Επιδόσεις και τιμή στην Ελλάδα του πιο ισχυρού VW Golf GTI όλων των εποχών!

Η Volkswagen παρουσιάζει την πιο δυνατή έκδοση Golf GTI όλων των εποχών, που θα έχει τον κωδικό “TCR”. Διαβάστε τα τεχνικά χαρακτηριστικά, τις επιδόσεις και την τιμή του στην Ελλάδα!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Από το 1976 όταν λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το VW Golf, έχει διαγράψει μια αξιοζήλευτη πορεία στην παγκόσμια αγορά. Σε 43 χρόνια σταδιοδρομίας και μετά από 7 γενιές, η γρήγορη έκδοση GTI έχει φτάσει στα 2,3 εκατομμύρια πωλήσεις.

Πιστή στη λογική της να προσφέρει το διαφορετικό στη συγκεκριμένη έκδοση, η Volkswagen παρουσίασε το Golf GTI TCR. Ουσιαστικά, πρόκειται για την έκδοση δρόμου του αγωνιστικού VW Golf GTI, με το οποίο οι Γερμανοί πρωταγωνιστούν στο Πρωτάθλημα TCR (Touring Car Racing). Το νέο VW Golf GTI TCR είναι, όπως τονίζουν οι άνθρωποι της Volkswagen, το πιο ισχυρό Golf GTI όλων των εποχών.

Το νέο VW Golf GTI TCR διαθέτει 2λιτρο τούρμπο κινητήρα TSI, που αποδίδει ισχύ 290 -έναντι 350 του αγωνιστικού- ίππων και ροπή 380 Nm μεταξύ 1.950-5.300 στροφών. Παράλληλα, προσφέρει ροπή 200 Nm από τις 1000 στροφές και αποδίδει 45 ίππους περισσότερους από το Golf GTI Performance. Ως είθισται, η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, ενώ το Golf GTI TCR εξοπλίζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων και μπλοκέ διαφορικό. Για την καλύτερη διαχείριση θερμότητας και μεταφοράς ισχύος, διαθέτει δύο επιπλέον ψυγεία νερού στο εμπρός μέρος, ίδια με του τετρακίνητου VW Golf R.


Σε επίπεδο επιδόσεων, το VW Golf GTI TCR εντυπωσιάζει. Επιταχύνει 0-100 σε 5,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Αυτό όμως μπορεί να ακυρωθεί με αφαίρεση του ηλεκτρονικού περιοριστή, οπότε η τελική θα αυξηθεί στα 260 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Volkswagen, το Golf GTI TCR έχει μέση κατανάλωση 6,7 λίτρα/100 χλμ. σε κύκλο NEDC.

Φυσικά, οι επιδόσεις ενός τέτοιου αυτοκινήτου δεν επιτυγχάνονται μόνο από τις δυνατότητες του κινητήρα, αλλά και από το στήσιμό του εν γένει. Για βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση, στο πίσω μέρος του VW Golf GTI TCR έχει τοποθετηθεί μια αεροτομή. Από εκεί και έπειτα, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης εμπρός, πλαισιώνεται από δυνατότητα επιλογής προφίλ οδήγησης. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ Eco, Normal, Sport και Individual, τα οποία ρυθμίζουν αναλόγως επιμέρους στοιχεία του αυτοκινήτου.

Οι επιρροές του VW GTI TCR από τους αγώνες, είναι φανερές και στην εμφάνιση. Οι μεγαλύτερες εισαγωγές και τα διαχωριστικά αέρα εμπρός, θυμίζουν την αγωνιστική έκδοση. Στο πίσω μέρος, ο διαχύτης έχει σχεδιαστεί εκ νέου και πλαισιώνεται από εξατμίσεις R “Performance” τιτανίου, με 4 απολήξεις. Ακόμη, τα μαύρα καλύμματα στους εξωτερικούς καθρέπτες και τα λογότυπα TCR στα μαρσπιέ, δίνουν τον τόνο. Αντίστοιχη είναι η εικόνα και στο εσωτερικό, με σπορ καθίσματα και απόχρωση γραφίτη να χαρίζουν επίσης αγωνιστική αύρα.

Το VW Golf GTI TCR θα προσφέρει με δύο δυναμικά πακέτα. Σε αυτά περιλαμβάνονται τροχοί 19 ιντσών, η αφαίρεση του περιοριστή ταχύτητας που προαναφέραμε, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Dynamic Chassis, μείωση της απόστασης από το έδαφος κ.α. Στον βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων: Προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης (Progressive Steering), Adaptive Cruise Control & Speed Limiter, Motorsport splitter σε γυαλιστερό μαύρο που εκτείνεται περιμετρικά του αυτοκινήτου, Park Pilot.

Το νέο VW Golf GTI TCR είναι άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, με τιμή 48.700 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]