Δοκιμή Nissan Qashqai 1.3 140 PS Hybrid Premium

Το νέο Nissan Qashqai βρίσκεται εδώ και μερικές εβδομάδες στην χώρα μας και πλέον ήρθε η ώρα για την δοκιμή του από το traction.gr!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Δοκιμή Nissan Qashqai

Το Nissan Qashqai μπορεί να μην δημιούργησε την κατηγορία των SUV (για αυτό μπορούμε να πούμε πως ευθύνεται το Toyota RAV4 κυρίως) είναι όμως το αυτοκίνητο που την… εκλαΐκευσε. Που τόλμησε να “πει” πως δεν χρειάζεται να έχεις τετρακίνηση για να είσαι SUV και πως μπορείς να απευθυνθείς στο ευρύ κοινό αντικαθιστώντας ένα παραδοσιακό μικρομεσαία hatchback μοντέλο – να σας θυμίσω εδώ πως το Qashqai ήρθε στην χώρα μας να συνεχίσει το έργο του μικρομεσαίου Nissan Almera με την γκάμα της Nissan εκείνη την εποχή να μην έχει παραδοσιακό μικρομεσαίο (είχαμε και το Tiida για ένα μικρό διάστημα στην γκάμα της μάρκας παράλληλα με το Qashqai).

Ανήκουστο για το 2007 να μην έχεις μικρομεσαίο hatchback στην γκάμα σου! Όμως το Nissan Qashqai όχι μόνο έκανε το Almera να ξεχαστεί γρήγορα και το Tiida να περάσει και να μην… ακουμπήσει, αλλά έδωσε την δυνατότητα στο κοινό να διευρύνει τους αγοραστικούς του ορίζοντες και να αποκτήσει ένα SUV. Κάτι που μέχρι τότε αποτελούσε όνειρο. Παράλληλα, οι πωλήσεις την Nissan εκτοξεύθηκαν με το Qashqai να είναι best seller και να φέρνει νέα δεδομένα στην ευρωπαϊκή αγορά.

Ας αφήσουμε όμως το παρελθόν και ας έρθουμε στο παρόν. Πλέον, πάνω από τρία εκατομμύρια Qashqai έχουν πουληθεί από το 2007, ενώ αντίστοιχα στην Ελλάδα, το Nissan Qashqai καταρρίπτει το ένα ρεκόρ πωλήσεων μετά το άλλο, καθώς έχουν πωληθεί σχεδόν 38.000 μονάδες του μοντέλου, από το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς. Εμείς σε αυτή την δοκιμή είχαμε στα χέρια μας την έκδοση με τον 1.3 λτ. τούρμπο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 140 ίππους και συνεργάζεται με υβριδική τεχνολογία και χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Πάμε λοιπόν να μάθουμε τα πάντα για αυτό.

Νέο από το “πάτωμα” μέχρι την οροφή
Στο νέο αυτό ξεκίνημα του Qashqai τρίτης γενιάς, η Nissan έχει διατηρήσει τις κατευθυντήριες αρχές που οδήγησαν στην σύλληψη της ιδέας, στο σχεδιασμό και στην ανάπτυξη των δύο προηγούμενων γενεών του. Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει λένε και εδώ το βλέπουμε και στην πράξη. Χάρη στη νέα πλατφόρμα Alliance CMF-C, το Qashqai δεν φαίνεται μόνο αλλά είναι πραγματικά καινούργιο. Όπως και στους “προκατόχους” του, η αισθητική αποτελεί δημιούργημα της Nissan Design Europe, με έδρα στην καρδιά του Λονδίνου, ενώ στον μηχανολογικό τομέα την καθοδήγηση ανέλαβε το Nissan Technical Center Europe, που βρίσκεται στο Cranfield του Ηνωμένου Βασιλείου. Σημαντικά στοιχεία του σχεδιασμού του είναι προφανώς το εμπρός μέρος με τα ιδιαίτερα φώτα και η επιθετική μάσκα, την οποία η Nissan ονομάζει V-Motion. Η σχεδιαστική αυτή προσέγγιση συνεχίζεται και πίσω, ενώ οι αγοραστές μπορούν να παραγγείλουν το αυτοκίνητο και με διχρωμία στην οροφή. Μάλιστα για πρώτη φορά υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης ζαντών 20 ιντσών στο Qashqai. Το μεταξόνιο του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 20 χλστ. στα 2.666 χλστ. με το συνολικό μήκος να αυξάνεται κατά 35 χλστ. στα 4.425 χλστ. Το ύψος έχει αυξηθεί οριακά κατά 25 χλστ. φτάνοντας τα 1.625 χλστ. το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 32 χλστ. στα 1.835 χλστ.

