Δοκιμή: Skoda Karoq 1.5 TSI 150 PS DSG7

Το επιτυχημένο Skoda Karoq ανανεώθηκε στα σημεία και επανήλθε! Το δοκιμάζουμε στην έκδοση των 150 ίππων με αυτόματο DSG. Μία "ολοκληρωμένη" επιλογή από τους Τσέχους...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Skoda Karoq

Το Skoda Karoq απέδειξε με το “καλημέρα” τις αρετές του και οι πωλήσεις του αποδεικνύουν ότι κατάφερε να εδραιωθεί σε μία άκρως ανταγωνιστική κατηγορία, αυτή των compact SUV. Πρόσφατα ανανεώθηκε στα σημεία, απέκτησε μία φρέσκια εμφάνιση και μας ξανά “συστήνεται”. Στα χέρια μας βρέθηκε η γνωστή έκδοση με τον τετρακύλινδρο 1.5 TSI, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και για την περίσταση συνοδεύεται με το αυτόματο DSG διπλού συμπλέκτη που ομολογουμένως του πάει πολύ!

Αλλαγές… στα σημεία
Ξεκινάμε από την εμφάνιση του ανανεωμένου Skoda Karoq, άλλωστε εκεί εντοπίζονται και οι σημαντικότερες αλλαγές. Στο εμπρός τμήμα συναντάμε ανασχεδιασμένα LED φωτιστικά σώματα τα οποία, όπως και στην προηγούμενη έκδοση αποτελούνται από δύο “διαμερίσματα”. Μικρές αλλαγές βλέπουμε και στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, ενώ η γρίλια έχει μείνει ως έχει και περιβάλλεται από νίκελ πλαίσιο. Συνεχίζουμε προς το πίσω μέρος, εκεί όπου πλέον το όνομα της εταιρείας αναγράφεται ολογράφως στο κέντρο της πόρτας αποσκευών, ενώ αλλαγές έχουμε και στη σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων. Επιπρόσθετα, στη γκάμα έχουν προστεθεί νέες ζάντες αλουμινίου και τα crossover στοιχεία εξακολουθούν να υφίστανται στο αμάξωμα, όπως για παράδειγμα οι ράγες στην οροφή και οι πλαστικές επενδύσεις στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός ότι έχει επιτευχθεί μία βελτίωση σε ποσοστό 9% της αεροδυναμικής του ανανεωμένου μοντέλου. Στο τομέα των διαστάσεων τώρα, το μήκος του αμαξώματος αγγίζει τα 4.390/ χλστ., το πλάτος τα 1.841 και το ύψος τα 1.603 χλστ.


Εσωτερικό: Πρακτικότητα και χώροι τα δυνατά του “χαρτιά”
Περνώντας στο εσωτερικό του ανανεωμένου Skoda Karoq, η μεγαλύτερη ανανέωση έρχεται με το νέο τιμόνι της τσέχικης εταιρείας με τους δύο βραχίονες. Το έχουμε συναντήσει και σε άλλα νέα μοντέλα της εταιρείας, όπως τις Octavia και Fabia. Το περιβάλλον είναι σύγχρονο, ποιοτικό, αλλά και… άκρως ψηφιακό. Πίσω από το τιμόνι υπάρχει μία μεγάλη οθόνη 10,25 ιντσών σε ρόλο πίνακα οργάνων (προαιρετικός εξοπλισμός), ενώ στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει αυτή που αναλαμβάνει την ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών με μέγεθος 9,2 ίντσες (8,0″ στον στάνταρ εξοπλισμό). Ο τομέας στον οποίο αξίζει να δώσουμε έμφαση, όμως, είναι αυτός της πρακτικότητας. Σε όλη την καμπίνα υπάρχουν διάσπαρτες θήκες για μικροαντικείμενα, οι οποίες θα βολέψουν όλους τους επιβάτες, ενώ για τους πίσω επιβάτες υπάρχουν και τραπεζάκια αεροπορικού τύπου. Επίσης, τα καθίσματα προσφέρουν “αυτόματη” αναδίπλωση με δύο μοχλούς που βρίσκονται σε πολύ πρακτικό σημείο εντός του χώρου αποσκευών, κοντά στην πόρτα. Πρακτικότητα τέλος προσφέρει και το μεγάλο κεντρικό υποβραχιόνιο, του πίσω καθίσματος που ανοίγει ολόκληρο και δημιουργεί μια μεγάλη σε ύψος και πλάτος τρύπα για να μεταφέρετε με άνεση και ιδιαίτερα μακριά σε μήκος αντικείμενα, όπως είναι για παράδειγμα τα πέδιλα για ski. Ιδιαίτερες συστάσεις για τους χώρους των επιβατών δεν χρειάζονται. Χωρίς παραχωρήσεις, είναι εφικτό να ταξιδέψουν ακόμα και πέντε ενήλικες επιβάτες, με το “άνοιγμα” για κεφάλι και πόδια να είναι επαρκές στην πίσω σειρά καθισμάτων.

