Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η έρευνα που μας δείχνει ποιες μάρκες πληκτρολογούμε στην αναζήτηση της Google ανά χώρα. Ας δούμε τι ψάχνει η Ελλάδα, αλλά και ποιες μάρκες συγκεντρώνουν τις περισσότερες πρωτιές!
Έρευνα: Οι πιο “ανορθόγραφες” μάρκες αυτοκινήτου στο Διαδίκτυο
Αρχικά, αξίζει να αναφέρουμε ότι η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία “Peter Vardy” και τα δεδομένα συλλέχθηκαν από την Google το διάστημα μεταξύ Οκτωβρίου 2020 και Σεπτεμβρίου 2021. Στον τομέα της αυτοκίνησης, λοιπόν, η Tesla είναι μακράν η πιο “ψαγμένη” εταιρεία πετυχαίνοντας πρωτιά σε τουλάχιστον 22 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, της Ιαπωνίας, της Νότιας Κορέας και ενός μεγάλου μέρους της Ευρώπης. Ανάμεσα σε αυτές ήταν και η Ελλάδα, στην οποία η Tesla αναζητήθηκε περισσότερο από κάθε άλλη εταιρεία σε αυτό το διάστημα.
Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Jeep, μία εταιρεία που μπορεί να μην πέτυχε πρωτιά σε καμία χώρα της Ευρώπης, αλλά είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στο κοινό χωρών όπως η Αυστραλία, ο Καναδάς και οι Η.Π.Α. Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Bugatti, αφήνοντας πίσω της στην τέταρτη θέση την Ferrari, ενώ η πρώτη πεντάδα ολοκληρώνεται με τη Honda. Ακολουθεί ο σχετική εικόνα στην οποία μπορείτε να δείτε αναλυτικά όλες τις πρωτιές των 12 πιο δημοφιλών εταιρειών στο διαδίκτυο.