Η αγορά αυτοκινήτου είναι για πολλούς, μια από τις μεγαλύτερες αγορές που θα κάνουν ποτέ, ίσως και η μεγαλύτερη, κατά την διάρκεια της ζωής τους. Κατά την επιλογή ενός αυτοκινήτου υπάρχουν πολλοί παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη για την επιλογή του σωστού. Αυτού που θα καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες μας και τις προσδοκίες μας. Κάποιοι παράγοντες όμως έχουν μεγαλύτερη σημασία από κάποιους άλλους και αυτό έρχεται να αναδείξει έρευνα που έγινε στις Η.Π.Α.
Σύμφωνα λοιπόν με στοιχεία από την Παγκόσμια Έρευνα Καταναλωτών της Statista, στην κορυφή της λίστας ελέγχου βρίσκονται η κατανάλωση καυσίμου και η ασφάλεια. Πρόκειται για δύο παράγοντες ζωτικής σημασίας όπως φαίνεται, που τουλάχιστον στο αγοραστικό κοινό των Η.Π.Α. είναι αρκετοί για να καθορίζουν την επιλογή τους, κατά την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου.
Ακολουθεί η τιμή του και η ευκολία χρήσης σε καθημερινή βάση, η ποιότητα κατασκευής του, η άνεση κατά την οδήγηση και η εγγύηση/συντήρηση. Στην τελευταία θέση, σε αντίθεση με όσα πιστεύαμε, βρίσκεται πλέον η σχεδίαση, καθώς μόλις 32% απάντησαν πως αυτή μπορεί να παίξει ρόλο στην αγορά ενός αυτοκίνητου.
Φαίνεται λοιπόν πως ξεπεράσαμε τις εποχές που η εμφάνιση ήταν… πάνω από όλα για τους περισσότερους αγοραστές και πλέον οι υποψήφιοι αγοραστές κοιτούν την ουσία.