Έρχεται αυτόνομο λεωφορείο από τη Renault

Το Renault Group διαχωρίζει τις προσδοκίες του στον τομέα των ιδιωτικών οχημάτων από τις ανάγκες των ΜΜΜ, ρίχνοντας το βάρος της αυτόνομης οδήγησης στα δεύτερα.
Ρομποτικό λεωφορείο από τη Renault

Το όραμα του Renault Group για την τεχνολογία βασίζεται στην αρχή ότι αυτή έχει αξία μόνο εάν είναι κοινόχρηστη, οικονομικά προσβάσιμη και πραγματικά χρήσιμη σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.

Διαβάστε επίσης: Το νέο Renault Clio με νέα χαμηλότερη τιμή

Σε ό,τι αφορά τα επιβατικά αυτοκίνητα ο γαλλικός όμιλος προσφέρει ήδη συστήματα υποβοήθησης οδήγησης στα περισσότερα από τα μοντέλα του. Ωστόσο η επίτευξη πλήρους αυτόνομης οδήγησης φαίνεται προς το παρόν απίθανη, δεδομένων των σημερινών κανονισμών, των προσδοκιών των πελατών και του κόστους της περίπλοκης αυτής τεχνολογίας.

Από την άλλη και αναφορικά με τις δημόσιες συγκοινωνίες το Renault Group στοχεύει να διαδραματίσει έναν ιδιαίτερα ενεργό ρόλο στη βιώσιμη και αυτόνομη μετακίνηση. Για το σκοπό αυτό αναπτύσσει μια ηλεκτρική, ρομποτική και προ-εξοπλισμένη πλατφόρμα miniBus, που θα φιλοξενεί διάφορες λύσεις αυτοματισμών, από εξειδικευμένους συνεργάτες.

Διαβάστε επίσης: Η Renault υποστηρίζει ξανά το θρυλικό Roland Garros

Τα πειράματα έχουν ξεκινήσει εδώ και αρκετά χρόνια, ενώ άλλα πρόκειται να ανακοινωθούν μέσω της WeRide, τον παγκόσμιο ειδικό στα αυτόνομα οχήματα, με μια πρώτη επίδειξη αυτόνομης οδήγησης σε πραγματικές συνθήκες κατά τη διάρκεια του τουρνουά τένις του Roland-Garros 2024.

Σε εξέλιξη βρίσκεται το “Mach 2 project” που ανακοινώθηκε το 2023, στο πλαίσιο του οποίου ένας στόλος από αυτοματοποιημένα ηλεκτρικά minibuses θα ενσωματωθούν το 2025 στο δίκτυο δημόσιων συγκοινωνιών του Chateauroux Metropole (Γαλλία).

Σε τελικό στάδιο, αυτές οι δοκιμές θα οδηγήσουν το Group να προσφέρει μια ρομποτική πλατφόρμα ηλεκτρικών miniBuses με βάση το νέο Renault Master, ικανή να ενσωματώνει λύσεις αυτοματισμού από εξειδικευμένους συνεργάτες όπως η EasyMile, η Milla και η WeRide.

Τα πιο ευέλικτα, αυτόνομα miniBuses θα μπορούν να λειτουργούν με απόλυτη ασφάλεια όλο το 24ωρο και θα αποτελούν εναλλακτική λύση μηδενικών εκπομπών ή αποτελεσματικό συμπλήρωμα των υπαρχουσών λύσεων (τρένο, τραμ, λεωφορείο), όσον αφορά στο κόστος και τις εκπομπές CO2/χλμ. ανά επιβάτη.

Σύμφωνα με τον γαλλικό όμιλο το επιπλέον κόστος της ρομποτοποίησης και του αυτοματισμού θα μπορούσε να αντισταθμιστεί από την απουσία οδηγών. Για την εύρυθμη λειτουργία του στόλου οχημάτων, θα απαιτηθεί ένα απλό σύστημα εξ αποστάσεως παρακολούθησης και ελέγχου.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Alpha AutoTeam A.E. εμπλουτίζει το δίκτυο διανομέων και επισκευαστών της Grand Automotive Hellas, αποκλειστικού εισαγωγέα των Renault και Dacia....
Σχεδίαση που ξεχωρίζει και ένα υβριδικό σύστημα που προσφέρει κορυφαία κατανάλωση! Οι εντυπώσεις μας από το "εναλλακτικό" SUV της Renault......
Το παιχνίδια εν κινήσει έρχονται στα μοντέλα αυτής της γερμανικής εταιρείας που ενσωματώνει την πλατφόρμα AirConsole στα infotainment συστήματα τους....
Ένα από τα λίγα SUV της αγοράς που εξοπλίζεται με κινητήρα υγραερίου! Δείτε τις εντυπώσεις μας, αλλά και την τιμή του......
Η Renault και η Software République παρουσίασαν το vision 4rescue, ένα προηγμένο concept που δίνει τη δυνατότητα στις υπηρεσίες άμεσης επέμβασης, να δράσουν αποτελεσματικότερα σε...
"Εκτόξευση" κατά 12% στις ευρωπαϊκές πωλήσεις του τον Μάιο! Δείτε το best seller της Ευρώπης αλλά και την τιμή στην Ελλάδα......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Mercedes GLC

Το παγκόσμιο best seller της Mercedes στο 6μηνο – Όφελος από 2.250 ευρώ στην Ελλάδα

Volvo EX90 Abbey Road Studios Mode 2025

Θρυλικός ήχος στούντιο για αυτό το SUV – Η συνεργασία που το κάνει να ξεχωρίζει

Porsche Macan

Η Porsche που “σάρωσε” στο πρώτο εξάμηνο – Best seller με 86.710 ευρώ στην Ελλάδα