Νέος (εσωτερικός) κόσμος
Προφανώς και σε ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο, εξολοκλήρου νέα είναι και η καμπίνα των επιβατών. Όλα είναι σχεδιασμένα από την αρχή, ενώ και τα υλικά είναι προσεγμένα. Όλη η επιφάνεια του ταμπλό καλύπτεται από μαλακό υλικό μέχρι τη μέση, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα πάνελ των θυρών εμπρός. Τα σημεία επαφής με τους αγκώνες του οδηγού είναι και αυτά μαλακά τόσο στο υποβραχιώνιο της πόρτας όσο και σε αυτό ανάμεσα στα καθίσματα οδηγού-συνοδηγού, αν και δεν έχει ρύθμιση ύψους το τελευταίο. Από τη μέση και κάτω τόσο στο ταμπλό, όσο και στις εμπρός πόρτες τα υλικά είναι σκληρά και ανθεκτικά σε χτυπήματα, γδαρσίματα κλπ. Τα πάνελ των πίσω θυρών από την άλλη είναι εξολοκλήρου από σκληρό πλαστικό. Η εργονομία είναι εξαιρετική και το ίδιο ισχύει και για την περιμετρική ορατότητα του αυτοκινήτου. Μικρή εξοικείωση θα χρειαστεί μόνο με το σύστημα πολυμέσων και την οθόνη αφής. Ο πίνακας οργάνων με τα αναλογικά όργανα και την ψηφιακή οθόνη είναι ευανάγνωστος και πλήρης ενδείξεων (υπάρχει και πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, όπως αυτός που φαίνεται στις εικόνες), ενώ τα χειριστήρια στο τιμόνι είναι σωστά τοποθετημένα. Οι χώροι είναι άνετοι για τους εμπρός επιβάτες, με αρκετές και ευρύχωρες θήκες για μικροαντικείμενα, ενώ οι “τσέπες” στις πόρτες είναι αρκετά μεγάλες. Πίσω εύκολα θα βολευτούν δύο ενήλικες, ενώ και τρίτος μεσαίου αναστήματος δεν θα έχει πρόβλημα σε μικρές μετακινήσεις (τα καλά του μεγαλύτερου μεταξόνιου είναι ο αυξημένος χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών). Το τούνελ δαπέδου δεν είναι έντονο και δεν θα ενοχλήσει ιδιαίτερα τα πόδια του μεσαίου επιβάτη, ενώ απουσιάζουν οι αεραγωγοί για τους πίσω. Στα σημαντικά, το σχεδόν κάθετο άνοιγμα 90 μοιρών των πίσω θυρών ως προς το αμάξωμα, κάτι που διευκολύνει το μπες/βγες στο πίσω κάθισμα. Ευπρόσδεκτος είναι ο νυχτερινός φωτισμός, ενώ τα καθίσματα είναι αναπαυτικά. Η μεγαλύτερης και υψηλότερης ανάλυσης 9 ιντσών οθόνη (προσφέρεται και μεγαλύτερη 12,3 ιντσών) του NissanConnect είναι μια ψηφιακή πύλη για τις ρυθμίσεις της πλοήγησης, της ψυχαγωγίας, αλλά και του οχήματος και είναι συμβατή με το Android Auto και το Apple CarPlay. Τα πολλαπλά προφίλ χρήστη με ρυθμίσεις μνήμης επιτρέπουν την προσαρμογή της πλοήγησης, της μουσικής και των προτιμήσεων του συστήματος, ανάλογα με τις προτιμήσεις του εκάστοτε οδηγού. Όσον αφορά στον χώρο αποσκευών, αυτός είναι από 436 έως 504 λίτρα, ανάλογα με την διαμόρφωση της θέσης του δαπέδου. Αξίζει να σημειώσω εδώ, πως με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ο χώρος παραμένει επίπεδος (αν επιλέξετε την υψηλή θέση δαπέδου), ενώ υπάρχει και ρεζέρβα κάτω από το δάπεδο (και όχι κιτ επισκευής).

