Επιλογή κράνους. Τι προσέχω, για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο

Το κράνος είναι η σημαντικότερη επιλογή που θα κάνετε στον εξοπλισμό ασφάλειας σας. Ιδού τα βασικά που πρέπει να προσέξετε για να φτάσετε στη σωστή επιλογή.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
επιλογή κράνους traction 2020

Το κράνος είναι το βασικότερο στοιχείο στον εξοπλισμό ασφάλειας ενός αναβάτη. Προστατεύει ό,τι πολυτιμότερο έχουμε και αυτό δεν είναι άλλο από το κεφάλι μας, ενώ την ίδια στιγμή δεν θα πρέπει να αποσπά την προσοχή μας από το δρόμο. Αυτοί είναι οι βασικότεροι λόγοι που θα πρέπει να δώσουμε μεγάλη προσοχή κατά την επιλογή του, ώστε να φτάσουμε και να επιλέξουμε σωστά και να μην το μετανιώσουμε μέχρι να πάρουμε το επόμενο κράνος μας. Ας δούμε λοιπόν τα πέντε βασικά πράγματα που πρέπει να έχουμε στο νου μας όταν επιλέγουμε ένα κράνος.

Επιλογή βάσει αναγκών
Για να φτάσουμε στη σωστή επιλογή κράνους πρέπει να επιλέξουμε σύμφωνα με τις ανάγκες μας. Ένα κράνος που έχει σχεδιαστεί για να αποδίδει το μέγιστο σε περιβάλλον πίστας σίγουρα δεν θα ταιριάζει ιδανικά σε καθημερινή χρήση με scooter. Και το αντίθετο. Για παράδειγμα, η εφαρμογή του μπορεί να είναι εξίσου καλή ωστόσο οι αεραγωγοί του, που έχουν σχεδιαστεί για να αποδίδουν σε υψηλές ταχύτητες με μοτοσυκλέτα που φέρει και φέρινγκ, λογικά δεν θα λειτουργούν το ίδιο αποδοτικά σε ταχύτητες πόλης. Ένα jet κράνος από την άλλη μπορεί να εξυπηρετήσει άριστα στην καθημερινότητα μας αλλά σίγουρα δεν θα κάνει το ίδιο σε πολύωρο ταξίδι με υψηλές ταχύτητες. Επιλέγουμε λοιπόν αρχικά σύμφωνα με τις ανάγκες μας που καθορίζονται και από το πεδίο χρήσης, εκεί δηλαδή που θα χρησιμοποιήσουμε το κράνος μας περισσότερο και συχνότερα.

Ψωνίζω με μπάτζετ ή όχι;
Σίγουρα το να έχουμε θέσει κάποιους στόχους αναφορικά με τα χρήματα που θα ξοδέψουμε για τον εξοπλισμό που θα μας προστατεύει καθημερινά είναι μια σοφή κίνηση, για να μην οδηγηθούμε σε… εκτροχιασμό. Ωστόσο όσο περισσότερα μπορούμε να επενδύσουμε στην ασφάλεια μας τόσο το καλύτερο για εμάς και αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο για το κράνος. Όσο περισσότερα ξοδέψετε -χωρίς να είναι απαραίτητο- τόσο περισσότερο θα το απολαμβάνετε καθώς θα φέρει πιο ποιοτικές επενδύσεις, υψηλότερης ποιότητας ζελατίνες αλλά και στοιχεία που κάνουν πιο εύκολη την τοποθέτηση έξτρα εξοπλισμού, όπως οι προβλεπόμενοι χώροι για ενδοεπικοινωνία. Αυτό  βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν θα μπορέσετε να βρείτε ένα κράνος με χαμηλή τιμή που και να ταιριάζει στις ανάγκες σας και να πληροί παράλληλα τις προδιαγραφές ασφάλειας.


Ποιο κράνος είναι το σωστό;
Αν λόγω περιορισμένου μπάτζετ δεν μπορούμε να έχουμε στην κατοχή μας περισσότερα από ένα κράνη, τότε η πιο σοφή επιλογή είναι να διαλέξουμε ένα κλειστού τύπου, το οποίο και μπορούμε να αξιοποιήσουμε σε ένα ευρύ πεδίο. Παράλληλα το full face, όπως αλλιώς λέγεται το κράνος αυτού του τύπου, είναι και εκείνο που προσφέρει τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια σε περίπτωση ατυχήματος, έναντι των ανοιχτών κρανών τύπου jet, των ανοιγόμενων flip up αλλά και των modulal που φέρουν αποσπώμενο σαγόνι.

