Δώστε χρόνο στα Plug-In υβριδικά αυτοκίνητα. Το αξίζουν!

"Έχει συμβεί κάτι έκτακτο. Μπαίνεις στο αυτοκίνητο, φουλάρεις και φεύγεις για το μακρινό ταξίδι χωρίς να περιμένεις την μπαταρία να πάρει τις πολυπόθητες κιλοβατώρες". Μία έκφραση αγάπης στα Plug-In υβριδικά...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Για πολλούς τα υβριδικά αυτοκίνητα (μέρος των οποίων είναι και τα Plug-In υβριδικά) αποτελούν μία “γέφυρα” για το πέρασμα από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, στην ηλεκτροκίνηση. Μήπως, όμως, στις πραγματικές συνθήκες τα Plug-In υβριδικά αποτελούν την “χρυσή τομή” της αυτοκίνησης; Μήπως αξίζει να μείνουν στην επικαιρότητα για πολλά χρόνια ακόμη; Έχοντας περάσει αρκετές εβδομάδες πίσω από το τιμόνι αυτοκινήτων τέτοιας κατηγορίας, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την άποψή μου, με τα υπέρ της και τα κατά της.

Αθήνα-Θεσσαλονίκη με ηλεκτρικό: Ταξιδέψαμε και… ευπειθώς αναφέρουμε!

Ξεκινώντας από τα βασικά
Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε ότι Plug-In υβριδικό είναι το αυτοκίνητο που φέρει κινητήρα εσωτερικής καύσης (βενζίνης ή diesel) και έναν ή περισσότερους ηλεκτροκινητήρες. Η μπαταρία του μπορεί να τροφοδοτηθεί από εξωτερική πρίζα (εξ’ ου και η Plug-In ονομασία) και η χωρητικότητά της εξασφαλίζει συνήθως 50 έως 100 χλμ. χωρίς να καταναλωθεί σταγόνα καυσίμου. Μόλις τα αποθέματα ηλεκτρικής ενέργειας τελειώσουν, ενεργοποιείται το θερμικό μοτέρ και ξεκινά η κατανάλωση βενζίνης.


+Τα θετικά έναντι ηλεκτρικών
Θα ξεκινήσω από το σημαντικότερο κατ’ εμέ πλεονέκτημα έναντι των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Μηδενικό άγχος! Το ταξίδι με ηλεκτρικό απαιτεί προγραμματισμό στάσεων, απαιτεί και προετοιμασία με φόρτιση πριν να ξεκινήσουμε. Στο Plug-In υβριδικό κάτι τέτοιο δεν υφίσταται. Χτυπά το τηλέφωνο και έχει συμβεί κάτι έκτακτο. Μπαίνεις στο αυτοκίνητο, φουλάρεις και φεύγεις για το μακρινό ταξίδι χωρίς να χάσεις χρόνο. Στη διάρκεια της 10ετούς… και βάλε συμβίωσης με ένα αυτοκίνητο, αυτές οι έκτακτες περιπτώσεις θα έρθουν και σίγουρα δεν θα θέλεις να περιμένεις την μπαταρία να πάρει τις πολυπόθητες κιλοβατώρες. Δεύτερο, επίσης σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι απαλλάσσεσαι από την διαδικασία φόρτισης στα ταξίδια. Τα ταξίδια με ηλεκτρικό μου έχουν αποδείξει ότι υπάρχουν απρόοπτα (διαβάστε για παράδειγμα εδώ τον “Γολγοθά” μας για μία φόρτιση), όπως ο φορτιστής να είναι κατειλημμένος και να περιμένω άλλο ηλεκτρικό να φορτίσει ή να υπάρχει πρόβλημα δυσλειτουργίας. Τρίτο θετικό είναι οι εξορμήσεις! Στο σπίτι  του κατόχου ηλεκτρικού είναι όλα καλά, υπάρχει το wallbox στην πυλωτή. Οι διακοπές με ηλεκτρικό όμως προϋποθέτουν επίσης προγραμματισμό και δημιουργούν περιορισμούς, όπως για παράδειγμα την εύρεση ξενοδοχείου με διαθέσιμο φορτιστή.

Από την άλλη πλευρά, σε συνθήκες πόλης, ένα Plug-In υβριδικό που χρησιμοποιείται με τον σωστό τρόπο θα συμπεριφερθεί ακριβώς σαν ηλεκτρικό. Με την ηλεκτρική αυτονομία να “φλερτάρει” πλέον με τα 100 χλμ., σε πολλά Plug-In υβριδικά μοντέλα είναι εφικτό το 100% των μετακινήσεων στην πόλη να γίνεται με ηλεκτρική ενέργεια. Αρκεί μία βραδινή φόρτιση ώστε ο οδηγός το πρωί να απολαύσει τις ηλεκτρικές, αθόρυβες, οικονομικές και άνετες μετακινήσεις του. Μάλιστα, η Toyota αποδεικνύει ότι “πιστεύει” στην τεχνολογία, αφού σύμφωνα με τις πληροφορίες μας εξελίσσει αυτή τη στιγμή Plug-In υβριδικό σύστημα που θα έχει ακόμα και 200+ χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας.

ηλεκτρικά αυτοκίνητα

-Τα αρνητικά έναντι ηλεκτρικών
Πάμε και στα αρνητικά των Plug-In υβριδικών. Το βασικότερο που μπορώ να σκεφτώ είναι η πιθανώς αυξημένη πιθανότητα εμφάνισης κάποιας δυσλειτουργίας. Αυξημένη πολυπλοκότητα λόγω ύπαρξης δύο συστημάτων κίνησης (συμβατικό και ηλεκτρικό) θα μπορούσε να μεταφραστεί σε αυξημένη πιθανότητα εμφάνισης κάποιας βλάβης, χωρίς αυτό βέβαια να είναι δεδομένο. Επίσης, σίγουρα αυξημένο είναι και το κόστος συντήρησης συγκριτικά με ένα αμιγώς ηλεκτρικό για τον ίδιο ακριβώς λόγο.

Κατά καιρούς έχει γίνει αναφορά και στην αυξημένη ηλεκτρική κατανάλωση των Plug-In υβριδικών λόγω αυξημένου βάρους των δύο συστημάτων κίνησης. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει απόλυτα, αφού να μεν υπάρχει extra κινητήρας εσωτερικής καύσης, αλλά υπάρχει και μικρότερη μπαταρία. Ενδεικτικά, μία Plug-In υβριδική Mercedes GLA 250 e ζυγίζει 1.775 κιλά, ενώ μία αμιγώς ηλεκτρική EQA 2.040 κιλά.

Συμπέρασμα
Οι κορυφαίες επιδόσεις, τα ξέγνοιαστα και γρήγορα ταξίδια με μηδενικό άγχος, αλλά και οικονομικές και άνετες μετακινήσεις καθημερινά είναι τρεις άξονες στους οποίους θεωρώ ότι τα Plug-In υβριδικά αυτοκίνητα δεν έχουν αντίπαλο. Σίγουρα στο μέλλον τα όποια προβλήματα της ηλεκτροκίνησης θα μειωθούν σημαντικά. Όμως τη δεδομένη στιγμή, θεωρώ τα Plug-In υβριδικά ως τα πιο “ολοκληρωμένα” αυτοκίνητα. Αρκεί να χρησιμοποιούνται με τον σωστό τρόπο και όχι να κουβαλούν άδειες μπαταρίες μέσα στην πόλη. Δώστε χρόνο στα Plug-In υβριδικά, το αξίζουν!

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.