Drive the future: Τι περιλαμβάνει το πλάνο της Renault έως το 2022;

Η αυτοκίνηση αλλάζει και η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία δε θα μπορούσε να μείνει με σταυρωμένα τα χέρια, αφού άλλωστε η τεχνολογική εξέλιξη ήταν πάντοτε ένα από τα δυνατά της χαρτιά.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το νέο Renault Clio 5ης γενιάς, που αναμένεται στη χώρα μας το φθινόπωρο, είναι ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για τη γαλλική εταιρεία αφού μεταξύ άλλων, είναι το πρώτο που τίθεται στο πλαίσιο του νέου της στρατηγικού σχεδιασμού.

Για αυτό, διαθέτει χαρακτηριστικά που θα το βοηθήσουν να προσαρμοστεί άμεσα στις μελλοντικές εξελίξεις, με κορυφαία εξ αυτών την ολοκαίνουργια πλατφόρμα CMF-B, που προσαρμόζεται τόσο σε κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και σε ηλεκτροκινητήρες. Όπως ανακοίνωσε η Renault, λέξεις-κλειδιά της νέας στρατηγικής του Groupe, που έχει ως χρονικό ορίζοντα το 2022, είναι η ηλεκτροκίνηση, η συνδεσιμότητα και η αυτονομία.


Σχετικά με την ηλεκτροκίνηση, το γκρουπ υπολογίζει έως το 2022 να διαθέτει 12 ηλεκτρικά μοντέλα στη γκάμα του, με το Renault Clio να είναι το πρώτο που θα εξοπλίζεται με τον υβριδικό κινητήρα E-Tech. Όσον αφορά στη συνδεσιμότητα, στόχος είναι στις βασικές αγορές να προσφέρονται οχήματα Renault με δυνατότητα πλήρους διασύνδεσης. Τέλος,  οι Γάλλοι φιλοδοξούν σε αυτό το διάστημα, να διαθέτουν 15 μοντέλα τα οποία θα εξοπλίζονται  με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, εγχείρημα όχι αδύνατο αν σκεφτούμε πως  ήδη πολλά οχήματά τους μεταξύ των οποίων και το νέο Clio, διαθέτουν προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]