Έτοιμο το ιαπωνικό supercar των 2.012 ίππων Aspark Owl

Το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό supercar από την Ιαπωνία είναι το εντυπωσιακό Aspark Owl των 2.012 ίππων και μπαίνει επίσημα την παραγωγή.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
aspark owl 2020 japan

Η ιαπωνική Aspark μετρά μόλις λίγα χρόνια ζωής αλλά το ηλεκτρικό Owl καταφέρνει να την βάλει με αξιώσεις στον μαγικό κόσμο των υπεραυτοκινήτων με προδιαγραφές που θα ζήλευε οποιοσδήποτε καταξιωμένος κατασκευαστής ανεξάρτητα από την προέλευσή του.

Με την τιμή του να έχει ανακοινωθεί πρόσφατα στα 2.900.000 για την βασική έκδοση και την παραγωγή να περιορίζεται στα 50 αυτοκίνητα η Κουκουβάγια της Aspark είναι ένα αρπακτικό χαμηλών πτήσεων, το οποίο παρουσιάστηκε επιτέλους από τους Ιάπωνες ως μοντέλο παραγωγής με τις προδιαγραφές του να είναι σαφώς πιο εντυπωσιακές από εκείνες του πρωτότυπου των 1.150 ίππων που είχε τελική “μόλις” 280 χλμ./ώρα.

aspark owl 2020 japan


Το τετρακίνητο Owl χρησιμοποιεί τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν για κάθε τροχό και η απόδοση των 2.012 ίππων συνδυάζεται με 2.000 Nm ροπής που έχουν να κινήσουν 1.900 κιλά.

Το μονοκόκ πλαίσιο του ζυγίζει μόλις 120 κιλά και είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και η ανάρτηση είναι διπλά ψαλίδα για καθένα από τους τροχούς του. Οι τροχοί του έχουν διαστάσεις 20 και 21 ίντσες και φέρουν ελαστικά 265/35 και 325/30 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

aspark owl 2020 japan

Οι διαστάσεις του αμαξώματος που κατασκευάζεται από πλαστικά ενισχυμένα με ανθρακονήματα είναι 4.791, 1.935 και 993 χιλιοστά για το μήκος, το πλάτος και το ύψος αντίστοιχα και το ανάγουν σε ένα από τα χαμηλότερα supercars της σύγχρονης εποχής. Το μεταξόνιο ανέρχεται στα 2.750 χλστ.

Οι Ιάπωνες αναφέρουν ότι η δημιουργία τους είναι παράλληλα και το ταχύτερο υπεραυτοκίνητο σε επιταχύνσεις αυτή τη στιγμή. Τα 1,69 δευτερόλεπτα που ανακοινώνουν για τα 0-60 μίλια ανά ώρα (96,5 χλμ./ώρα) σίγουρα εντυπωσιάζουν, περισσότερο όμως τραβά την προσοχή ο χρόνος των 10,6 δευτερολέπτων για τα 0-300 χλμ./ώρα με την τελική να ανέρχεται στα 400 χλμ./ώρα. Για την επιβράδυνσή του φροντίζουν 10πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες με την εταιρία να μην αναφέρει προς το παρόν τη διάσταση των ανθρακοκεραμικών δίσκων.

aspark owl 2020 japan

Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου που φέρει το διθέσιο Owl έχουν χωρητικότητα 64 kWh, χρειάζονται 80 λεπτά για να φορτίσουν και προσφέρουν αυτονομία 450 χλμ. σύμφωνα με το παλιό πλέον πρότυπο NEDC.

To ιαπωνικό supercar φέρει παράλληλα υδραυλική ανάρτηση που ελέγχεται ηλεκτρονικά, επιτρέπει και χειροκίνητες ρυθμίσεις, ενώ μπορεί και ρυθμίζει το ύψος του αυτοκινήτου από το έδαφος σε τρία επίπεδα Low Standard και High μεταξύ 80-160 χλστ. Φέρει επίσης τέσσερα προγράμματα οδήγησης για την διαχείριση της ισχύος και των ηλεκτρονικών του sport-dynamic, rain-snow, city-comfort και high boost, ενώ η τεράστια ενεργή πίσω αεροτομή κρύβεται καλά στις γραμμές του αμαξώματος και εκτείνεται αυτόματα μετά τα 150 χλμ./ώρα.

Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται τα ABS, ESP και Traction Control, αλλά και σύστημα παρακολούθησης και προστασίας των μπαταριών του, όπως και σύστημα παρακολούθησης πίεσης των ελαστικών. Αντί καθρεπτών το Owl χρησιμοποιεί κάμερες, η συνδεσιμότητα του συστήματος πολυμέσων είναι πλήρης ενώ στο εσωτερικό, για το οποίο ακόμη δεν έχουμε εικόνα σε μεγάλες διαστάσεις υπάρχουν τέσσερις οθόνες και κάποια από τα χειριστήρια έχουν τοποθετηθεί στην οροφή.

“Ήταν μια μεγάλη πρόκληση να φτάσουμε στους στόχους που είχαμε θέσει για το Owl, αλλά με 14 χρόνια εμπειρίας και με την μεγάλη υποστήριξη από τους Ιάπωνες και Ιταλούς συνεργάτες μας τους ξεπεράσαμε όλους.”, δήλωσε ο CEO της Aspark, Masanori Yoshida.

Για να μπει κάποιος στη λίστα των εκλεκτών θα πρέπει να καταβάλει προκαταβολή 50.000 ευρώ, που λογικά δεν θα τον απασχολεί και ιδιαίτερα σε σχέση με τα 2,9 εκατ. ευρώ της τιμής του πανίσχυρου Owl. Μπορείτε να το θαυμάσετε στις φωτογραφίες που ακολουθούν.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]