Η Bugatti Bolide είναι ένα αυτοκίνητο που πληροί τις προδιαγραφές ασφάλειας της FIA και για να περάσει επιτυχώς τις δοκιμές χρειάστηκε να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην “θωράκιση” του αμαξώματος. Τώρα, η γαλλική εταιρεία αποκαλύπτει εντυπωσιακές εικόνες από τα “σωθικά” του εξωτικού της δημιουργήματός της.
Οι δοκιμές για έγκριση από την FIA
Προκειμένου να πάρει την έγκριση, η Bugatti Bolide πέρασε από πολύ απαιτητικές δοκιμές. Ενδεικτικά, ασκήθηκε φορτίο 7,5 τόνων στην κολόνα Α του αυτοκινήτου. Αν εμφανίζονταν ρωγμές 100 χιλιοστών στο σημείο, το αυτοκίνητο θα αποτύγχανε. Ωστόσο, δεν εμφανίστηκαν καθόλου ρωγμές. Επιπλέον, στην κολόνα B ασκήθηκε φορτίο 12 τόνων. Και σε αυτή την δοκιμή η γαλλική “βολίδα” πέρασε επιτυχώς. Μερικοί ακόμα έλεγχοι αφορούσαν στο σύστημα πυρόσβεσης, αλλά και στην ανθεκτικότητα των ζωνών έξι σημείων του αυτοκινήτου.
Για να προσαρμοστούν στις απαιτητικές δοκιμές της FIA, οι μηχανικοί της εταιρείας χρησιμοποίησαν ό,τι καλύτερο υπάρχει αυτή τη στιγμή χωρίς φειδώ για την κατασκευή του ανθρακονημάτινου μονοκόκ αμαξώματος και των υπόλοιπων εξαρτημάτων και περιφερειακών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι βίδες που έχουν κατασκευαστεί όλες από τιτάνιο αλλά και πολλά εξαρτήματα που έχουν κατασκευαστεί από κράμα τιτανίου αεροπορικού τύπου, όλα με χρήση 3D εκτυπωτή.
Υπενθυμίζουμε πως η Bugatti Bolide εξοπλίζεται με τον τελευταίο W16 κινητήρα της εταιρείας. Η απόδοση του μοτέρ έχει ανέβει στους 1.850 ίππους και μας δίνει μια αναλογία 0,67 κιλών/ίππο. Στα 1.850 Nm ανέρχεται και η ροπή με τις αλλαγές στο μοτέρ να εστιάζονται στην εισαγωγή και εξαγωγή, στους τέσσερις νέους υπερσυμπιεστές αλλά και τη βελτίωση των κυκλωμάτων λίπανσης και ψύξης. Το αυτόματο κιβώτιο έχει επτά σχέσεις και η ισχύς φτάνει και στους τέσσερις τροχούς. Η Bolide έχει μήκος 4.756 χλστ. και πλάτος 1.998 χλστ. με το μεταξόνιο της να φτάνει στα 2.750 χλστ.