Δοκιμή Nissan Micra 1.0 92 PS

Δοκιμάζουμε το 1000άρι Nissan Micra με τους 92 ίππους στην ανανεωμένη έκδοση της πέμπτης γενιάς του. Πάμε να διαβάσουμε τα πάντα για αυτό.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Nissan Micra 92 ps

Το Nissan Micra βρίσκεται πλέον στην πέμπτη γενιά του, η οποία πριν από λίγο καιρό ανανεώθηκε κυρίως στο τεχνικό κομμάτι, προκειμένου να γίνει ακόμη πιο σύγχρονη και οικονομική. Αυτή ήταν και η αφορμή να δοκιμάσουμε το γεμάτο τεχνολογίες αιχμής, ανανεωμένο Nissan Micra το οποίο μοιάζει να έκανε ένα ακόμη βήμα μπροστά εκεί όπου απαιτούσαν οι περιστάσεις. Πάμε λοιπόν να το δούμε αναλυτικά με τον 1000άρη κινητήρα που πλέον αποδίδει 92 ίππους.

Δυναμική εμφάνιση
Έχοντας παρουσιαστεί για πρώτη φορά το 1983, το ιαπωνικό supermini γνώρισε σημαντική εμπορική επιτυχία. Διόλου τυχαία, το 1993 έγινε το πρώτο ιαπωνικό αυτοκίνητο που αναδείχθηκε σε “Car of the Year”. H 5η γενιά του είναι και η πιο ρηξικέλευθη. Έχοντας σχεδιαστεί από την αρχή, το αμιγώς 5θυρο Nissan Micra είναι ένα διαφορετικό, σαφώς μεγαλύτερο, αυτοκίνητο, το οποίο ωστόσο σε αυτή την ανανέωση δεν έχει να παρουσιάσει κάποιες αλλαγές στο αισθητικό κομμάτι ή στις διαστάσεις του. Οι τελευταίες παραμένουν ίδιες με το προ ανανέωσης μοντέλο (μήκος 3.999, πλάτος 1.743, ύψος 1.455 και μεταξόνιο 2.525 χιλιοστά). Σχεδιαστικά λοιπόν, στο εμπρός μέρος έχουμε και πάλι την χαρακτηριστική μάσκα “V-Motion”. Τα φώτα εμπρός και πίσω και η σιλουέτα του αυτοκινήτου, προδίδουν δυναμικό χαρακτήρα. Ανάλογη η εικόνα στο εσωτερικό, όπου τα υλικά θυμίζουν μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητο. Η ευρυχωρία, σύμφωνα πάντα με τα δεδομένα της κατηγορίας, βρίσκεται στα επιθυμητά επίπεδα ενώ τα 300 λίτρα αποσκευών κρίνονται ικανοποιητικά. Η οθόνη αφής 7 ιντσών, είναι ακόμη πιο εύκολη στη χρήση και είναι συμβατή με AppleCarPlay ή Android Auto μέσω Bluetooth. Επιπλέον, το Nissan Micra διαθέτει πλειάδα τεχνολογικών συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, τα οποία εντάσσονται στο Nissan Intelligent Mobility. Έτσι, εφοδιάζεται με συστήματα όπως Hill Start Assist ή Intelligent Emergency Braking με Pedestrian Detection.

Σύγχρονο μοτέρ, δυνατό και οικονομικό
Το Micra της δοκιμής μας είναι εφοδιασμένο, όπως προαναφέραμε, με τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 999 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 92 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 160 Nm ροπής από τις 2.000-3.750 σ.α.λ. και συνεργάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Έτσι, το Micra επιταχύνει 0-100 σε 11,8 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 178 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η κατανάλωση και η εκπομπή ρύπων έχουν διατηρηθεί, όπως επιτάσσει η εποχή, σε χαμηλά επίπεδα. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις της Nissan η μέση κατανάλωση είναι στα 5,4 λίτρα/100 χλμ. και η εκπομπή ρύπων στα 124 γρ./χλμ. CO2. Στην πράξη, εμείς κινηθήκαμε με μέση κατανάλωση στα 6,3 λίτρα/100 χλμ. απόδοση που κρίνεται ικανοποιητική για την κατηγορία.


Ευκολοδήγητο στην πόλη, στιβαρό στον αυτοκινητόδρομο
Το Nissan Micra 1.0 92 PS είναι όσο βελτιωμένο χρειαζόταν, στα σημεία. Το αυτοκίνητο είναι σβέλτο και προβλέψιμο. Ο εύστροφος κινητήρας συνδυάζεται αρμονικά με το αμάξωμα, ενώ το 5άρι κιβώτιο έχει την κατάλληλη κλιμάκωση (αν και θα θέλαμε και μία έκτη για τον αυτοκινητόδρομο). Το ρόλο του στην καλή οδική συμπεριφορά παίζει και το σύστημα ανάρτησης (γόνατα McPherson εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω), το οποίο υπογραμμίζει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, έχοντας όμως πάντα στο προσκήνιο την άνεση. Το σύστημα πέδησης (δίσκος μονού εμβόλου εμπρός, ταμπούρα πίσω) λειτουργεί θετικά σε κάθε περίσταση, “κουμπώνοντας” σωστά με το υπόλοιπο σύνολο.

Το Nissan Micra στην επικαιροποιημένη βασική έκδοσή του Energy ξεκινά από τα 14.990 ευρώ, ενώ με αυτόματο κιβώτιο CVT θα πρέπει να προσθέσετε 1.200 ευρώ. Η αμέσως επόμενη έκδοση εξοπλισμού είναι η Acenta η οποία κοστίζει 15.590 ευρώ και με αυτόματο κιβώτιο CVT κοστίζει 16.790 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]