Έρχονται οι δύο νέες Daytona U125 & G125 By Zontes

Οι σειρά μοτοσυκλετών Daytona by Zontes διευρύνεται με δύο νέες προτάσεις στα 125 κυβικά, σε στιλ ρετρό kai streetfighter αντίστοιχα.

Βρείτε μας στο
Γγκοργκόλης Daytona by Zontes

Η σειρά προϊόντων Daytona by Zontes έρχεται να “εισβάλει” δυναμικά στη μικρή κατηγορία των 125cc με δύο νέες μοτοσυκλέτες Euro5, τις U125 και G125.

Οι U125 και G125 φέρουν ένα νέο, κινητήρα 125κ.εκ., υγρόψυκτο, 4βάλβιδο που συνεργάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. ο ψεκασμός φέρει διπλή χαρτογράφηση ECO/SPORT και η ισχύς αγγίζει τους 15 ίππους ενώ η ροπή τα 16 Nm. Ο συμπλέκτης είναι μονόδρομος για καλύτερο έλεγχο της μοτοσυκλέτας κατά τη πέδηση.

Και οι δύο εκδόσεις, διαθέτουν κοινό σύστημα πέδησης με δύο μεγάλα δισκόφρενα πίσω/εμπρός και σύστημα ABS της Bosch.

Κοινό είναι και το σύστημα αναρτήσεων με το ανεστραμμένο πιρούνι και τη monoshock ανάρτηση πίσω. Το ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο είναι ασύμμετρο, υιοθετώντας ένα σχήμα “τόξου” στη δεξιά πλευρά προσφέροντας χώρο στο κοντό τελικό της εξάτμισης.

U 125
Στην κατηγορία των Street Fighters, η Daytona κάνει είσοδο με τη U125. Η σχεδίασή της με το ανυψωμένο πίσω τμήμα της παραπέμπει σε μεγάλο βαθμό στη μεγαλύτερη αδερφή της, τη γυμνή R310, προσθέτοντας σε αυτό μία πιο εντυπωσιακή αισθητική.

Διαθέτει πλήρη εξοπλισμό υψηλής τεχνολογίας:
Keyless σύστημα ελέγχου
Full LED φωτισμό
Μοντέρνους φωτιζόμενους διακόπτες
Ηλεκτρικό άνοιγμα καλύμματος ρεζερβουάρ
Ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας
Ηλεκτρικό ξεκλείδωμα τιμονιού
Θύρα φόρτισης USB

G 125
Μοντέρνα και με εμπνευσμένη vintage σχεδίαση, η G125 είναι γεμάτη καμπύλες, με βασικό στοιχείο τη μεγάλη δεξαμενή καυσίμου των 20 λίτρων. Retro χαρακτηριστικά όπως οι στρόγγυλοι καθρέπτες τοποθετημένοι στη θέση των αντίβαρων τιμονιού και το στρογγυλό φανάρι μπροστά, παντρεύονται με την τεχνολογία.

Σύγχρονη εικόνα προσδίδουν το ανεστραμμένο πιρούνι, τα οπίσθια φωτιστικά που έρχονται σαν σε συνέχεια των χειρολαβών του συνεπιβάτη, το χαρακτηριστικό ψαλίδι αλουμινίου, η θύρα USB, ο full LED φωτισμός και η μεγάλη ψηφιακή LCD οθόνη. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στις πλαϊνές προστατευτικές μπάρες καθώς και στη σχεδίαση του τελικού της εξάτμισης που τοποθετείται ακριβώς μετά την έξοδο του κινητήρα.

Οι δύο μοτοσυκλέτες των 125 κυβικών θα είναι διαθέσιμες τον ερχόμενο Ιούνιο με τιμή 2.695 για την U125 και 2.595 ευρώ για την G125.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr