Δοκιμή Toyota Yaris 1.0 VVT-i

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Έχοντας ήδη 20 χρόνια σταδιοδρομίας στην παγκόσμια αγορά, το Toyota Yaris συνεχίζει να γράφει τη δική του ιστορία. Εν έτει 2019, η 3η γενιά Yaris διατηρεί όλα εκείνα τα στοιχεία που το καθιέρωσαν, ως best seller στα supermini αυτοκίνητα. Αυτό είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε για ακόμη μια φορά, οδηγώντας τo Toyota Yaris 1.0 VVT-i, που εφοδιάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και διαθέτει ισχύ 72 ίππων. Ας το επεξεργαστούμε!

Τυπικό Yaris…
Από το 1999, όταν παρουσιάστηκε το μοντέλο που είχε σχεδιάσει ο δικός μας Σωτήρης Κωβός, το Toyota Yaris διέθετε αυτόνομη προσωπικότητα. Η 2η γενιά του ήταν σημαντικά διαφοροποιημένη εμφανισιακά, ενώ η τωρινή, 3η γενιά, είναι σαφώς προσαρμοσμένη στο πνεύμα της εποχής. Το χαμηλωμένο κέντρο βάρους και η μεγαλύτερη εκμετάλλευση της πλατφόρμας που πατάει το πλαίσιο, κάνουν το Yaris να φαντάζει μεγαλύτερο. Οι γραμμές και τα φωτιστικά σώματα, υπακούν στη συνολική σχεδιαστική φιλοσοφία της Toyota. Ενώ το μεταξόνιο ξεπερνά τα 2,5 μέτρα (2,510), το μήκος του Toyota Yaris έχει παραμείνει κάτω από τα 4 μέτρα (3,945). Με πλάτος 1,695 και ύψος 1,51 μέτρων, οι χώροι είναι αυξημένοι σε σύγκριση με τις παλαιότερες γενιές, γεγονός στο οποίο συμβάλλει και το 5θυρο αμάξωμα.

Το εσωτερικό μπορεί να φιλοξενήσει άνετα 4 επιβάτες, με τον χώρο για τους πίσω επιβάτες να είναι αρκετά ευρύχωρος. Η χωρητικότητα αποσκευών είναι 286 λίτρα, ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν επαρκή σημεία αποθήκευσης μικροαντικειμένων. Παράλληλα, η εργονομία και η ποιότητα των υλικών εντός της καμπίνας, βρίσκονται σε αναμενόμενα υψηλά επίπεδα. Ακόμη, οι δυνατότητες εξατομίκευσης εντός και εκτός είναι πολλές, καθώς το Yaris διατίθεται σε πλειάδα χρωμάτων. Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό υφίσταται και στο εσωτερικό, όπου προκύπτουν αρκετοί συνδυασμοί, σε συνάρτηση με το χρώμα του αμαξώματος.


Με μπόλικη τεχνολογία
Στην εποχή της συνδεσιμότητας, ήταν αναμενόμενο το Toyota Yaris να διαθέτει αρκετά και προηγμένα συστήματα. Μεταξύ των δύο εμπρός καθισμάτων ξεχωρίζει η οθόνη αφής 7 ιντσών, μέσω της οποίας ο οδηγός έχει τον έλεγχο του συστήματος πολυμέσων. Το οποίο διαθέτει bluetooth και είναι συμβατό με smartphone, επιτρέποντας το χειρισμό λειτουργιών του τηλεφώνου μέσω της οθόνης. Όσον αφορά στα τεχνολογικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού, η Toyota δεν κάνει εκπτώσεις. Από την πιο ταπεινή του έκδοση το Yaris είναι εξοπλισμένο με το Safety Sense. Σε αυτό το πακέτο περιλαμβάνονται τα συστήματα αποφυγής πρόσκρουσης (PCS), ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας (LDA) και η αυτόματη λειτουργία προβολέων. Η κάμερα οπισθοπορείας που προσφέρει εικόνα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, καθώς και οι αισθητήρες βροχής, κάνουν τη ζωή του οδηγού πιο εύκολη. Επιπροσθέτως, το Yaris εφοδιάζεται από τη βασική έκδοση με Hill Start Assist, λειτουργία Follow-me-home και σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών (TPWS).

Στην πράξη
Το Toyota Yaris που οδηγήσαμε, κινείται από τον γνωστό ατμοσφαιρικό 1000άρη κινητήρα, με τον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων VVT-i. Χάρη στις τελευταίες περιποιήσεις των μηχανικών της Toyota, η έκδοση 1.0 ευθυγραμμίζεται με τις προδιαγραφές Euro 6.2, αποδίδοντας 72 ίππους. Είναι αντίστοιχη με εκείνη που χρησιμοποιείται στο Aygo, ωστόσο στο μεγαλύτερου μεγέθους Yaris, οι απαιτήσεις είναι περισσότερες. Εντός πόλης το Yaris είναι εύστροφο, σε μεγάλο βαθμό χάρη στη ζωηρή απόδοση του 3κύλινδρου κινητήρα, ο ήχος του οποίου δε γίνεται ενοχλητικός στην καμπίνα. Σε συνδυασμό με την εξαιρετική αίσθηση που παρέχει το μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, η οδήγηση εντός πόλης γίνεται παιχνίδι.

Ταυτόχρονα, το ιαπωνικό αυτοκίνητο είναι ιδιαίτερα ευέλικτο, τόσο κατά την κίνηση όσο και κατά το παρκάρισμα. Συνολικά, η ποιότητα κύλισης του Yaris είναι καλή και σε αυτό συντελούν τόσο η λειτουργία του συστήματος διεύθυνσης, όσο και οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων. Οι οποίες είναι αρκούντως μαλακές για τη χρήση που απαιτείται από ένα αυτοκίνητο με τα χαρακτηριστικά του Toyota Yaris 1.0. Δηλαδή, από ένα αυτοκίνητο που αναζητά τη χρυσή τομή, μεταξύ καλής οδικής συμπεριφοράς και άνεσης για τους επιβάτες. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις της Toyota, η κατανάλωση της έκδοσης που οδηγήσαμε είναι κάτω από 5 λίτρα (4,6 λίτρα/100 χλμ.), ενώ η εκπομπή ρύπων είναι 104 γραμμάρια CO2/χλμ. Εκτός πόλης, το 1000άρι Yaris δε βολεύεται στον ίδιο βαθμό, πάντως αυτό δεν καθιστά τις διαδρομές μεγαλύτερων αποστάσεων απαγορευτικές.

Η τιμή του Toyota Yaris 1.0 ξεκινά από 11.700 ευρώ, ενώ αυξάνεται ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού που θα επιλεχθεί. Η αμέσως πιο “πλούσια έκδοση”, που διαθέτει τροχούς 15 ιντσών και άλλες παροχές, κοστολογείται στα 12.180 ευρώ, ποσό που δεν θεωρείται ανέφικτο για τον επίδοξο αγοραστή.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]