Δοκιμή VW Polo TSI 95 PS Style

Δοκιμάζουμε το "χιλιάρι" VW Polo που κοστίζει κάτω από 20.000 ευρώ. Δείτε τις εντυπώσεις μας, αλλά και... πόσο καίει σε πραγματικές συνθήκες!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Δοκιμή VW Polo

Σε καιρούς που η γκάμα της Volkswagen μετρά αρκετά SUV, οι σταθερές “αξίες” όπως το VW Polo εξακολουθούν να διαγράφουν εμπορική επιτυχία. Πλέον, βρισκόμαστε αισίως στην έκτη γενιά του γερμανικού supermini και η γερμανική εταιρεία επιχείρησε να δώσει έναν τόνο ανανέωσης στο μοντέλο της. Πάμε να γνωρίσουμε, λοιπόν, το ανανεωμένο VW Polo, το οποίο στην προκειμένη περίπτωση έρχεται με υπερτροφοδοτούμενο TSI κινητήρα 95 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή VW Taigo 1.0 TSI 110 PS DSG

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, είναι εμφανές ότι οι σχεδιαστές της Volkswagen θέλησαν να δώσουν έναν τόνο ανανέωσης διατηρώντας τα δυναμικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν το μοντέλο. Βλέπουμε ότι στο εμπρός τμήμα έχει μειωθεί η έκταση των φωτιστικών σωμάτων, κάτι που δεν συναντάμε στο πίσω μέρος με τα επίσης ανασχεδιασμένα LED φώτα. Την δυναμική σχεδίαση του αμαξώματος εξασφαλίζουν τα δύο “νεύρα” επάνω στο καπό, αλλά και οι διπλές ακμές που ξεκινούν από το ύψος των εμπρός θόλων και διατρέχουν όλο το αμάξωμα κατά μήκος καταλήγοντας στα πίσω σώματα. Στην έκδοση δοκιμής “Life”, το VW Polo εξοπλίζεται με ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως ιδιαίτερη προσθήκη στην πιο πλούσια έκδοση Style είναι η προσθήκη των εμπρός φωτιστικών σωμάτων “IQ.LIGHT LED Matrix”. Πρόκειται για τα φώτα όπου τα δύο σώματα ενώνονται με μία λεπτή LED λωρίδα.


Αναφορικά με τις διαστάσεις, το ανανεωμένο VW Polo που “χτίστηκε” επάνω στην πλατφόρμα MQB A0 έχει μεγαλώσει οριακά σε μέγεθος. Πιο συγκεκριμένα, το μήκος του αγγίζει τα 4.074 χλστ., το πλάτος τα 1.751 χλστ. και το ύψος τα 1.451 χλστ.

Εσωτερικό: Ποιότητα που παραπέμπει σε μεγαλύτερη κατηγορία
Ανοίγοντας την στιβαρή πόρτα του VW Polo, έρχεσαι αντιμέτωπος με μία εικόνα που ενθουσιάζει. Η γερμανική εταιρεία έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στα υλικά και την συναρμολόγηση, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από την απουσία τριγμών. Στο επάνω μέρος του ταμπλό συναντάμε μαλακά στην υφή πλαστικά, κάτι που δεν ισχύει βέβαια για τα κατώτερα τμήματα και τις επενδύσεις των πορτών. Το ψηφιακό περιβάλλον αποτελείται στην έκδοση “Life” της δοκιμής από μία κεντρική οθόνη αφής μεγέθους 6,5 ιντσών για ενημέρωση και ψυχαγωγία, ενώ πίσω από το τιμόνι υπάρχει μία δεύτερη οθόνη 8 ιντσών (Digital Cockpit την ονομάζει η Volkswagen) που παίζει τον ρόλο του πίνακα οργάνων. Στην κορυφαία έκδοση, το μέγεθος των συγκεκριμένων οθονών διαμορφώνεται στις 8 ή 9,2 ίντσες για το Infotainment και 10 για το Digital Cockpit Pro. Κάπου εδώ, αξίζει να αναφέρουμε πως το σύστημα αυτόματου κλιματισμού είναι διαθέσιμο μόνο στην έκδοση “Style” με το αυτοκίνητο της δοκιμής να φέρει Air Condition. Ασφαλώς δεν απουσιάζουν οι θύρες φόρτισης, θα θέλαμε ωστόσο και τυπικές υποδοχές USB, μιας και εξοπλίζεται μόνο με θύρες Type-C.

Πάμε και στους χώρους, με το VW Polo να είναι σε θέση να μεταφέρει άνετα τέσσερις ενήλικες επιβάτες, προσφέροντας ικανοποιητικούς χώρους για το κεφάλι και τα γόνατα. Επιπλέον, υπάρχουν αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα, ειδικά στις εμπρός και πίσω πόρτες οι “τσέπες” είναι αρκετά μεγάλες και πρακτικές, ενώ ο όγκος για τις αποσκευές αγγίζει τα 351 λτ.

Κινητήρας: Επαρκής… και με “πολιτισμένη” λειτουργία!
Κάτω από το καπό του VW Polo της δοκιμής συναντάμε έναν τρικύλινδρο turbo κινητήρα της οικογένειας TSI με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους. Αποδίδει 95 ίππους στο εύρος 5.000 έως 5.500 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής φτάνει τα 175 Nm από τις μόλις 1.600 σ.α.λ. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον εμπρός άξονα μέσω χειροκίνητου κιβωτίου πέντε σχέσεων. Σχετικά με τις επιδόσεις, η γερμανική εταιρεία ανακοινώνει 10,8 δλ. για επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα και η τελική ταχύτητα του αμαξώματος μάζας 1.172 κιλών αγγίζει τα 187 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση κυμαίνεται σε φυσιολογικές τιμές για την κατηγορία και στην διάρκεια της δοκιμής μας η μέση τιμή της άγγιξε τα 6,7 λτ./100 χλμ. (5,1 λτ./100 χλμ. η επίσημη μέση κατανάλωση βάσει WLTP).

Στην πράξη: Στιβαρό και άνετο
Μερικά χλμ. πίσω από το τιμόνι αρκούν για να καταλάβει ο οδηγός πόσο σωστή δουλειά έχει γίνει στον τομέα του πλαισίου και την ανάρτησης. Το VW Polo δείχνει άκαμπτο ακόμα και σε “σφικτές” διαδρομές, ενώ η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη με τέτοιον τρόπο ώστε αφενός να “φιλτράρονται” όλες οι ανωμαλίες (βοηθούν και τα ελαστικά με μεγάλο προφίλ σε αυτό) και αφετέρου να μην δημιουργούνται έντονες κλίσεις. Τα φρένα αφήνουν θετικές εντυπώσεις, με τα δισκόφρενα ωστόσο να δίνουν το παρόν μόνο στον εμπρός άξονα, ενώ το πεντάλ είναι ιδιαίτερα γραμμικό. Το κιβώτιο από την άλλη έχει ωραία αίσθηση, θετικό κούμπωμα, αλλά η απουσία της έκτης σχέσης είναι αισθητή, όχι τόσο στον αυτοκινητόδρομο, μιας και η πέμπτη είναι αρκετά “μακριά”, αλλά στο χάσμα που δημιουργείται μεταξύ των ενδιάμεσων σχέσεων. Για το τέλος αφήνουμε τον κινητήρα, ο οποίος παρά την τρικύλινδρη “φύση” του καταφέρνει να λειτουργεί πολιτισμένα και με “φυσιολογική” κατανάλωση. Συμπεραίνουμε, λοιπόν, ότι πρόκειται για ένα στιβαρό και ολοκληρωμένο supermini που καταφέρνει να κινείται άνετα στο αστικό περιβάλλον (και ευέλικτα με κύκλο στροφής 10,6 μέτρα). Θετικές εντυπώσεις αφήνει και στον αυτοκινητόδρομο, επιβεβαιώνοντας όσους σπεύδουν να το χαρακτηρίσουν “μικρό” Golf, καθώς είναι στιβαρό και ήσυχο.

Στο ταμείο
Η τιμή του ανανεωμένου VW Polo ξεκινά από τα 17.750 στην βασική έκδοση με τον ατμοσφαιρικό MPI κινητήρα των 80 ίππων, ενώ η έκδοση της δοκιμής με τον turbo κινητήρα των 95 ίππων κοστίζει 19.250 ευρώ. Τέλος, ο συγκεκριμένος κινητήρας εκπέμπει 118 γρ./χλμ. CO2, με αποτέλεσμα να κυκλοφορεί ελεύθερα στον δακτύλιο.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.