Έκδοση Type R για το πισωκίνητο ηλεκτρικό Honda E;

Το νέο και αμιγώς ηλεκτρικό Honda E δεν έχει φτάσει ακόμη στη χώρα μας, οι φήμες ωστόσο για καυτή έκδοση έχουν ήδη αρχίσει να φουντώνουν.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά λέει ο σοφός λαός και αυτό θα μπορούσε να ισχύει και για μια καυτή έκδοση για το νέο πλήρως ηλεκτρικό Honda E.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Takahiro Shinya στο βρετανικό Top Gear το πλαίσιο και η ανάρτηση του νέου ηλεκτρικού Honda E μπορούν να διαχειριστούν άνετα πολύ μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις από τους 156 ίππους που αποδίδει το ηλεκτρικό μοτέρ τις ισχυρότερης από τις δύο εκδόσεις στις οποίες θα είναι αρχικά διαθέσιμο το “E”.

Αναφορικά με μια μελλοντική έκδοση Type R ο Ιάπωνας Project Leader της Honda πέταξε ουσιαστικά το γάντι στο… κοινό υπογραμμίζοντας ότι αυτό θα εξαρτηθεί από τα “θέλω” των πελατών της ιαπωνικής εταιρίας.


“Αυτό που μπορώ να πω εγώ είναι ότι αγαπάμε τα Type R…Σαν μηχανικοί θα θέλαμε να φτιάχνουμε εκδόσεις Type R για κάθε μοντέλο μας, αλλά αυτό που μετράει είναι να το θέλει ο πελάτης”, τόνισε ο Shinya προσθέτοντας ότι η Honda μπορεί να έχει κάτι έτοιμο σε περίπου δύο χρόνια, όχι όμως μια έκδοση Type R.

Το Honda E έχει σίγουρα μια καλή βάση για ένα πιο σπορ μοντέλο καθώς φέρει ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς. Παράλληλα, το γεγονός ότι είναι πισωκίνητο μπορεί να το κάνει και το πρώτο Type R -εφόσον υπάρξει ανάλογη έκδοση- με κίνηση στο πίσω άξονα, έπειτα από τρεις σχεδόν δεκαετίες και την αντίστοιχη έκδοση του NSX!

Μάθετε περισσότερα για το νέο ηλεκτρικό Honda E σε αυτόν εδώ τον σύνδεσμο και διαβάστε εδώ για τις προηγμένες τεχνολογίες έκπληξη που φέρει αλλά και για τις επιδόσεις του.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]