Σε υψηλές ταχύτητες, σχεδόν το 80% του μηχανικού έργου που παράγεται από τον κινητήρα δαπανάται ώστε να υπερνικηθεί η αεροδυναμική αντίσταση. Αυτός είναι ο λόγος που οι εταιρείες εργάζονται σκληρά για να πετύχουν την τέλεια αεροδυναμική συμπεριφορά και πλέον έχουμε ένα νέο ρεκόρ αυτοκινήτου παραγωγής με άκρως εντυπωσιακή επίδοση.
Ο λόγος για το Lightyear 0, ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο που φέρει ηλιακό πάνελ. Το αυτοκίνητο παραγωγής της ολλανδικής εταιρείας κατάφερε να πετύχει συντελεστή 0,175 Cd με αποτέλεσμα να κερδίζει τον τίτλο του πιο αεροδυναμικού αυτοκινήτου στην ιστορία της αυτοκίνησης.
Το ρεκόρ πραγματοποιήθηκε στην αεροδυναμική σήραγγα FKFS, στην Στουτγάρδη, και τηρήθηκε αυστηρά το πρωτόκολλο WLTP. Πρόκειται για μία κορυφαία επίδοση, μιας και ακόμα και ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι δύσκολο να την πετύχει. Παραθέτουμε κάποια ενδεικτικά παραδείγματα, όπως για παράδειγμα το Tesla Model 3 με 0,23 και η Mercedes EQS με 0,20. Κάπου εδώ αξίζει να αναφέρουμε ότι υπάρχει και ακόμα καλύτερη επίδοση, αλλά δεν αφορά σε αυτοκίνητο παραγωγής. Ο λόγος για την Mercedes EQXX με 0,17 Cd.
Τέλος αξίζει να αναφέρουμε μερικά χαρακτηριστικά του Lightyear 0. Εξοπλίζεται με μπαταρία χωρητικότητας 60 kWh, είναι σε θέση να διανύσει 625 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, ενώ η δυνατότητα παροχής ηλιακής ενέργειας επιτρέπει υπό προϋποθέσεις ακόμα και 1.000 χλμ. χωρίς στάση για φόρτιση. Αναφορικά με τις επιδόσεις, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 160 χλμ./ώρα.