Δοκιμή Suzuki Celerio 1.0

Με το νέο Celerio, η Suzuki μας συστήνει τη νέα της πρόταση στα αυτοκίνητα πόλης, που έρχεται να προσθέσει ακόμη μια αξιόλογη επιλογή στον "ευχάριστο πονοκέφαλο" του αγοραστικού κοινού!

Βρείτε μας στο

Η Suzuki, εκ των παραδοσιακών κατασκευαστών της Άπω Ανατολής, επανέρχεται στη μάχη της κατηγορίας των αυτοκινήτων πόλης, εκεί όπου παραδοσιακά διατηρεί σημαντικό μερίδιο, τόσο στην Ευρωπαϊκή όσο και στην ελληνική αγορά. Η νέα της πρόταση, το Celerio, έρχεται να αντικαταστήσει δύο μοντέλα, το Alto και το Splash, έχοντας έτσι το “ένα πόδι” στην μία κατηγορία, αυτή των πολύ μικρών αυτοκινήτων πόλης και το “άλλο πόδι” στην αμέσως μεγαλύτερη.

Εξωτερικά, το αυτοκίνητο δεν εντυπωσιάζει, όμως στη Suzuki γνωρίζουν πως οι “εισπράξεις” δε θα έρθουν από την εξωτερική εμφάνιση, αλλά από το χαρακτήρα, την πρακτικότητα και εντέλει, όσα προσφέρει στους επιβάτες του το νέο μικρό αυτοκίνητο των Ιαπώνων. Στο εσωτερικό, το μάτι τραβούν αμέσως τα ευκρινή όργανα, που θα βοηθήσουν και τον πιο αμύητο να νιώσει οικειότητα μέσα στο Celerio. Τα υλικά του εσωτερικού δεν είναι τα ακριβότερα, όμως αυτό δεν ξενίζει, καθώς είναι πρακτικά και επί της ουσίας, βοηθούν και στην παροχή από τη Suzuki, ενός αυτοκινήτου που να έχει τα απαραίτητα standards σε όλα τα επίπεδα, αλλά και να προσφέρεται παράλληλα σε ελκυστική τιμή, για την οποία θα μιλήσουμε παρακάτω. Από το γύρισμα του κλειδιού στη μίζα, το κροτάλισμα του 3κύλινδρου κινητήρα καταδεικνύει σαφώς την ταυτότητά του, ενώ ο 1000άρης κινητήρας βενζίνης κινείται -ιδιαίτερα εντός πόλης που είναι το κατ’ εξοχήν πεδίο του αυτοκινήτου- σβέλτα, γεγονός στο οποίο βοηθάει τα μέγιστα και το ιδιαίτερα παιχνιδιάρικο και άμεσο χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων.

Ακόμη ένα στοιχείο που κινεί την προσοχή είναι η ευελιξία του Celerio, στην οποία συνεισφέρουν τόσο η ακτίνα στροφής 4,7 μέτρων του τιμονιού, όσο και η πολύ καλή θέση οδήγησης, που μειώνει στο ελάχιστο τις γωνίες μειωμένης ορατότητας. Όσον αφορά στο κόστος μετακίνησης; Σε μια εποχή που ο όρος “κατανάλωση” είναι το Νο.1 για όλους, η Suzuki δε θα μπορούσε παρά να προσφέρει στο αγοραστικό της κοινό σε όλο τον κόσμο -αφού το Celerio είναι ίδιο σε όλες τις αγορές της Υφηλίου- ένα χαμηλής κατανάλωσης και υψηλής περιβαλλοντικής ευαισθησίας αυτοκίνητο. Αυτό πιστοποιείται από την μέση κατανάλωση, η τιμή της οποίας σύμφωνα με το εργοστάσιο, φτάνει στα 4,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, τη στιγμή που η εκπομπή ρύπων βρίσκεται στα 99 γραμμάρια CO2 και συνεπάγεται, απουσία τελών κυκλοφορίας για τους Έλληνες αγοραστές.

Όσο για την τιμή του νέου μικρού της Suzuki; Αυτή ξεκινά από τα 8.990 ευρώ, με όφελος απόσυρσης.

mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: ndouzinas@traction.gr