Κινητήρας που του… πάει
Το ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο 1.3 βενζίνης 12V θα προσφέρεται με δύο ιπποδυνάμεις 140 και 158 ίππων, είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή με το νέο κιβώτιο ταχυτήτων Xtronic CVT (αποκλειστικά στην έκδοση 158 ίππων), ενώ έχει και τετρακίνητη εκτός από προσθιοκίνητη έκδοση. Στην δική μας περίπτωση ο κινητήρας του δικίνητου Qashqai ήταν αυτός με τους 140 ίππους. Σύμφωνα με τη Nissan αυτό το μοτέρ έχει βελτιωθεί περαιτέρω για το νέο Qashqai, με 50 προσφάτως σχεδιασμένα εξαρτήματα και με πλήρη συμμόρφωση στου κανονισμούς του Euro6-d. Ο υπερσυμπιεστής διαθέτει τώρα μια ηλεκτρικά ελεγχόμενη βαλβίδα επανακυκλοφορίας του αέρα για ταχύτερη απόκριση. Τα νέα ακροφύσια βελτιώνουν το κεντρικό μπεκ ψεκασμού, η μειωμένη τριβή σε διάφορα κινούμενα μέρη βελτιώνει το CO2 και το φίλτρο σωματιδίων βενζίνης διαθέτει ένα νέο υπόστρωμα και υποδαπέδιο καταλύτη.
Στην πράξη το μοτέρ διακρίνεται για την εξαιρετική ποιότητα λειτουργίας του καθώς απουσιάζουν θόρυβος και κραδασμοί. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, οι 140 ίπποι έρχονται στις 5.500 σ.α.λ. και τα 240 Nm ροπής είναι διαθέσιμα από τις 1.650 έως και τις 4.500 σ.α.λ. Το μοτέρ “απλώνει” τη δύναμή του από τις 2.000 σ.α.λ. και πάνω και τότε είναι που πραγματικά το χαίρεσαι. Το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 10,2 δλ. και η τελική του ταχύτητα είναι 196 χλμ./ώρα. Η επίσημη μέση κατανάλωση είναι στα 6,4-6,5 λίτρα/100 χλμ. ενώ εμείς στην πράξη είδαμε 7,5 λίτρα/100 χλμ. Όσον αφορά στην… υβριδική πλευρά του, όταν το αυτοκίνητο επιβραδύνει σε στάση, με ταχύτητες μικρότερες από 18 χλμ./ώρα και σε λειτουργία “brake on”, ο κινητήρας θα σβήσει και η αποθηκευμένη ενέργεια χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία του ηλεκτρικού εξοπλισμού του οχήματος. Αυτό επιτρέπει την εκτεταμένη αδρανοποίηση του κινητήρα και τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου σε αυξημένη κίνηση με συχνό σταμάτα/ξεκίνα. Φυσικά υπάρχουν και τα οδηγικά προγράμματα (Eco, Normal, Sport) για να επιλέξετε ανάλογα με τις… ορέξεις σας.

Ανάλαφρο, “ζωντανό” και άνετο
Το νέο Nissan Qashqai διαφέρει αρκετά οδηγικά από το μοντέλο που αντικαθιστά. Ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες στη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και την αίσθηση του πιο ανάλαφρου πατήματος που δίνει στον οδηγό, είναι η συνολική αύξηση της ακαμψίας στο νέο αμάξωμα του Qashqai, με βελτίωση 48% σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο, αλλά και η μείωση του βάρους κατά 60 κιλά (αναλόγως έκδοσης εξοπλισμού). Μάλιστα έχει και ανασχεδιασμένο σύστημα διεύθυνσης. Η μετακίνηση του συστήματος υποβοήθησης, ακριβώς δίπλα στο τιμόνι σύμφωνα με τη Nissan έχει μειώσει την αίσθηση τριβής. Ο μέσος λόγος μετάδοσης του συστήματος διεύθυνσης έχει αλλάξει από 19.1:1 σε 14.7:1, με αποτέλεσμα την πιο άμεση και ταχύτερη απόκριση του τιμονιού στις εντολές του οδηγού. Ο κύκλος στροφής παραμένει αμετάβλητος σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο, με διάμετρο στα 11,1 μέτρα. Η ανάρτηση προσφέρει πολύ καλή άνεση, με τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα να συμπεριφέρεται αρκετά καλά (πολλαπλούς συνδέσμους πίσω έχει μόνο η τετρακίνητη έκδοση). Το εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων έχει καλή κλιμάκωση και συνεργάζεται σωστά με τον κινητήρα. Τα φρένα (αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός-πίσω) είναι ισχυρά και δεν κουράζονται. Στον αυτοκινητόδρομο ταξιδεύει ήσυχα και είναι στιβαρό. Για εκτός δρόμου δεν μπορούμε να έχουμε πολλές απαιτήσεις από ένα αυτοκίνητο με ασφάλτινα ελαστικά και απόσταση από το έδαφος 180 χλστ. Προφανώς και για αυτό υπάρχει η τετρακίνητη έκδοση, που με τα ανάλογα ελαστικά σίγουρα θα ικανοποιήσει τους πιο απαιτητικούς στο off road κομμάτι. Παρόλα αυτά σε χωματόδρομο το αυτοκίνητο κινείται χωρίς να δυσανασχετεί και εκεί καταλαβαίνεις πραγματικά πόσο καλή δουλειά έχει γίνει στην ανάρτηση. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να προσθέσω και τα βάρη ρυμούλκησης. Μέγιστο βάρος έλξης με φρένα είναι τα 1.400 κιλά και χωρίς φρένα τα 700 κιλά με μέγιστο κάθετο βάρος στον κοτσαδόρο τα 100 κιλά.

Εν κατακλείδι, η νέα γενιά του Nissan Qashqai είναι πιο σύγχρονη και καλύτερη σε όλους τους τομείς (χώροι, ποιότητα υλικών στο εσωτερικό, τεχνολογία, εξοπλισμός, οδική συμπεριφορά), με μεγάλη γκάμα εκδόσεων τις τιμές και τον εξοπλισμό των οποίων μπορείτε να βρείτε εδώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου. Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos.

E-mail: mdiveris@traction.gr