Δοκιμή: Suzuki Vitara 1.4 Hybrid 48V AllGrip

Τετρακίνηση και ήπια υβριδικό μοτέρ που καταναλώνει με μέτρο! Το Suzuki Vitara ήρθε την κατάλληλη στιγμή και μας ταξίδεψε στις ειδικές του Ράλι Ακρόπολις...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Δοκιμή Suzuki Vitara

Το Suzuki Vitara είναι ένα αυτοκίνητο που μας είχε ξανά συστηθεί στο παρελθόν και σίγουρα οι συνεπείς αναγνώστες θα έχετε διαβάσει την δοκιμή της αυτόματης έκδοσης. Αυτή τη φορά, το ήπια υβριδικό Suzuki Vitara βρέθηκε στο πάρκινγκ του traction.gr την ώρα που αναμέναμε την έναρξη του Ράλι Ακρόπολις. Hταν λογικό, λοιπόν, να μας “ανοίξει” η όρεξη για μία εξόρμηση προς την Φωκίδα και πιο συγκεκριμένα τους “Βωξίτες”, εκεί που θα παρακολουθούσαμε την 9η ειδική διαδρομή. Πάμε να δούμε τις εντυπώσεις που μας άφησε το πάλαι ποτέ “off road animal”.

Δοκιμάζουμε το φθηνότερο τετρακίνητο της ελληνικής αγοράς! Το Suzuki Ignis AWD

Το Suzuki Vitara είναι ένα μοντέλο που έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες του κοινού με αποτέλεσμα να συνδυάζει πλέον όλα τα χαρακτηριστικά ενός σύγχρονου SUV. Εμφανισιακά, εφοδιάζεται με τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, τη νέα μάσκα εμπρός και τους νέους LED προβολείς. Αλλαγές υπάρχουν και στο πίσω μέρος, οι οποίες πάντως είναι πιο δυσδιάκριτες, καθώς εντοπίζονται στα νέα κρύσταλλα των φώτων και στον ελαφρώς ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Φυσικά η διχρωμία με την μαύρη οροφή δεν περνά απαρατήρητη, ενώ το ίδιο ισχύει και για τις χρωμιωμένες μπάρες οροφής. Το μήκος του ανανεωμένου Suzuki Vitara είναι στα 4.175 χλστ., το πλάτος στα 1.775 χλστ. και το ύψος στα 1.610 χλστ. Το μεταξόνιό του έχει μήκος 2.500 χλστ., ενώ η απόστασή του από το έδαφος είναι στα 185 χλστ.

Περνώντας στο εσωτερικό, το Suzuki Vitara παρουσιάζεται αναβαθμισμένο σε σημεία που το είχε πραγματικά ανάγκη. Πλέον, το σκληρό πλαστικό στο άνω μέρος του ταμπλό έχει αντικατασταθεί από μαλακό υλικό, πολύ πιο ευχάριστο στην όψη και στην αφή, ενώ η συναρμογή σε πείθει για την ανθεκτικότητά της στον χρόνο. Στις πόρτες τα πάνελ των θυρών παραμένουν σκληρά. Ο πίνακας οργάνων είναι ανασχεδιασμένος και στο κέντρο του έχει έγχρωμη οθόνη η οποία προβάλει ενδείξεις του υπολογιστή ταξιδιού αλλά και της τετρακίνησης και πλέον και του υβριδικού συστήματος (φόρτιση, στάθμη ενέργειας μπαταρίας κλπ). Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει έγχρωμη οθόνη αφής 7,0 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, ενώ λίγο πιο κάτω είναι τα χειριστήρια του κλιματισμού, ο οποίος συνοδεύεται από οθόνη υγρών κρυστάλλων για τις απαραίτητες ενδείξεις θερμοκρασίας και κατεύθυνσης του αέρα.