Όσον αφορά στον χώρο αποσκευών, το ανανεωμένο Skoda Karoq φέρει έναν από τους κορυφαίους για την κατηγορία χώρους αποσκευών με χωρητικότητα 521 λίτρα με τα καθίσματα σε όρθια θέση.

Κινητήρας: Η επιτυχημένη συνταγή των 1.5 TSI με 150 ίππους
Το Karoq της δοκιμής εξοπλίζεται με τον εν σειρά 4κύλινδρο των 1.5 λίτρων. Αποδίδει 150 ίππους και η μέγιστη ροπή των 250 Nm έρχεται από τις μόλις 1.500 σ.αλ. Το εν λόγω μοτέρ φέρει και σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων του, το οποίο ενεργοποιείται όταν δεν υπάρχουν μεγάλες απαιτήσεις σε ισχύ. Το μηχανικό σύνολο της Skoda ξεχωρίζει για την εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία του και τα πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου, με την απόδοση του να μην παρουσιάζει πουθενά κάποιου είδους ξέσπασμα και να χαρακτηρίζεται πολύ γραμμική. Παράλληλα, ο μόνος τρόπος για να καταλάβετε ότι οι δύο κύλινδροι έχουν απενεργοποιηθεί είναι από τη σχετική ένδειξη στην οθόνη του πίνακα πληροφοριών του οδηγού. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον εμπρός άξονα και στην προκειμένη περίπτωση μέσω του εξαιρετικού αυτόματου DSG 7 σχέσεων. Το μοτέρ τα καταφέρνει καλά στον τομέα της κατανάλωσης με τη μέση τιμή της να μην ξεπερνά τα 8,4 λίτρα/100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες (η επίσημη μέση τιμή ορίζεται στα 6,1 λτ./100 χλμ.). Ικανοποιητικές είναι και οι επιδόσεις, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 8,9 δλ. για το αμάξωμα των 1.320 κιλών και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 210 χλμ./ώρα.

Στην πράξη: “Σύμμαχος” του οικογενειάρχη
Ο ώριμος χαρακτήρας του Karoq κάνει την εμφάνιση του και στο δρόμο. Έχοντας ως προτεραιότητα την άνεση, η ανάρτηση του SUV της Skoda καταφέρνει να απορροφά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και να κρατά ξεκούραστους τους επιβαίνοντες και στις μεγαλύτερες διαδρομές. Σε αυτό συμβάλλει και η καλή ηχομόνωση της καμπίνας που διατηρεί τα επίπεδα του θορύβου χαμηλά στις χαμηλές αλλά και τις υψηλότερες ταχύτητες. Η ανάρτηση καταφέρνει να ελέγχει ικανοποιητικά το Karoq στις στροφές. Σε συνδυασμό με το σχετικά ελαφρύ αλλά άμεσο τιμόνι και την καλή λειτουργία του DSG κιβωτίου, σου επιτρέπει να κινηθείς με γρήγορο ρυθμό έχοντας σαν σύμμαχο και τα δυνατά φρένα με την καλή αίσθηση στο πεντάλ. Εκεί που τελειώνει η άσφαλτος, το Karoq θα συνεχίσει χωρίς προβλήματα ακόμη και όταν ο χωματόδρομος δεν βρίσκεται στα καλύτερα του με την προσοχή που έχουν δώσει οι Τσέχοι στις δυνατότητες του μοντέλου τους να κάνει και εδώ την εμφάνιση της.

Στο ταμείο
Η τιμή του ανανεωμένου Skoda Karoq ξεκινά στην χώρα μας από τα 26.150 ευρώ στην έκδοση με τον χιλιάρη των 110 ίππων. Για την απόκτηση του 1.5 TSI το ποσό αυξάνεται στα 27.900 ευρώ, ενώ για όσους επιθυμούν το αυτόματο κιβώτιο, όπως αυτό της δοκιμής, η τιμή αυξάνεται στα 30.900 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.