσόλα να χωρίζεται σε δύο επίπεδα, θα βρείτε στο κάτω μέρος της όλες τις θύρες που μπορεί να χρειαστείτε, όπως και χώρο για να αφήσετε το κινητό σας να φορτίσει. Πίσω από τον επιλογέα για τις ταχύτητες υπάρχουν και δύο πολύ πρακτικές ποτηροθήκες που επιτρέπουν και τη φιλοξενία μεγαλύτερων αντικειμένων αλλά και κινητού χάρη στον τρόπο που αναπτύσσονται. Οι χώροι για μικροαντικείμενα δεν σταματούν εδώ, αφού το “παρόν” δίνει και ένας ακόμη μέσα στον σταθερό “τεμπέλη”, ενώ πρακτικές και εκμεταλλεύσιμες είναι και οι θήκες στις πόρτες. Η εικόνα συμπληρώνεται από πολύ καλή ποιότητα κατασκευής που ξεχωρίζει ειδικά στον τομέα της συναρμογής με μια μίξη πολύ καλής ποιότητας σκληρών και μαλακών πλαστικών.

Το HR-V “συναντά” σε πρακτικότητα τα MPV
Μιλήσαμε στην αρχή για τους χώρους και επιστρέφουμε τώρα σε αυτούς που αποτελούν ένα από τα ισχυρότερα απτά “χαρτιά” του HR-V. Πέρα από τους εμπρός,. Χωρίς κανένα πρόβλημα θα βολευτούν στην καμπίνα του SUV της Honda και δύο ακόμη επιβαίνοντες σχεδόν ανεξάρτητα από την διάπλαση τους. Ο χώρος για τα πόδια είναι άπλετος, όπως και για τα κεφάλια τους, ενώ αν έχουν φυσιολογικές διαστάσεις, ανάμεσα τους θα κάτσει και ένα τρίτο άτομο χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Οι Ιάπωνες έχουν εκμεταλλευτεί εξαιρετικά τα 4,33 μ. του μήκους του H-RV προσφέροντας μια πολύ ευρύχωρη καμπίνα για το μοντέλο τους, με τα καλά νέα να μην σταματούν εδώ. Στην έκδοση Elegance του μοντέλου της δοκιμής ο χώρος των αποσκευών φτάνει στο εντυπωσιακό νούμερο των 470 λίτρων (448 στην στάνταρ έκδοση), αν συμπεριληφθεί σε αυτό το νούμερο και ο όγκος του υποδαπέδιου χώρου -393 χωρίς αυτόν και 431 για την στάνταρ έκδοση.

Τα “μαγικά” που έκαναν οι Ιάπωνες για να εκμεταλλευτούν σε τέτοιο βαθμό τους εσωτερικούς χώρους ήταν να μεταφέρουν το ρεζερβουάρ καυσίμου από τον παραδοσιακό χώρο στο πίσω μέρος, κάτω από το πάτωμα εκεί που βρίσκονται τα καθίσματα των εμπρός επιβατών. Η συγκεκριμένη “μετακόμιση”, βοηθά και στην συμπεριφορά καθώς το βάρος συγκεντρώνεται χαμηλά και με πιο σωστό τρόπο μεταξύ των δύο αξόνων κίνησης. Τα μαγικά της Honda συνεχίζονται και στην διαμόρφωση των καθισμάτων που δεν ονομάστηκαν τυχαία “Magic Seats”. Τα πίσω καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν κατά τον τυπικό τρόπο που γνωρίζουμε, δίνουν όμως και τη δυνατότητα για αναδίπλωση του κάτω μέρους τους προς τα πίσω. Έτσι δημιουργείται ένας χώρος με μέγιστο ωφέλιμο ύψος τα 1,24 μ. που βοηθά, αν θέλετε να μεταφέρετε λεπτά και ψηλά αντικείμενα, όπως είναι για παράδειγμα μια μεγάλη σύγχρονη τηλεόραση. Με την παραδοσιακή αναδίπλωση των καθισμάτων έχετε παράλληλα στη διάθεση σας μήκος 1,84 μ. αλλά και ωφέλιμο όγκο που φτάνει συνολικά τα 1.533 λίτρα. Για πολύ μακριά αντικείμενα το μήκος μπορεί να εκτοξευτεί στα 2,445 μ. με την αναδίπλωση και του καθίσματος του συνεπιβάτη!

i-VTEC κινητήρας με δύναμη και διάθεση
Σε αυτή την έκδοση το ανανεωμένο HR-V φέρει έναν 4κύλινδρο i-VTEC κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων. Το μοτέρ αποδίδει 130 ίππους και 155 Nm ροπής στις 6.600 και 4.600 σ.α.λ. Αντίστοιχα. Ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων (προαιρετικά και με CVT) που στέλνει την δύναμη στους εμπρός τροχούς. Το κινητήριο σύνολο παρουσιάζει ζωντανή απόδοση και καλή απόκριση στο πάτημα του δεξιού πεντάλ με την ελαστικότητα να κάνει την εμφάνιση της σχεδόν από το ρελαντί. Τη σκυτάλη παίρνει η ευστροφία για να στείλει με ευκολία τη βελόνα του στροφόμετρου στις τελευταίες ενδείξεις. Ο οδηγός έχει παράλληλα αγαστή συνεργασία με τον επιλογέα των ταχυτήτων που παρουσιάζεται σαφής και δεκτικός στις γρήγορες αλλαγές, έχοντας μάλιστα σχετικά κοντές διαδρομές. Η Honda ανακοινώνει 0-100 σε 10,2 δευτερόλεπτα και μέση κατανάλωση 6,2-6,8 λίτρα ανά 100 χλμ σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Το μοτέρ δεν δυσκολεύεται να κινήσει με γοργό ρυθμό το HR-V εκμεταλλευόμενη και την κλιμάκωση του κιβωτίου, ενώ την ίδια στιγμή παράγει και ήχο που σου φτιάχνει τη διάθεση όταν το γκάζι βυθίζεται στο πάτωμα, ειδικά αν έχεις διάθεση για ανάλογη οδήγηση.

