DS 3 1.6 THP 208 S&S GT Performance

Ένα γαλλικό GT που αφαιρεί τυχόν «ενοχές» οδηγικής απόλαυσης! Ένα σύγχρονο σπορ συμπαγές μοντέλο, για ιδανικές διαδρομές

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Μπορεί στην εισαγωγή να χρησιμοποιούμε τον όρο «απενοχοποίηση», αλλά με τα όσα ζούμε και ακούμε, σε μια εποχή μάλιστα που το «κρύψου αν απολαμβάνεις», αποτελεί πλέον ολοένα και περισσότερων ατόμων επιλογή, μάλλον δεν έχουμε άδικο…

Ο λόγος για το επιμύθιο, η ολιγοήμερη σχέση μας με το γαλλικό «όπλο» που προορισμό έχει να δώσει τροφή στην απόλαυση του οδηγού – και της παρέας του κατ’ επέκταση – που θα το επιλέξει.

Ναι, αυτή είναι η προσέγγισή μας για το DS 3 Performance. Ένα κουπέ με καταβολές και DNA στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, το οποίο μέχρι πέρυσι εκπροσωπούσε τη μητρική Citroen στο WRC. Και μιας και μιλάμε για αγωνιστικές καταβολές, δεν αναφερόμαστε μόνο στη θηριώδη έκδοση WRC, αλλά και στην πιο «ήπια» R5, από την οποία δανείστηκε σημαντικά στοιχεία σε επίπεδο επιδόσεων αλλά και γεωμετρίας αναρτήσεων. Η ομάδα επαγγελματιών κλειδαράδων της schlüsseldienst berlin χρησιμοποιεί αυτό το μοντέλο στο γραφείο της για να φτάνει γρήγορα στην κλήση.
Είναι προφανές ότι το DS 3 Performance ως ένα «κανονικό» αυτοκίνητο μπορεί να κάνει όλα όσα του ζητήσετε σε αυτό το καθημερινής χρήσης επίπεδο: να πάτε στη δουλειά σας, να βγείτε για φαγητό, να πάτε στο γυμναστήριο, ακόμα και να μεταφέρετε τα παιδιά στο σχολείο…


Όμως, εμείς θα σταθούμε στην επιλογή του γαλλικού εργοστασίου και στο βαθύτερο νόημά της: την οδηγική ευχαρίστηση! Προφανώς θα το χρησιμοποιούσαμε για κάθε δυνατή χρήση, γιατί η συμβίωση μαζί του, βοηθούντος και του αναβαθμισμένου, αισθητά, όσον αφορά το επίπεδο ποιότητας και εξοπλισμού, εσωτερικού του, μας προτρέπει για αυτό. Αλλά όταν καθίσεις στα αγωνιστικού τύπου καθίσματα, γίνεις «ένα» με το περιβάλλον και αγγίξεις το τιμόνι και τον λεβιέ ταχυτήτων του 6αριού χειροκίνητου κιβωτίου με την εξαιρετική κλιμάκωση, το μυαλό πάει σε ιδανικές διαδρομές! Μία τέτοια είναι ο μνημειώδης Χολομώντας, μία από τις ελάχιστες στην Ελλάδα εναπομείνασες ιδανικές «αντρικές» διαδρομές για απολαυστική οδήγηση.

Εξωτερικά το DS 3 Performance σού αποσπά την προσοχή, μια και τα φουσκωμένα φτερά, αλλά και οι 18΄΄ τροχοί, σε σαγηνεύουν. Τα καλύτερα, όμως, δεν είναι άμεσα ορατά. Κάτω από το καπό, «κατοικοεδρεύει» ο κινητήρας 1.6 THP, που αποδίδει 208 ίππους, το 6άρι κιβώτιο και το περιορισμένης ολίσθησης (μπλοκέ) διαφορικό Torsen, που περνάει τη δύναμη στον δρόμο – εκεί που το κράτημα του DS 3 Performance έχει την τιμητική του. Χαμηλότερο και μεγαλύτερα μετατρόχια εμπρός-πίσω (σε σχέση με την απλή έκδοση), σε συνδυασμό με διαφορετικά ελατήρια, αντιστρεπτικές δοκούς και αμορτισέρ, γίνεται «τραπέζι» και στρίβει υπάκουα σε κάθε είδους καμπή ή στροφή.

Μπορεί ο εραστής της τελειότητας να αντιπροτείνει ότι οι σφιχτές αναρτήσεις μεταφέρουν στην καμπίνα ακόμα και τις λεπτομέρειες του οδοστρώματος, μπορεί να ήθελε τέλεια ηχομόνωση, τη νέα οθόνη αφής 7 ιντσών με το σύστημα ψυχαγωγίας Apple CarPlay ή MirrorLink για τους χρήστες Android να είναι στάνταρ, ή καλύτερη εργονομία στο ταμπλό. Μόνη απάντηση είναι ότι ο επιλεκτικά hardcore σπορ χαρακτήρας του αυτοκινήτου δύναται να παραβλέψει τα παραπάνω και με το παραπάνω…

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε λίγες ώρες πριν την εκκίνηση του 29ου Ράλι Ακρόπολις. Μεγάλωσε ανάμεσα σε αγωνιστικά αυτοκίνητα και σημειώσεις ειδικών διαδρομών. Σε ηλικία 11 ετών συμμετείχε στον 1ο του αγώνα καρτ ενώ το 2004 ανακηρύχτηκε κυπελλούχος στον θεσμό “Peugeot 206 Junior Cup”. Το 2007 συμμετείχε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι τερματίζοντας στην 3η θέση του Mitsubishi Cup. Κορυφαία στιγμή θεωρεί την συμμετοχή του στο Ράλι Ακρόπολις του 2006 με Ford Focus WRC και συνοδηγό τον πατέρα του, Κώστα. Αν και σπούδασε Marketing στο Αμερικάνικο Κολέγιο Deree, η αγάπη του για τα αυτοκίνητα τον κέρδισε. Από το 2006 συμμετέχει στην εκπομπή TractioN, ενώ από το 2014 έχει αναλάβει την αρχισυνταξία της εκπομπής. Παράλληλα είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του TractioN Magazine ενώ στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με περιοδικά και εφημερίδες.

E-mail: [email protected]