Είναι γνωστό, είναι και καλό;
Οι γνωστοί και μεγάλοι κατασκευαστές κρανών βρίσκονται στην αγορά εδώ και 10ετίες. Αν εμπιστευτείτε κάποιο από τα προϊόντα τους τότε μπορείτε να μείνετε ήσυχοι ότι σίγουρα πληρούν τις προδιαγραφές της Ε.Ε. Αυτό φυσικά μπορείτε να το ελέγξετε και εσείς τόσο σε αυτά όσο και στα κράνη λιγότερο γνωστών κατασκευαστών αφού ΟΛΑ φέρουν σχετική σήμανση. Για να μην χάνετε το χρόνο σας, αν δεν μπορείτε να βρείτε το σχετικό ταμπελάκι, ζητήστε από τον πωλητή να σας το υποδείξει. Αν δεν μπορείτε να το βρείτε τότε απομακρυνθείτε από τη συγκεκριμένη αγορά. Από την άλλη όσο πιο χαμηλή τιμή έχει ένα κράνος τόσες περισσότερες “θυσίες” θα έχουν γίνει από τον κατασκευαστή σε νευραλγικούς τομείς που κάνουν συνήθως αισθητή την παρουσία τους σε βάθος χρόνου, όπως είναι η ποιότητα των υλικών της επένδυσης και η καλή λειτουργία των διάφορων μηχανισμών, όπως είναι αυτός για το άνοιγμα της ζελατίνας.

Το μέγεθος μετράει…
Το σωστό μάλιστα μέγεθος μετράει ακόμη περισσότερο! Αυτό ακριβώς πρέπει να προσέξουμε όταν επιλέγουμε κράνος, στον ίδιο ίσως και μεγαλύτερο βαθμό από την προσοχή που δίνουμε στις προδιαγραφές του. Ένα κράνος που δεν κάθεται καλά στο κεφάλι μας, μάς αποσπά την προσοχή από το δρόμο και έτσι αυξάνεται το ρίσκο ενός ατυχήματος. Αυτό ισχύει τόσο αν μας πέφτει μεγάλο όσο και αν μας στενεύει.

Το ιδανικό είναι το κράνος πρέπει να κάθεται στο κεφάλι μας όπως και το σωστό γάντι στο χέρι μας. Θα πρέπει να είναι σφιχτό αλλά δεν θα πρέπει να μας ενοχλεί ειδικά στο μέτωπο και δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να μας προκαλεί πονοκέφαλο. Αυτός είναι και ο λόγος που πρέπει να δοκιμάζουμε το κράνος πριν το αγοράσουμε και να το αφήσουμε στο κεφάλι μας για λίγα λεπτά μέχρι να αποφασίσουμε αν μας ταιριάζει. Με τη βοήθεια του πωλητή που θα σας μετρήσει και την περιφέρεια του κεφαλιού σας, θα φτάσετε στη σωστή επιλογή. Απλά σε αυτό το σημείο πρέπει να πάρετε το χρόνο σας και να δοκιμάσετε όσα περισσότερα κράνη μπορείτε. Αν είναι εφικτό, μην αγοράσετε άμεσα και συνεχίστε τις δοκιμές.

Και αφού μιλήσαμε για το μέγεθος του κράνους να μιλήσουμε και για άλλα μεγέθη που μετράνε για την άνεση μας και κατ’ επέκταση για την ασφάλεια μας. Ένα από αυτά είναι το μέγεθος της κύριας ζελατίνας, τόσο το πλάτος όσο και το ύψος της. Όσο μεγαλύτερα είναι αυτά τόσο πιο ελεύθερο είναι το οπτικό μας πεδίο άρα έτσι βλέπουμε με μεγαλύτερη ευκολία και τον όποιο κίνδυνο. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση που υπάρχει και δεύτερη εσωτερική φιμέ ζελατίνα. Και αυτή δεν θα πρέπει να μας εμποδίζει όταν τη χρησιμοποιούμε και σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να μας παρενοχλεί.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]