To Toyota GR Super Sport, το νέο υπεραυτοκίνητο που ετοιμάζει η ιαπωνική εταιρία, έδωσε το “παρών” στο 88ο 24ωρο του Le Mans κάνοντας την πρώτη δημόσια εμφάνιση του. Δεν ξέρουμε αν η παρουσία του έφερε γούρι στην αγωνιστική ομάδα της Toyota που κατάφερε να πάρει την τρίτη σερί νίκη για την ιαπωνική εταιρία στον θρυλικό αγώνα. Το σίγουρο είναι πως το νέο υπεραυτοκίνητο της Toyota τράβηξε πάνω του τα βλέμματα χάρη και στο καμουφλάζ της Gazoo Racing. Έπειτα συμμετείχε και στην τελετή παράδοσης του βαρύτιμου τρόπαιου στους οργανωτές, μία περίπου ημέρα πριν η Toyota το κάνει ξανά δικό της…
Η Toyota μας ενημερώνει πως το πρωτότυπο μοντέλο εξέλιξης που έκανε μόλις έναν γύρο επίδειξης στη γαλλική πίστα, είχε τροποποιηθεί ώστε η οροφή του να είναι ανοιχτή, κάτι που μπορεί να σημαίνει πως το μοντέλο παραγωγής, το οποίο θα παραχθεί σε πολύ λίγα αντίτυπα, μπορεί να είναι και αυστηρά κλειστό. Όπως και να έχει θα αποτελέσει τη βάση για το αγωνιστικό που θα παρουσιάσει η Toyota την επόμενη σεζόν, το οποίο, βάσει των νέων κανονισμών, θα απέχει σε μορφή από τα σημερινά πρωτότυπα και θα θυμίζει περισσότερο supercar.
Τόσο ο V6 των 2,4 λίτρων με τα δύο turbos όσο και ο ηλεκτροκινητήρας αλλά και τα υπόλοιπα συστήματα του προέρχονται από το αγωνιστικό TS050 με τη συνδυασμένη ισχύ να ανέρχεται σχεδόν στους 1.000 ίππους. Να σημειωθεί πως το TS050 που πήρε και την πρώτη νίκη για την Toyota στο Lemans το 2018, κατέχει το ρεκόρ ταχύτερου γύρου στο γαλλικό σιρκουί αλλά και τον ταχύτερο γύρο σε αγωνιστικές συνθήκες.
“Ήταν τιμή για μένα να οδηγήσω αυτό το πρωτότυπο εξέλιξης του GR Super Sport για πρώτη φορά μπροστά στο κοινό και ειδικά σε ένα σιρκουί όπως το Le Mans που συνδέεται τόσο στενά με αυτό το αυτοκίνητο. Το GR Super Sport γεννήθηκε στο Le Mans γι αυτό και αυτή η βόλτα ήταν σα να έρχεται στο σπίτι του. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που οδήγησα το αυτοκίνητο και ένας γύρος επίδειξης δεν μου επέτρεψε να το πιέσω στα όρια του αλλά μπόρεσα να νιώσω πως το GR Super Sport έχει τη δυναμική να απίστευτη απόδοση. Μπόρεσα να αισθανθώ τις ομοιότητες μεταξύ του Gr Supe Sport και του TS050 Hybrid αναφορικά με την απόδοση και συγκεκριμένα εκείνης της 4κίνησης και του υβριδικού συστήματος κίνησης. Ωστόσο οι μηχανικοί μου είπαν ότι αυτό είναι απλά μια μικρή γεύση από την πραγματική απόδοση του GR Super Sportκαι γι αυτό είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένος που θα το οδηγήσω ξανά κάποια στιγμή στο μέλλον”, ήταν τα λόγια του Wurz που βρέθηκε στο τιμόνι του ιαπωνικού supercar για τον γύρο επίδειξης.