Έρευνα BEAT: Πόσα χλμ. κάνουν ημερησίως οι οδηγοί ταξί στην Αττική;

Πόσες ώρες, πόσες ημέρες την εβδομάδα και πόσα χιλιόμετρα κάνουν οι οδηγοί ταξί στην Ελλάδα; Πόσα από αυτά είναι χωρίς επιβάτη; Ας δούμε τα στοιχεία από την έρευνα της BEAT!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
οδηγοί ταξί

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν έπειτα από έρευνα που έκανε η δημοφιλής πλατφόρμα BEAT σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Πάμε να δούμε τους “μυστικούς” αριθμούς πίσω από το επάγγελμα του οδηγού ταξί.

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία που προκύπτουν από την έρευνα της BEAT είναι ότι το 67% των οδηγών ταξί της Αθήνας εργάζεται για περισσότερες από 12 ώρες την ημέρα. Επιπλέον, οι οδηγοί που συνεργάζονται με την BEAT απάντησαν σε ποσοστό 96,3% ότι εργάζονται έξι ημέρες την εβδομάδα. Μάλιστα, το 55,3% δηλώνουν επταήμερη εργασία.


Πέρα από τις ώρες εργασίας, πολλά είναι και τα χιλιόμετρα που διανύουν οι οδηγοί που συνεργάζονται με την BEAT. Το 67% που δήλωσε ότι εργάζεται περισσότερες από 12 ώρες, δηλώνει επίσης ότι διανύει πάνω από 150 χλμ. ανά ημέρα, ενώ το 90% των ερωτηθέντων τόνισε ότι το 20% των συνολικών χιλιομέτρων είναι κενά, δηλαδή εκείνη τη στιγμή δεν εξυπηρετείται κάποιος πελάτης. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πόσες “κούρσες” κάνει ένας οδηγός ημερησίως; Τα στοιχεία της BEAT αναφέρουν ότι το 22,5% των οδηγών κάνουν 10-14 κούρσες, το 25,6% των οδηγών παίρνουν 15 έως 19 κούρσες και το 9,6% περισσότερες από 25.

Όσον αφορά τώρα στις άδειες ταξί, το 50,5% των οδηγών είναι ιδιοκτήτες άδειας ταξί, ενώ το υπόλοιπο 49,5% είναι ενοικιαστές άδειας. Αναφορικά με τα χρόνια εργασίας, από τους οδηγούς που ερωτήθηκαν, το 19,1% κάνει το επάγγελμα λιγότερα από 5 χρόνια, το 22,5% εργάζεται 5 έως 9 χρόνια, το 30,7% εργάζεται 9 έως 19 χρόνια, το 19,8% εργάζεται 20 έως 30 χρόνια, ενώ ένα 7,8% έχει συμπληρώνει στο επάγγελμα περισσότερα από 30 χρόνια.

Σήμερα, με τη ζήτηση για υπηρεσίες ταξί να έχει εκτοξευθεί κατά +61% σε σχέση με το 2019, εκατοντάδες οχήματα παραμένουν εκτός λειτουργίας, λόγω του υψηλού λειτουργικού κόστους. Το γεγονός αυτό έχει ως συνέπεια την ταλαιπωρία χιλιάδων πολιτών, οι οποίοι αδυνατούν να βρουν ταξί τις ώρες αιχμής.

Τέλος, τονίζουμε ότι η έρευνα της BEAT δεν αντιπροσωπεύει το σύνολο των αυτοκινητιστών στην χώρα μας. Σύμφωνα με πληροφορίες μας, σύντομα ο ΣΑΤΑ (Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής) θα δημοσιεύσει την δική του έρευνα!

Πηγή: ΒΕΑΤ

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.