Ε.Ε. – Αποκλειστικά μηδενικών ρύπων οχήματα από το 2035

Το Ευρωκοινοβούλιο αποφάσισε τελικά πως από το 2035 δεν θα πωλούνται νέα αυτοκίνητα που δεν είναι μηδενικών ρύπων. Πως τα θερμικά μοτέρ μπορεί να επιβιώσουν
Ρύποι CO2 κατασκευαστές E.E. EU 2021

Πολύ λόγος έγινε τελευταία σχετικά με το αν πρέπει να δοθεί παράταση ή όχι στην κατάργηση νεών αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης από το 2035, στην Ε.Ε. με αρκετές χώρες να αντιδρούν. Πλέον έχουμε επίσημη απόφαση, καθώς το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο επιβεβαίωσε την απαγόρευση της πώλησης νέων αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών με θερμικά μοτέρ που δεν θα έχουν μηδενικές εκπομπές CO2 από το 2035.

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως αν οι κατασκευαστές καταφέρουν να φτιάξουν θερμικά μοτέρ με μηδενικές εκπομπές CO2 (π.χ. χρησιμοποιώντας υδρογόνο ή e-fuels), τότε θα μπορούν να διατηρήσουν στην ζωή τα θερμικά μοτέρ. Μάλιστα, στην σχετική έκθεση αναφέρεται πως το 2026 θα έχουμε εκ νέου αξιολόγηση των στόχων και της πιθανής ανάγκης αναθεώρησης αυτών.

Συγκεκριμένα: Το Συμβούλιο συμφώνησε να αυξήσει τους στόχους για τη μείωση των εκπομπών CO2 για τα νέα αυτοκίνητα και τα νέα φορτηγά  έως το 2030 στο 55% για τα αυτοκίνητα και στο 50% για τα φορτηγά. Το Συμβούλιο συμφώνησε επίσης να εισαγάγει στόχο μείωσης των εκπομπών CO2 κατά 100% έως το 2035 για νέα αυτοκίνητα και φορτηγά. Η δυνατότητα των οδηγών να επαναφορτίζουν τα οχήματά τους σε όλα τα κράτη μέλη θα διασφαλιστεί με τη σχετική αναθεώρηση της ανάπτυξης μιας υποδομής εναλλακτικών καυσίμων (AFIR).

Το 2026, η Επιτροπή θα αξιολογήσει την πρόοδο που θα έχει σημειωθεί προς την επίτευξη των στόχων μείωσης των εκπομπών κατά 100% και την ανάγκη αναθεώρησης αυτών των στόχων, λαμβάνοντας υπόψη τις τεχνολογικές εξελίξεις, μεταξύ άλλων όσον αφορά τις plug-in υβριδικές τεχνολογίες και τη σημασία μιας βιώσιμης και κοινωνικά δίκαιης μετάβασης προς μηδενικές εκπομπές.

ΠΗΓΗ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το σκληροτράχηλο pick up αναβαθμίζεται στην plug-in hybrid έκδοσή του με το σύστημα BlueCruise που επιτρέπει οδήγηση χωρίς χέρια στον αυτοκινητόδρομο....
Ολοκληρωμένη στρατηγική απανθρακοποίησης σε όλο τον κύκλο ζωής, με σκοπό την επίτευξη μηδενικών εκπομπών ρύπων......
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Είναι με διαφορά η δημοφιλέστερη μάρκα στην Ευρώπη! Δείτε την εταιρεία που πουλάει περισσότερο από την Toyota το 2025......
Ο ΚΟΚ πρέπει να τηρείται πάντα για την ασφάλεια όλων και με τις ποινές να έχουν γίνει πλέον πιο αυστηρές, αυτό το σύστημα θα σε...
Ο Dr. Michael Kruppa, επικεφαλής ανάπτυξης εμπρόσθιου φωτισμού στην Audi, εξηγεί πώς το νέο Audi Q3 φέρνει την έξυπνη τεχνολογία φωτισμού στην compact κατηγορία....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

"έξυπνες" κάμερες

Επίσημο: Οι πρώτες κάμερες της Περιφέρειας Αττικής – Σε ποια σημεία τοποθετήθηκαν

Chery Tiggo 4

Το SUV με 12ετή εγγύηση, 204 ίππους και 22.990 ευρώ – Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

BYD SEAL 5 DM-i

Στην Ελλάδα η υβριδική “λιμουζίνα” της BYD – Αυτονομία σαν diesel και 34.890 ευρώ