Έρχεται το νέο Moto Guzzi V85 TT

Η Moto Guzzi παρουσιάζει τη νέα γενιά του V85 TT, που αποτελεί την νέα κλασική ταξιδιωτική On -Off της εταιρείας

Βρείτε μας στο


Με το νέο Moto Guzzi V85 TT, η φίρμα από το Mandello del Lario θέλει να υπενθυμίσει σε όλους τη δυναμική της, ειδικά στις μοτοσικλέτες που προσφέρονται για ταξίδι. Άλλωστε, με ιστορία που φτάνει στο μακρινό 1921, η Moto Guzzi έχει μακρά παράδοση στην κατασκευή μοτοσικλετών.

Όσον αφορά στην κατασκευή, οι άνθρωποι της Moto Guzzi θέλησαν να συνδυάσουν απλότητα, πρακτικότητα με κατά το δυνατόν μειωμένο βάρος και για να το πετύχουν, χρησιμοποίησαν ένα εντελώς νέο πλαίσιο. Αυτές οι αρχές διαμόρφωναν την κυρίαρχη τάση για τους κατασκευαστές μοτοσικλετών κατά τη δεκαετία του ’80, όταν η κατηγορία των Mega-enduro γνώρισε μεγάλες δόξες. Ο λόγος ήταν η πολυχρηστικότητα των συγκεκριμένων μοτοσικλετών, οι οποίες μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν τόσο για καθημερινές μετακινήσεις, όσο και για ταξίδια.

Σε αντίθεση με τη σημερινή τάση για μεγάλο μέγεθος και βάρος, η V85 TT συνδυάζει ένα πιο… ελαφρύ προφίλ με τις ανάγκες μιας σύγχρονης touring μικτής χρήσης.
Σχεδιαστικά χαρακτηρίζεται από απαλές γραμμές, ενώ η ζελατίνα από πλεξιγκλάς δημιουργήθηκε μετά από έρευνα στην αεροδυναμική σήραγγα. Παράλληλα, οι διαστάσεις της είναι τέτοιες ώστε να ταιριάζουν σε αναβάτες κάθε μεγέθους ή εμπειρίας, τη στιγμή που έμφαση δόθηκε στην εύρεση του ιδανικού ύψους για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη του.

Το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 23 λίτρων, εξασφαλίζει σύμφωνα με τη Moto Guzzi, αυτονομία που ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα. Έμφαση δόθηκε στην εύρεση της περιοχής επαφής με τη θέση, ώστε να εξασφαλιστούν η άνεση όταν ο αναβάτης είναι καθιστός και η ελευθερία κινήσεων, αν αποφασίσει να σηκωθεί στα μαρσπιέ κατά την κίνηση εκτός δρόμου. Η απόσταση 83 εκατοστών από το έδαφος, επιτρέπουν στον αναβάτη να ακουμπήσει τα πόδια στο έδαφος όποτε αυτό χρειαστεί.

Ακόμη, τα κλασικά off road χαρακτηριστικά έχουν συνδυαστεί με τεχνολογία τελευταίας γενιάς όπως φώτα τεχνολογίας LED, που διαμορφώνουν μια ενδιαφέρουσα ανάμιξη. Για να επιτευχθεί η βέλτιστη προοδευτικότητα σε επίπεδο συμπεριφοράς, η V85 TT διαθέτει άξονα μετάδοσης κίνησης και αμορτισέρ με προοδευτική σκληρότητα ελατηρίων. Εμπρός, η μοτοσικλέτα εφοδιάζεται με διπλό ατσάλινο δίσκο 320 χιλιοστών και δαγκάνα με 4 έμβολα πιστόνια, ενώ πίσω διαθέτει δίσκο 260 χιλιοστών με δαγκάνα 2 εμβόλων. Όσον αφορά σε συστήματα ασφάλειας, το Moto Guzzi V85 TT διαθέτει ABS, Traction Control και Cruise Control. Οι τροχοί έχουν διαστάσεις 17 και 19 ιντσών, για τον πίσω και εμπρός τροχό αντίστοιχα, και είναι ακτινωτοί, ικανοποιώντας τους οπαδούς της περιπέτειας εκτός δρόμου.

Από εκεί και έπειτα, το V85 TT διαθέτει εντελώς νέο κινητήρα, χωρητικότητας 853 κ.εκ., που αποδίδει 80 ίππους και έχει ροπή 80 Nm. Κατά τη διάρκεια της κίνησης και ανάλογα με τις συνθήκες, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα Road, Rain και Off-Road, προσαρμόζοντας αναλόγως την απόδοση της μοτοσικλέτας.

To Moto Guzzi V85 TT θα διατίθεται σε 4 εκδόσεις, δύο Touring (Base και Plus), την Sport Adventure και την Urban.

 

mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: ndouzinas@traction.gr