Δοκιμή Nissan Juke Hybrid 143 PS

Το Nissan Juke απέκτησε υβριδική έκδοση με ισχύ 143 ίππων και μας εντυπωσίασε με την κατανάλωσή του. Δείτε τι εντυπώσεις μας άφησε συνολικά, αλλά και πόσο κοστίζει!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Nissan Juke Hybrid

Το Nissan Juke είναι ένα αυτοκίνητο που μας έχει “συστηθεί” ξανά στο παρελθόν, αυτή τη φορά όμως έρχεται με μία σημαντική διαφορά. Η δεύτερη γενιά του, απέκτησε εξηλεκτρισμένη έκδοση και θα την γνωρίσουμε ευθύς αμέσως. Δεν πρόκειται για ένα Plug-In υβριδικό σύστημα, αλλά για το λεγόμενο αυτοφορτιζόμενο, το οποίο υπόσχεται ότι έως και το 80% των αστικών μετακινήσεων μπορούν να ολοκληρωθούν με το θερμικό μοτέρ να είναι απενεργοποιημένο. Πάμε δούμε πιο αναλυτικά το πρώτο Nissan Juke Hybrid!

Ξεκινώντας από την εξωτερική σχεδίαση, το Nissan Juke Hybrid φέρει αρκετές αλλαγές σε αυτή τη νέα έκδοσή του. Στις μπροστινές πόρτες και στην πόρτα του χώρου αποσκευών έχουν τοποθετηθεί τα σήματα “Hybrid”. Η μπροστινή μάσκα του Juke Hybrid φέρει πλέον το νέο λογότυπο της Nissan και επίσης διαθέτει μια λωρίδα από μαύρο γυαλιστερό υλικό στο σημείο που συναντά το καπό, τοποθετώντας το μοντέλο σε απόλυτη ευθυγράμμιση με τα άλλα εξηλεκτρισμένα μοντέλα της Nissan, που μοιράζονται το ίδιο σχεδιαστικό μοτίβο. Ο σχεδιασμός της γρίλιας είναι πλέον διχτυωτός και έχει μικρότερο εμβαδόν ανοίγματος για βελτιστοποίηση της απόδοσης της ψύξης με αέρα, που έγινε εφικτή χάρη στις χαμηλότερες απαιτήσεις ψύξης της υβριδικής έκδοσης. Τροποποιήσεις έγιναν επίσης στο αμάξωμα κάτω από τον προφυλακτήρα για να βελτιωθεί η ροή του αέρα και αποκλειστικά για το υβριδικό, προστέθηκε ένα κλείστρο μάσκας, επιτρέποντας την αυτόματη προσαρμογή της ροής του αέρα σύμφωνα με τις ανάγκες ψύξης, μειώνοντας όσο το δυνατόν περισσότερο την αεροδυναμική αντίσταση. Η πίσω αεροτομή που είναι τοποθετημένη πάνω από το πίσω παρμπρίζ έχει επανατοποθετηθεί για καθαρότερη ροή αέρα, πίσω από το αυτοκίνητο. Επιπλέον, μπροστά από τους μπροστινούς τροχούς, τα σπόιλερ των ελαστικών έχουν αναδιαμορφωθεί και επανατοποθετηθεί για να εξομαλύνουν τη ροή του αέρα, ενώ ο πίσω άξονας έχει αποκτήσει ένα κάλυμμα που εξομαλύνει τη ροή του αέρα κάτω από το αυτοκίνητο. Ολοκαίνουργιες είναι και οι δίχρωμες ζάντες αλουμινίου 17″. Όσον αφορά στις διαστάσεις, το Nissan Juke “μεγάλωσε” συγκριτικά με το παρελθόν, με το μήκος του να φτάνει πλέον τα 4.210 χλστ., το πλάτος τα 1.800 χλστ. και το ύψος τα 1.595 χλστ.

Νέα πλατφόρμα, αυξημένοι χώροι!
Περνώντας στο εσωτερικό της δεύτερης γενιάς, γίνεται άμεσα αντιληπτό ότι η νέα πλατφόρμα CMF-B και το διευρυμένο μεταξόνιο (2.636 χλστ.) έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση του διαθέσιμου χώρου. Στις πίσω θέσεις, ο χώρος για τα πόδια των επιβατών είναι ικανοποιητικός, ενώ παρά την κεκλιμένη οροφή δεν θα δημιουργείται πρόβλημα για το κεφάλι ενηλίκων μετρίου αναστήματος. Η πρακτικότητα βελτιώνεται ακόμα περισσότερο με την πληθώρα θηκών για μικροαντικείμενα, ενώ ο χώρος του πορτμπαγκάζ είναι 354 λίτρα, έχοντας υποστεί μείωση κατά 68 λίτρα σε σχέση με τη βενζινοκίνητη έκδοση, ως συνέπεια της αποθήκευσης της μπαταρίας 1,2 kWh. Με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, ο χώρος αποσκευών παραμένει ο καλύτερος στην κατηγορία με 1.237 λίτρα, ενώ ο χώρος για τα πίσω γόνατα παραμένει αμετάβλητος στα 553 χλστ.


Στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής, το οποίο ανήκει στην έκδοση Acenta, στην κεντρική κονσόλα συναντάμε μία οθόνη αφής μεγέθους 8 ιντσών. Μέσω αυτής, ο οδηγός μπορεί να απολαύσει υπηρεσίες συνδεσιμότητας (Android Auto / Apple CarPlay), ενώ δεν απουσιάζει η κάμερα οπισθοπορείας. Επίσης, συστήματα όπως η αναγνώριση πεζών και δικυκλιστών (Intelligent Emergency Braking), η αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition) και το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας (Intelligent Lane Intervention and Warning) “εκτοξεύουν” τα επίπεδα ασφαλείας που προσφέρει η δεύτερη γενιά Nissan Juke.

Υβριδικό σύστημα: Συνδυαστική ισχύς 143 ίππων
Πάμε τώρα να δούμε τι γίνεται… κάτω από το καπό του υβριδικού Juke, καθώς εκεί έχουμε και τις μεγαλύτερες αλλαγές. Το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης του Juke Hybrid αποτελείται από έναν νέας γενιάς κινητήρα εσωτερικής καύσης της Nissan, τελευταίας τεχνολογίας, ειδικά σχεδιασμένο για χρήση σε εφαρμογή υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης. Παράγει 94 ίππους και 148 Nm ροπής. Στο κομμάτι της ηλεκτροκίνησης, η Nissan ενσωμάτωσε τον κύριο ηλεκτροκινητήρα που παράγει 36 kW (49 ίππους) και 205 Nm ροπής, o οποίος τροφοδοτείται από υδρόψυκτη μπαταρία 1,2 kWh. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον εμπρός άξονα μέσω αυτόματου κιβωτίου. Η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου σύμφωνα με την εταιρεία είναι στα 5,2 λίτρα/100 χλμ. Μάλιστα, το Juke Hybrid ξεκινάει πάντα σε 100% ηλεκτρική λειτουργία, αλλά μπορεί να φτάσει ταχύτητες έως και 55 χλμ./ώρα σε αμιγώς EV λειτουργία (αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια δηλαδή). Εμείς στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε την μέση τιμή στα 5,8 λτ./100 χλμ., αλλά ιδιαίτερα ευχάριστο ήταν το γεγονός ότι σε πλήρως αστικές μετακινήσεις, η κατανάλωση “φλερτάρει” με την τιμή που ανακοινώνει η εταιρεία. Στον τομέα των επιδόσεων, το Juke Hybrid επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ. και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 166 χλμ./ώρα.

Στην πράξη
Πίσω από το τιμόνι του Nissan Juke Hybrid, ο οδηγός γίνεται μάρτυρας όλων εκείνων των θετικών στοιχείων που υπάρχουν και στις συμβατικές εκδόσεις. Άριστη ποιότητα κύλισης, καλή πληροφόρηση από το τιμόνι και καλορυθμισμένη ανάρτηση είναι μερικά από τα στοιχεία που το συνοδεύουν. Στην περίπτωση, όμως, της υβριδικής έκδοσης, το ιαπωνικό B-SUV γίνεται πιο φιλικό και αθόρυβο στην πόλη, ενώ η κορυφαία απόκριση του υβριδικού συστήματος θυμίζει σε μεγάλο βαθμό ηλεκτρικό όχημα. Όσο για τα φρένα, αυτά είναι ισχυρά, αλλά το σύστημα ανάρτησης αλλοιώνει σε έναν βαθμό την γραμμικότητα του πεντάλ, κάτι που μετά από λίγη ώρα βέβαια συνηθίζεται. Μιας και αναφερθήκαμε στην ανάκτηση, αξίζει να αναφέρουμε πως το υβριδικό Juke είναι εξοπλισμένο με το σύστημα e-Pedal της Nissan, το οποίο, όταν ενεργοποιηθεί, επιτρέπει τον έλεγχο της κίνησης του αυτοκινήτου χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ γκαζιού. Όταν το πόδι σηκωθεί από το γκάζι, εφαρμόζεται μέτριο φρενάρισμα (έως 0,15 g), με αποτέλεσμα το πάτημα του φρένου να γίνει πιο αραιά.

Στο ταμείο
Κάπως έτσι, φτάνουμε και στην τιμή του Nissan Juke Hybrid, η οποία ξεκινά από τα 31.900 ευρώ στην έκδοση N-Connecta.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.