Έκτακτο: Η πρώτη επίσημη εικόνα του νέου VW Golf!

Το νέο Golf βρίσκεται στο τελικό στάδιο δοκιμών και η VW έδωσε στο φως της δημοσιότητας μια πρώτη εικόνα από ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο

Βρείτε μας στο

Η παρουσίαση του VW Golf 8ης γενιάς αποτελεί αναμφισβήτητα ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα της φετινής χρονιάς στην αυτοκίνηση. Άλλωστε, το VW Golf αποτελεί ένα από τα πιο επιτυχημένα αυτοκίνητα όλων των εποχών και best-seller για τη γερμανική μάρκα, καθώς έχει κατασκευαστεί σε περισσότερα από 35 εκατομμύρια αντίτυπα.

Το καμουφλάζ κρύβει αρκετά σημεία από τη σιλουέτα του 8ης γενιάς VW Golf, ωστόσο ορισμένα σημεία γίνονται φανερά. Το νέο Golf είναι 5θυρο, ενώ οι αναλογίες του αμαξώματος είναι ορατές. Αν κάποιος αμφέβαλλε για την ταυτότητά του, αρκεί να κοιτάξει προσεκτικά στο πλάι, όπου υπάρχει καμουφλαρισμένη η λέξη “Golf”. Πάντως, η VW σκόπιμα δεν προσφέρει περισσότερες λεπτομέρειες για την εμφάνιση του αυτοκινήτου, το οποίο σύμφωνα με τους Γερμανούς θα τραβάει τα βλέμματα.

Σύμφωνα με ορισμένες από τις πληροφορίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, το νέο VW Golf θα κάνει ένα βήμα μπροστά σε επίπεδο τεχνολογίας. H 8η γενιά του μοντέλου θα βασίζεται στη γνωστή πολυχρηστική πλατφόρμα MQB, ενώ θα είναι μεγαλύτερη και ελαφρύτερη από την προηγούμενη. Σημαντική αλλαγή θα υπάρχει και στο εσωτερικό, όπου υιοθετείται αρχιτεκτονική “διπλής οθόνης”, με την οθόνη του συστήματος infotainment να φαίνεται εμφανισιακά ως φυσική συνέχεια εκείνης του πίνακα οργάνων.

Ακόμη, το VW Golf VIII θα είναι εξηλεκτρισμένο, αφού θα προσφέρεται και σε υβριδικές εκδόσεις. Οι εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου εσωτερικής καύσης δε θα εκλείψουν. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως μεταξύ άλλων θα υπάρχουν ο γνωστός κινητήρας βενζίνης 1.5 TSI, ένας νέος κινητήρας πετρελαίου 1.5 TDI, ενώ αργότερα αναμένεται και γρήγορη GTI έκδοση. Ενδιαφέρον παρουσιάζει η φήμη, καθώς δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση, πως αναμένεται και έκδοση βενζίνης 1.0 χωρίς τούρμπο, αλλά με υποβοήθηση από ήπια υβριδικό σύστημα…

mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: ndouzinas@traction.gr