Δοκιμή VW Touareg V6 TDI

Το νέο VW Touareg εδραιώνει τη θέση του στην κατηγορία των premium SUV, χάρη και στις καινοτομίες του.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η αλήθεια είναι πως το νέο VW Touareg έχει όσες καινοτομίες απαιτούνται ώστε, όχι απλώς να κάνει ένα μεγάλο βήμα για να εδραιώσει τη θέση του στην κατηγορία των μεγάλων premium SUV, αλλά και να προσδώσει ταυτόχρονα μία πρωτόγνωρη νότα δυναμισμού. Πώς όμως το έχει επιτύχει αυτό; Κατά τη Volkswagen, ακολουθώντας τους «έξι δρόμους» μιας επιτυχημένης δημιουργίας:

Ο δρόμος της ψηφιακής τεχνολογίας, με τη χρήση του «Innovision Cockpit», που συνδέει το εσωτερικό του Touareg με το μέλλον, ο δρόμος του δυναμισμού με το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Motion (διαθέτει στάνταρ πέντε προγράμματα για κίνηση «εντός» και άλλα πέντε για «εκτός δρόμου») και σύστημα αντιστρεπτικών δοκών για ενεργητική σταθεροποίηση πρόσφυσης, που ανεβάζει σημαντικά τις επιδόσεις του νέου SUV, ο διαισθητικός δρόμος με τα συστήματα υποστήριξης οδηγού, που πλέον έχει στην υπηρεσία του εντελώς νέα συστήματα, όπως η νυχτερινή όραση (Night Vision) και το σύστημα αναγνώρισης εμπρός διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Front Cross Traffic Assist), ο εύκολος δρόμος με την άνεση και πρακτικότητα στην καθημερινότητα, όπου δεσπόζουν τα νέα, κορυφαίας τεχνολογίας καθίσματα με λειτουργία μασάζ, τα οποία κάνουν ακόμα και τα μεγάλα ταξίδια να μοιάζουν με συνηθισμένη βόλτα, και ο δρόμος της εξατομίκευσης, όπου το design γίνεται τμήμα της προσωπικής διαμόρφωσης, αφού το εσωτερικό του Touareg μετατρέπεται σε χώρο αποκλειστικής άνεσης χάρη στα νέα πακέτα εσωτερικής διαμόρφωσης Atmosphere και Elegance.

Καινοτομία όμως για το VW Touareg είναι και η ύπαρξη συστήματος τετραδιεύθυνσης, ώστε να κάνει το μεγάλο όχημα πιο ευέλικτο και να δίνει καλύτερη αίσθηση στον οδηγό εντός δρόμου. Όταν αυτό κινείται με ταχύτητα έως 37 χλμ./ώρα οι πίσω τροχοί στρίβουν στην αντίθετη διεύθυνση από αυτή που κατευθύνει ο οδηγός το όχημα. Όταν ξεπεραστεί αυτή η ταχύτητα, οι πίσω τροχοί στρίβουν κατά την ίδια διεύθυνση.


Να σημειώσουμε εδώ ότι το VW Touareg προαιρετικά θα διατίθεται και με αερανάρτηση, η οποία συνδυάζεται με ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς, η λειτουργία των οποίων ελέγχεται ηλεκτρονικά και πραγματοποιείται με τη βοήθεια ηλεκτροκινητήρων. Εντός δρόμου, αποτρέπουν τις μεγάλες κλίσεις του αυτοκινήτου στις στροφές, ενώ στην εκτός δρόμου κίνηση επιτρέπουν την αύξηση διαδρομής της ανάρτησης για να υπάρχει πάντα επαφή των τροχών με το έδαφος.

Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο εσωτερικό – που υπάρχει διάχυτη παρουσία υλικών υψηλής ποιότητας από δέρμα, ξύλο, αλουμίνιο και μαλακό πλαστικό – είναι η παρουσία του Innovation Cockpit, το οποίο κάνει πρεμιέρα στο νέο VW Touareg. Οι διακόπτες έχουν ουσιαστικά αντικατασταθεί από δύο μεγάλες οθόνες αφής, 15’’ με κορυφαία ανάλυση στην κεντρική κονσόλα για το σύστημα πολυμέσων Discover Premium και 12’’ στη θέση του πίνακα οργάνων, αντί των συμβατικών αναλογικών. Το multimedia σύστημα προσφέρει πολλές δυνατότητες σύνδεσης, με πρωτόκολλα Apple CarPlay και Android Auto, προβάλλει σε πλήρη οθόνη τους χάρτες πλοήγησης και διακρίνεται για την ευκολία χειρισμού του, ενώ παρέχει πολλές επιλογές εξατομίκευσης.

Λογικό το ότι παντού κυριαρχεί η πολυτέλεια και η άνεση, τομέα τον οποίο ενισχύουν και τα εμπρός ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ, ενώ οι πίσω επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να ρυθμίσουν την κλίση της πλάτης κατά 21 μοίρες και σε τρεις θέσεις. Ο δε χώρος αποσκευών αγγίζει την εντυπωσιακή τιμή των 810 λίτρων χωρητικότητας.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας κινούσε ο V6 πετρελαιοκινητήρας με υπερτροφοδότη απόδοσης 286 ίππων, ενώ μέσα στη χρονιά θα ακολουθήσει και η αντίστοιχη έκδοση του ίδιου κινητήρα με 231 ίππους. Λίγο αργότερα η γκάμα των κινητήρων θα εμπλουτιστεί με έναν V6 βενζίνης 340 ίππων και έναν πανίσχυρο V8 turbodiesel 421 ίππων!

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]