Ευρύχωρο και με “έξυπνες” θήκες
Η χωρητικότητα της καμπίνας δεν έχει αλλάξει σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις. Τέσσερα άτομα θα βολευτούν άνετα, ενώ ο μεσαίος επιβάτης στο πίσω κάθισμα θα ενοχληθεί ελαφρώς από το τούνελ μετάδοσης, ανάμεσα στα πόδια του. Χώροι για αντικείμενα υπάρχουν αρκετοί, οι τσέπες στα πάνελ των εμπρός θυρών είναι μεγάλες, ενώ στα πάνελ των πίσω θυρών υπάρχει θήκη για μεγάλο μπουκάλι. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 375 λίτρα και μπορεί να φτάσει στα 1.120 με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος, το οποίο είναι διαιρούμενο σε αναλογία 60:40. Στοιχείο σημαντικό καθώς παραμένει ως έχει χωρίς να έχει επηρεαστεί από την ύπαρξη υβριδικού συστήματος/μπαταριών.

Οικονομικό και πολιτισμένο μοτέρ
Πάμε όμως στο μοτέρ και συγκεκριμένα στο υβριδικό σύνολο που είναι και ο πρωταγωνιστής στην συγκεκριμένη περίπτωση. Το Vitara Hybrid λοιπόν έχει και πάλι κάτω από το καπό του τον 1.4 λτ. BoosterJet βενζινοκινητήρα, ο οποίος όμως σε αυτή την εφαρμογή δεν αποδίδει 140 ίππους αλλά 129 και πάλι στις 5.500 σ.α.λ. Αντιθέτως, μεγαλύτερη είναι η ροπή, η οποία πλέον από 220 Nm πήγε στα 235 Nm από τις 2.000 έως και τις 3.000 σ.α.λ. Στη δοκιμή του Suzuki διαπιστώσαμε κάτι που ισχύει σπάνια, η επίσημη κατανάλωση κατά WLTP βρισκόταν στα πλαίσια της πραγματικότητας. Ο κατασκευαστής ανακοινώνει 6,2-6,5 λίτρα/100 χλμ. κι εμείς σε μεικτές συνθήκες οδήγησης πετύχαμε 6,5 λτ./100 χλμ. Μάλιστα, στη διάρκεια του ταξιδιού από την Αθήνα προς την Ιτέα, κινούμενοι σε επαρχιακό δρόμο με ήπιους ρυθμούς οδήγησης (70-90 χλμ./ώρα) διαπιστώσαμε ότι η μέση κατανάλωση μειώθηκε κάτω από τα 6 λτ./100 χλμ. Όσον αφορά τις επιδόσεις του, για τα 0-100 χλμ./ώρα το υβριδικό Vitara χρειάζεται 10,2 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα.

Στην πράξη
Όπως αναφέραμε και στην εισαγωγή, το Suzuki Vitara έχει προσαρμοστεί στις σύγχρονες ανάγκες του κοινού. Κάτι τέτοιο έγινε αντιληπτό μόλις πατήσαμε στον αυτοκινητόδρομο, όπου η ικανοποιητική μόνωση εξασφαλίζει ένα “ήσυχο” ταξίδι μέχρι τα 130 χλμ./ώρα. Περνώντας, όμως, στον επαρχιακό δρόμο με τις ορεινές φουρκέτες και προορισμό την Ιτέα, έγινε άμεσα αντιληπτό ότι η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί με έμφαση στην άνεση, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν έντονες πλεύσεις του αμαξώματος. Το σύστημα τετρακίνησης AllGrip ελέγχεται από τον οδηγό μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, που δίνει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα στα προγράμματα Auto, Sport, Snow και Lock. Στο αυτόματο η κίνηση μεταδίδεται στον εμπρός άξονα και μόλις υπάρξει απώλεια πρόσφυσης τότε ποσοστό της ροπής μεταφέρεται και στον πίσω. Στο πρόγραμμα Lock η ροπή μεταδίδεται ισόποσα και στους δύο άξονες, ενώ στα άλλα δύο προγράμματα προσαρμόζεται αναλόγως συνθηκών προκειμένου να προσφέρει τη βέλτιστη συμπεριφορά σε χιόνι ή γρήγορη οδήγηση. Αν πάλι θέλετε πιο σκληρό Off road τότε ένα σετ ελαστικών για ανάλογη χρήση θα σας λύσει τα χέρια. Αλλά και πάλι η απόσταση των 185 χλστ. από το έδαφος δεν είναι για… πολλά.

Η τιμή του τετρακίνητου Suzuki Vitara ξεκινά από τα 22.370 ευρώ και στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση GL+ της δοκιμής το κόστος απόκτησης αυξάνεται στα 25.630 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.