Δοκιμή Suzuki Vitara 1.0 λτ. 4×4 (+video)

Το Suzuki Vitara επιστρέφει δριμύτερο και με έναν ιδιαίτερο συνδυασμό που το ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας. Αυτόν της τετρακίνησης με τον 1.0 λτ. βενζινοκινητήρα BoosterJet.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Έχουν περάσει κάτι περισσότερο από τέσσερα χρόνια από την παρουσίαση της τέταρτης γενιάς του Suzuki Vitara και πλέον ήρθε η ώρα της ανανέωσης για το SUV της ιαπωνικής μάρκας προκειμένου να επιστρέψει δριμύτερο στην αγορά. Η ανανέωσή του μάλιστα δεν έχει να κάνει μόνο με κάποιες αισθητικές αλλαγές του, αλλά και μηχανολογικές, καθώς πλέον υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση με μοτέρ βενζίνης 1.0 λτ. BoosterJet.

Φρεσκαρισμένο αισθητικά

Το ανανεωμένο Suzuki Vitara έχει αλλάξει στα σημεία, τουλάχιστον εμφανισιακά. Έχει διατηρήσει τα χαρακτηριστικά που το έκαναν γνωστό, έχει όμως φρεσκαριστεί χάρη στον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, τη νέα μάσκα εμπρός και τους νέους LED προβολείς. Αλλαγές υπάρχουν και στο πίσω μέρος, οι οποίες πάντως είναι πιο δυσδιάκριτες, καθώς εντοπίζονται στα νέα κρύσταλλα των φώτων και στον ελαφρώς ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Φυσικά η διχρωμία με την μαύρη οροφή δεν περνά απαρατήρητη, ενώ το ίδιο ισχύει και για τις χρωμιωμένες μπάρες οροφής. Το μήκος του ανανεωμένου Suzuki Vitara είναι στα 4.175 χλστ. το πλάτος στα 1.775 χλστ. και το ύψος στα 1.610 χλστ. Το μεταξόνιό του έχει μήκος 2.500 χλστ. ενώ η απόστασή του από το έδαφος είναι στα 185 χλστ.


Αναβάθμιση ουσίας

Το εσωτερικό του ανανεωμένου Suzuki Vitara έχει αναβαθμιστεί εκεί όπου πραγματικά χρειαζόταν. Πλέον το σκληρό πλαστικό στο άνω μέρος του ταμπλό έχει αντικατασταθεί από μαλακό υλικό, πολύ πιο ευχάριστο στην όψη και στην αφή, ενώ η συναρμογή σε πείθει για την ανθεκτικότητά της στον χρόνο. Ο πίνακας οργάνων είναι ανασχεδιασμένος και στο κέντρο του έχει έγχρωμη οθόνη η οποία προβάλει ενδείξεις του υπολογιστή ταξιδιού αλλά και της τετρακίνησης. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει έγχρωμη οθόνη αφής 7,0 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, ενώ λίγο πιο κάτω είναι τα χειριστήρια του κλιματισμού, ο οποίος συνοδεύεται από οθόνη υγρών κρυστάλλων για τις απαραίτητες ενδείξεις θερμοκρασίας και κατεύθυνσης του αέρα. Η χωρητικότητα της καμπίνας δεν έχει αλλάξει σε σχέση με το μοντέλο προ ανανέωσης. Τέσσερα άτομα θα βολευτούν άνετα, ενώ ο μεσαίος επιβάτης στο πίσω κάθισμα θα ενοχληθεί ελαφρώς από το τούνελ μετάδοσης, ανάμεσα στα πόδια του. Χώροι για αντικείμενα υπάρχουν αρκετοί, οι τσέπες στα πάνελ των εμπρός θυρών είναι μεγάλες, ενώ στα πάνελ των πίσω θυρών υπάρχει θήκη για μεγάλο μπουκάλι. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 375 λίτρα και μπορεί να φτάσει στα 1.120 με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος, το οποίο είναι διαιρούμενο σε αναλογία 60:40.

Εντός, εκτός και… επί τ’ αυτά

Το Suzuki Vitara μπορεί στην τελευταία του, τέταρτη γενιά να έγινε πιο… ασφάλτινο από ότι ήταν στο παρελθόν, όμως αυτό δεν σημαίνει πως δεν τα πάει καλά εκτός δρόμου. Ίσα ίσα, που είναι αρκετά καλύτερο από το μέσο όρο της κατηγορίας σε εκτός δρόμου ικανότητες. Το σύστημα τετρακίνησης AllGrip ελέγχεται από τον οδηγό μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, που δίνει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα στα προγράμματα Auto, Sport, Snow και Lock. Στο αυτόματο η κίνηση μεταδίδεται στον εμπρός άξονα και μόλις υπάρξει απώλεια πρόσφυσης τότε ποσοστό της ροπής μεταφέρεται και στον πίσω. Στο πρόγραμμα Lock η ροπή μεταδίδεται ισόποσα και στους δύο άξονες, ενώ στα άλλα δύο προγράμματα προσαρμόζεται αναλόγως συνθηκών προκειμένου να προσφέρει τη βέλτιστη συμπεριφορά σε χιόνι ή γρήγορη οδήγηση. Όσον αφορά το μοτέρ του, αυτό είναι 3κύλινδρο 1.0 λτ. (πρώτη φορά τοποθετείται στο Vitara 3κύλινδρο μοτέρ) και αποδίδει 112 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 170 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. Πρόκειται για τον γνωστό μας και από τα Suzuki Swift και S-Cross, BoosterJet βενζινοκινητήρα ο οποίος ήρθε για να αντικαταστήσει τον 1.6 λτ. των 120 ίππων. Στα… χαρτιά προσφέρει 0-100 χλμ./ώρα σε 12,0 δλ. και τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα, με μέση κατανάλωση στα 5,7 λίτρα/100 χλμ. Στην πράξη, πρόκειται για ένα εξαιρετικά πολιτισμένο μοτέρ σε λειτουργία με χαμηλή στάθμη θορύβου και ανεπαίσθητο κραδασμό, το οποίο θα θέλαμε να συνεργάζεται με ένα εξάρι και όχι πεντάρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Παρόλα αυτά το τελευταίο είναι εξαιρετικό σε αίσθηση. Οδηγικά, το ανανεωμένο Suzuki Vitara έχει να επιδείξει καλή ποιότητα κύλισης και ανάλογη άνεση από την ανάρτησή του (γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω), η οποία πάντως επιτρέπει κάποιες κλίσεις στο αμάξωμα σε πιεσμένες καμπές. Αυτό είναι και το τίμημα της αυξημένης διαδρομής της για πιο άνετες εκτός δρόμου μετακινήσεις. Πάντως οφείλουμε να πούμε πως το Suzuki Vitara έχει καταφέρει να παντρέψει ιδανικά την κίνηση εκτός δρόμου με την κίνηση στην άσφαλτο.

Το ανανεωμένο Suzuki Vitara με τον 1.0 λτ. BoosterJet και την τετρακίνηση διατίθεται αποκλειστικά στην εξοπλιστική έκδοση GL+ και κοστίζει 19.450 ευρώ (με το αυτόματο εξάρι κιβώτιο η τιμή του είναι στα 21.650 ευρώ). Ο εξοπλισμός του είναι πλούσιος καθώς περιλαμβάνει μεταξύ πολλών άλλων επτά αερόσακους, τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα, θερμαινόμενα καθίσματα, δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7,0 ιντσών και κάμερα οπισθοπορείας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]