Ευχάριστο και ικανό σε κάθε διαδρομή
Το ανανεωμένο HR-V καταφέρνει να κερδίσει τον οδηγό του, όπου και αν κινηθεί να επιλέξει. Ανάμεσα στις αλλαγές που πραγματοποίησε η Honda κατά το φρεσκάρισμα του συγκαταλέγεται και η βελτιωμένη ηχομόνωση σε ταμπλό, πόρτες, θόλους και πορτμπαγκάζ με στόχο την ακόμη πιο αποδοτική διαχείριση του θορύβου που φτάνει στην καμπίνα. Ανάλογα με την έκδοση, το SUV της Honda μπορεί να εξοπλιστεί και με το ενεργό σύστημα ακύρωσης θορύβων των Ιαπώνων Active Noise Cancellation (ANC). Το HR-V είναι ήσυχο στον αυτοκινητόδρομο, με σταθερές ταχύτητες, με την ευθυβολία και τη σταθερότητα να αποτελούν τα δύο κύρια χαρακτηριστικά του. Σε κάθε καλό πάτημα του γκαζιού το μοτέρ κάνει αισθητή την παρουσία του, μια επιλογή που μοιάζει συνειδητή, αφού έχει προσεχθεί και η… ακουστική του, αλλά και από το γεγονός ότι άλλοι ήχοι δεν φτάνουν στο εσωτερικό, με ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Στην πολύ καλή ποιότητα κύλισης τον δικό της μεγάλο ρόλο παίζει και η ανάρτηση που απορροφά τις ανωμαλίες και ελέγχει παράλληλα σωστά την πρόσφυση των τροχών και τις μικρές κλίσεις που παίρνει το HR-V. Το κάνει μάλιστα τόσο καλά που θα σταθεί στο πλευρό του οδηγού και στον επαρχιακό. Εκεί το HR-V ξεδιπλώνει έναν ευχάριστο χαρακτήρα και μπορεί να κινηθεί πολύ γρήγορα. Δίνει καλή πληροφόρηση από το γρήγορο τιμόνι, είναι πάντα προοδευτικό στις αντιδράσεις του και προσφέρει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Τα φρένα είναι αρκούντως δυνατά για να ακολουθήσουν τις ορέξεις του οδηγού, με καλή αίσθηση στο πεντάλ και γραμμικότητα στον τρόπο που ξεδιπλώνουν τη δύναμη τους. Φυσικά το HR-V θα τα καταφέρει εξαιρετικά και στην καθημερινότητα. Ο οδηγός έχει στην διάθεση του όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης, την άμεση συνδεσιμότητα και τις λειτουργίες που προσφέρει το σύστημα πολυμέσων αλλά και χώρους για… όλα, μικρά και μεγάλα, σε ένα αμάξωμα που νιώθει άνετα στο αστικό περιβάλλον από πλευράς διαστάσεων. Τέλος, στις χωμάτινες διαδρομές το δικίνητο HR-V σαφώς και δεν θα πει όχι. ΄Έχοντας απόσταση 185 χλστ. από το έδαφος, θα περάσει με άνεση και από ελαφρώς κακοτράχαλους χωματόδρομους χωρίς να κουράζει με την ανάρτηση όμως να δείχνει με το set up της την προτίμηση που έχει για την άσφαλτο.

Ανανέωση ουσίας
Μετά και την ανανέωση της Honda, το HR-V συνεχίζει την εμπορική του πορεία καλύτερο από ποτέ. Με τις μαζεμένες διαστάσεις να το χαρακτηρίζουν το SUV της ιαπωνικής εταιρίας τα καταφέρνει πολύ καλά ό,τι και αν το ζητήσει κανείς. Παράλληλα διαπρέπει σαν οικογενειακό, λόγω των χώρων αλλά και των διαμορφώσεων που προσφέρει, με την ευχάριστη συμπεριφορά και προπάντων ασφαλή συμπεριφορά του να καλύπτει τις ανάγκες και του ανήσυχου οικογενειάρχη. Οι τιμή του HR-V της δοκιμής, στην έκδοση Comfort ανέρχεται στα 25.650 ευρώ (22.650 η στάνταρ έκδοση), με πλουσιότατο επίπεδο εξοπλισμού, από το οποίο δεν λείπει ουσιαστικά τίποτα στους τομείς της ασφάλειας αλλά και της άνεσης.

Δείτε τον Μάνο Στεφανή και τον Θανάση Χούντρα να μας παρουσιάζουν στο τηλεοπτικό TractioN το H-RV με τον κινητήρα των 1.5 λίτρων και 130 ίππων.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]