Δοκιμή Renault Captur 1.5 dCi 110 PS

Το γαλλικό crossover βελτιώνεται στα σημεία για να συνεχίσει την ήδη επιτυχημένη εμπορική πορεία του.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Δεν είναι μυστικό πως η κατηγορία των SUV αποτελεί την πιο «καυτή» της αγοράς, κατέχοντας υψηλό μερίδιο πωλήσεων, οι οποίες αναμένεται να αυξηθούν περαιτέρω έως το 2020. Τα οχήματα crossover, που είναι τα μικρότερα SUV, συνήθως μοιράζονται κοινή πλατφόρμα με το μίνι «αδελφάκι» τους. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το Renault Captur μοιράστηκε εξαρχής στοιχεία με το Renault Clio και η πορεία του στην αγορά ήταν επιτυχής, αφού ήταν το πιο δημοφιλές bcrossover στην Ευρώπη.

Η νέα γενιά Renault Captur έχει μικρές σχεδιαστικές αλλαγές με έμφαση στον δυναμισμό και αυτή τη φορά δανείζεται στοιχεία από το μεγαλύτερο Renault Kadjar, διαθέτοντας παράλληλα προηγμένα τεχνολογικά συστήματα συνδεσιμότητας και υποβοήθησης οδηγού. Οι Γάλλοι διαθέτουν εκ φύσεως δυναμικό προφίλ, χαρακτηριστικό που αντανακλάται στα αυτοκίνητά τους και το μικρό και επιτυχημένο SUV της Renault δεν αποτελεί εξαίρεση, καθώς η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, που φτάνει τα 170 χιλιοστά, σε συνδυασμό με το σύστημα Extended Grip, του επιτρέπουν να κινηθεί και εκτός δρόμου, τη στιγμή που οι προστατευτικές ποδιές συμβάλλουν στην πιο… offroad εικόνα.

Έμφαση δίνεται στην εξατομίκευση, καθώς ο αγοραστής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε 35 χρωματικές παραλλαγές, ανάλογα με το στιλ που επιθυμεί. Αντίστοιχη είναι η εικόνα στο εσωτερικό, που είναι σύγχρονο και πρακτικό, με τον οδηγό να ελέγχει το σύστημα πολυμέσων και άλλες λειτουργίες από την οθόνη αφής 7 ιντσών.

Όσον αφορά τις δυνατότητες συνδεσιμότητας, ξεχωρίζει η προαιρετική εφαρμογή Renault R&Go, που προσφέρει στον αγοραστή πρόσβαση σε πληροφορίες που αφορούν συστήματα του αυτοκινήτου ή το σύστημα πλοήγησης μέσω smartphone. Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως Blind Spot Warning, Easy Park Assist, Emergency Brake Assist και Hill Start Assist, είναι παρόντα, ενώ το Captur εξοπλίζεται με κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου και μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ανάλογα με την έκδοση.

Το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε ήταν εφοδιασμένο με μηχανικό κιβώτιο και τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα πετρελαίου 1.5 dCi που αποδίδει 110 ίππους, έχοντας ροπή 260 Nm από τις 1.750 στροφές. Αυτό το στοιχείο συμβάλλει στην άνεση των μετακινήσεων, ενώ οι compact διαστάσεις του Captur το καθιστούν ικανό να κινηθεί με την ίδια ευκολία σε αστικό περιβάλλον και εθνικές οδούς, με μικτή κατανάλωση που, σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, είναι κάτω από τα 4 λίτρα/100 χιλιόμετρα, τη στιγμή που η εκπομπή ρύπων είναι 98 γραμμάρια CO2/χιλιόμετρο.

Αξίζει να σημειώσουμε πως μπορεί η νέα γενιά Renault Captur να διαθέτει παροχές όπως σύστημα πλοήγησης, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες εμπρός και πίσω στον βασικό εξοπλισμό, όμως η τιμή του αυτοκινήτου έχει παραμείνει σταθερή, με αυτή του βενζινοκίνητου Captur να ξεκινά από 14.780 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: ndouzinas@traction.gr