ΕΛΒΟ: Παράταση κατάθεσης προσφορών. Οι ξένοι και Έλληνες “μνηστήρες”

Νέα παράταση πήρε η υποβολή προσφορών για την ΕΛΒΟ. Δείτε τη νέα ημερομηνία αλλά και ποιοι είναι οι μνηστήρες που ενδιαφέρονται για αυτήν.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Ακόμη μία αναβολή, αυτή την φορά για τις 18 Μαΐου δόθηκε για την υποβολή προσφορών σχετικά με την “Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ)”. Η EY που «τρέχει» τη διαδικασία ως ειδικός εκκαθαριστής της προβληματικής κρατικής εταιρείας, είχε αρχικά δώσει παράταση έως τις 28 Απριλίου για τον δημόσιο πλειοδοτικό διαγωνισμό για την εκποίηση, με ελεύθερη διαπραγμάτευση, των περιουσιακών στοιχείων της ΕΛΒΟ, ενώ η αρχική προθεσμία ήταν για τις 2 Απριλίου (αναβολή λόγω πανδημίας).

Διαβάστε ακόμη: ΤΕΟΚΑΡ –  Όταν οι Ιάπωνες υποκλίθηκαν στους Έλληνες

Η Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων Α.Β.Ε. ιδρύθηκε το 1972 ως Στάγιερ Ελλάς Α.Β.Ε. με σκοπό την παραγωγή και διάθεση φορτηγών, γεωργικών ελκυστήρων και σταθερών κινητήρων. Το 1986, μετά από μεταβίβαση της Αυστριακής συμμετοχής στο Ελληνικό Δημόσιο, η εταιρεία μετονομάσθηκε σε Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων Α.Β.Ε. (ΕΛ.Β.Ο. Α.Β.Ε.).


Διαβάστε επίσης: Σενάρια αναβίωσης του ελληνικού αυτοκινήτου PONY (+video-δηλώσεις)

Τον Αύγουστο του 2000, μετά από διεθνή διαγωνισμό για την ιδιωτικοποίηση της Ελληνικής Βιομηχανίας Οχημάτων Α.Β.Ε. το 43% των μετοχών της καθώς και η διοίκηση πέρασαν στην ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – ΟΜΙΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ. Τον Ιούνιο του 2010 η ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – ΟΜΙΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ αποχωρεί από την διοίκηση της εταιρείας την οποία αναλαμβάνει το Ελληνικό Δημόσιο. Η ΕΛΒΟ βρίσκεται από το 2014 σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης με σωρευμένες ζημίες άνω των 100 εκατομμυρίων ευρώ και συνολικές υποχρεώσεις που ξεπερνούν τα 80.000.000 ευρώ

Οι ξένοι και οι Έλληνες μνηστήρες
Πάμε όμως να δούμε τι γίνεται με τους μνηστήρες της ΕΛΒΟ, καθώς ενδιαφέρον έχουν εκδηλώσει ξένοι αλλά και Έλληνες επενδυτές. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρουν δημοσιεύματα του ελληνικού τύπου λοιπόν, ανάμεσα σε αυτούς που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον είναι η ιταλική Ferrovie dello Stato στον όμιλο της οποίας ανήκει και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η ισραηλινή Plasan, η νοτιοαφρικανική Paramount Group και η γερμανική Krauss-Maffei Wegmann (KMW). Ενδιαφέρον όμως υπάρχει και από Έλληνες επενδυτές. Αυτοί, σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε συλλέξει είναι η Intracom Defence, ο όμιλος Πετρόπουλου που συνεργάζεται με τον όμιλο IVECO και η Kouimtzis Group (δραστηριοποιείται από το 1936 στην περιοχή της Θεσσαλονίκης και αποτελεί έναν διεθνώς καταξιωμένο κατασκευαστή και προμηθευτή μηχανολογικών εξαρτημάτων).

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]