Έχεις Nissan; Τότε η νέα υπηρεσία της Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. σε ενδιαφέρει

Η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. προσφέρει την καινοτόμο υπηρεσία  Pick Up & Drop, για το service του δικού σας Nissan. Ας δούμε τι προσφέρει.

Αν είστε ιδιοκτήτης ενός Nissan, τότε η νέα υπηρεσία της Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε η οποία ονομάζεται “Pick Up & Drop” σας ενδιαφέρει. Και αυτό γιατί η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε σε συνεργασία με την Europ Assistance, προσφέρει τη δυνατότητα να παραλάβει το αυτοκίνητό σας έμπειρος οδηγός, πιστοποιημένος covid-free, προκειμένου να το φέρει στο συνεργείο της και φυσικά να σας το επιστρέψει στον χώρο σας, με το πέρας του service.

Συγκεκριμένα και κατόπιν συνεννόησης με το συνεργείο της εταιρείας, με την υπηρεσία Pick Up & Drop προσφέρονται τα εξής :

  • Έμπειρος οδηγός της Europ Assistance, πιστοποιημένος covid-free, έρχεται στον χώρο σας για την παραλαβή του δικού σας Nissan, λαμβάνοντας όλα τα μέτρα ασφάλειας και υγιεινής.
  • Ο οδηγός φωτογραφίζει και καταγράφει λεπτομερώς την κατάσταση και τα στοιχεία του οχήματος, σε ειδική online εφαρμογή (application).
  • O πελάτης, μέσω του κινητού του, λαμβάνει ενημερώσεις για όλα τα στάδια της διαδικασίας (παραλαβή, παράδοση στο συνεργείο, παράδοση του οχήματος κ.α.)
  • Κατά την άφιξη του οχήματος στο συνεργείο, λαμβάνονται εκ νέου φωτογραφίες και όλα τα προβλεπόμενα μέτρα υγιεινής / ασφάλειας.
  • Με το πέρας των εργασιών, παραλαμβάνεται το όχημα από τον οδηγό με αντίστοιχες διαδικασίες και ξεκινά η επιστροφή στον κάτοχό του.
  • Κατά την παράδοση του οχήματος στον κάτοχο / ιδιοκτήτη του, γίνεται η απαραίτητη ταυτοποίηση και λαμβάνονται εκ νέου όλα τα σχετικά μέτρα υγιεινής και ασφάλειας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι  η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., με συνέπεια και υπευθυνότητα, εφαρμόζει  πιστά τις οδηγίες των αρμόδιων κρατικών φορέων και την σχετική νομοθεσία, προκειμένου να διασφαλιστεί το αγαθό της δημόσιας υγείας. Επιπλέον, με ένα “πακέτο” οδηγιών και συστάσεων για την αντιμετώπιση της πανδημίας από την Nissan Europe, η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε, πλαισιώνει με άριστο τρόπο το “πλέγμα” ασφαλείας για το σύνολο των εργαζομένων, των πελατών και των συνεργατών της, σε όλη την Ελλάδα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με  την υπηρεσία Pick Up & Drop, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν στο τηλέφωνο 210 34 79 700 για το συνεργείο της Αθήνας, επί της Λεωφόρου Αθηνών 169.

ΠΗΓΗ: Δελτίο Τύπου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Nissan ανακοίνωσε το πρόγραμμα All Clear Service προσφέροντας δωρεάν χειμερινό έλεγχο για τα μοντέλα της και εκπτώσεις σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ....
Το Nissan Juke Hybrid διανύει έως και το 80% των αστικών διαδρομών με το θερμικό μοτέρ απενεργοποιημένο! Δείτε τη νέα τιμή του......
Ένα από τα πιο δημοφιλή B-SUV της ελληνικής αγοράς προσφέρεται πλέον σε μειωμένη τιμή! Δείτε με ποιον κινητήρα εξοπλίζεται......
Η τεχνητή νοημοσύνη εφαρμόζεται και στην εξέλιξη των αυτοκινήτων και αυτός ο κατασκευαστής ανακοίνωσε ευρύτερη χρήση της μειώνοντας τις φυσικές δοκιμές....
Το Nissan Motor Parts Center (NMPC) στο Άμστερνταμ κλείνει 40 χρόνια λειτουργίας αποτελώντας σημαντικό πυλώνα του παγκόσμιου δικτύου aftersales της εταιρείας....
Το πλήρως υβριδικό Nissan Qashqai e-POWER ξεκινά την εμπορική του πορεία στην Ελλάδα! Δείτε πόσο κοστίζουν οι εκδόσεις του......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα