Οι τελευταίες αναφορές που έχουν δει το φως της δημοσιότητας κάνουν λόγο για μια στρατηγική κίνηση της Dacia, η οποία θέλει να παρουσιάσει για τις ευρωπαϊκές αγορές ένα ιδιαίτερα προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο με το κόστος του να μην ξεπερνά τα 15.000 ευρώ, προ φόρων αλλά και χωρίς παράλληλα να υπολογίζονται τα όποια κίνητρα από την εκάστοτε χώρα για αγορά ηλεκτρικού οχήματος.
Σύμφωνα με την γερμανική ιστοσελίδα Automobilwoche, ένας από τους λόγους που οδηγούν την Dacia σε αυτή την απόφαση είναι και οι εκπομπές ρύπων, με την εταιρία να θέλει να μειώσει τη μέση τιμή για την γκάμα της.
Το μοντέλο που επιθυμεί να φέρει η Dacia στην Ευρώπη σύμφωνα με την αναφορά είναι μια διαφορετική έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού Renault City K-ZE, ενός μοντέλου με SUV χαρακτηριστικά που κατασκευάζεται και διατίθεται στην κινέζικη αγορά. Το συγκεκριμένο μοντέλο φέρει συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου χωρητικότητας 26,8 kWh που το προσφέρει μέγιστη αυτονομία περίπου 250 χλμ.
Για να γίνει βέβαια εφικτή η εισαγωγή του στην Ευρώπη, το νέο μοντέλο της Dacia θα πρέπει παράλληλα να μπορεί να περάσει και τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές ασφάλειας, κάτι που μπορεί να επιφέρει αλλαγές στο επίπεδο εξοπλισμού του (π.χ. περισσότεροι αερόσακοι ισχυρότερα φωτιστικά σώματα) και ακόλουθη αύξηση της τιμής του.