EV4 trike: Πατάει καλά

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Παραμένει ποδήλατο, αλλά λίγα είναι τα στοιχεία που θα τα φανταζόσουν στο άκουσμα, πριν δεις τις φωτογραφίες. Με τον οδηγό σε θέση αραχτή και με ηλεκτρική υποβοήθηση, το EV4 κινείται με πετάλια, παίρνει κλίσεις, αλλά ποδήλατο δεν το λες… Ο Jack Skopinski, σχεδιαστής από την Πολωνία, έχει μια εμμονή με τα trikes, οχήματα που κινούνται χωρίς να χρειάζεται να ισορροπείς, καθώς στηρίζονται σε περισσότερους τροχούς.

Ξεκίνησε με τέσσερις τροχούς, όμως στη νέα εκδοχή το EV4 χρησιμοποιεί πια τρεις, δημιουργώντας μια σταθερή τριγωνική βάση που εξαλείφει το άγχος της ισορροπίας και τον κίνδυνο της πτώσης. Οι δύο τροχοί των 16 ιντσών στο εμπρός μέρος συνδέονται με ένα σύστημα παράλληλων δοκών και αρθρώσεων, που επιτρέπουν στο όχημα να πάρει κλίσεις όταν στρίβει ανάλογες με εκείνες ενός οχήματος μονού ίχνους που ισορροπεί σε δύο τροχούς. Στο πίσω μέρος, ένας μεγαλύτερος σε διάμετρο τροχός, 20 ιντσών, συμπληρώνει την εικόνα και αναλαμβάνει και τη μετάδοση της κίνησης. Ο οδηγός τοποθετείται σε μια κάπως παράδοξη χαμηλή όσο και άνετη θέση, σε ένα bucket κάθισμα που τον στηρίζει καλά και περιορίζει τις κινήσεις του.

Τα πετάλια έχουν τοποθετηθεί εμπρός, φέρνοντας τα πόδια σε θέση παράλληλη με το έδαφος, ενώ με τη διάταξη αυτή ενισχύεται και η δύναμη που εφαρμόζουν στα πετάλια χρησιμοποιώντας την αντίσταση που προσφέρει η πλάτη του «καθίσματος». Το πλαίσιο έχει αρθρώσεις σε διάφορα σημεία, ώστε να προσαρμόζεται στις διαστάσεις του χρήστη, τη θέση του τιμονιού αλλά και το ύψος του καθίσματος. Για την υποβοήθηση της κίνησης διαθέτει ηλεκτροκινητήρα ισχύος 250 W, ενσωματωμένο στην πλήμνη του πίσω τροχού. Η μέγιστη ταχύτητα που προσφέρει φτάνει τα 25 χλμ./ώρα χωρίς να απαιτεί την κίνηση των πεταλιών.


Η μπαταρία των 36 V και 10 Ah είναι ιόντων λιθίου και αντέχει να καλύψει μια διαδρομή 80 χλμ. με κάθε φόρτιση, αρκετά ικανοποιητική για τα δεδομένα των ηλεκτροκίνητων ποδηλάτων. Εξαρτάται βέβαια και από τις διαθέσεις του οδηγού – αν προκύψει «ζωηρός», η αυτονομία μειώνεται. Για το φρενάρισμα το EV4 είναι εξοπλισμένο με τρία δισκόφρενα, ένα για κάθε τροχό, οπότε, παρά τα 47 κιλά του βάρους του, δεν προβληματίζουν στις επιβραδύνεις. Αντίθετα, δεν έχει τον κίνδυνο του γλιστρήματος αν μπλοκάρει κάποιος τροχός, καθώς η μεγάλη βάση στήριξης αποσβένει κάθε σχετικό πρόβλημα. Ένα θέμα που δεν επιδέχεται σύγκριση με τα παραδοσιακά ποδήλατα είναι οι διαστάσεις του, που περιορίζουν και την ευελιξία του. Με μήκος 190 εκ. και πλάτος 90 εκ. θα χρειαστεί περισσότερο χώρο, τόσο για την κίνησή του όσο και για το παρκάρισμα.

Οι σχάρες στο εμπρός και πίσω μέρος προσφέρουν μεγάλες δυνατότητες μεταφοράς, που φτάνουν τα 20 κιλά για την μπροστινή μόνο! Καθώς γέρνουν βέβαια μαζί με το όχημα, θα χρειαστεί να είναι και ανάλογα καλά δεμένες. Η μετάδοση περιλαμβάνει σασμάν επτά σχέσεων της Shimano gears, ενώ υδραυλικές αναρτήσεις φροντίζουν την επαφή των τροχών με τον δρόμο και την άνεση του οδηγού. Το EV4 προσφέρεται κατά παραγγελία, που όμως θα χρειαστεί δύο μήνες αναμονής για να εκτελεστεί και 3.976 δολάρια για να ξεκινήσει. Όμως μετά, όπου κι αν κινηθεί, είναι βέβαιο ότι θα τραβήξει τα βλέμματα, δημιουργώντας απορίες όσο και θαυμασμό…

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θανάσης σπούδασε στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ασχολήθηκε με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό της μοτοσυκλέτας επί 23 έτη, κέρδισε 3 πρωταθλήματα και δεκάδες νίκες, σημείωσε διακρίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενώ είναι ο πρώτος Έλληνας που έλαβε μέρος στο υπερμαραθώνιο Rally Dakar. Από το 1997 ασχολείται με την Οδική Ασφάλεια και το 1998, ίδρυσε τη δική του Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης (Riding School). Παράλληλα, τα τελευταία 20 χρόνια πραγματοποιεί Σεμινάρια Οδικής Ασφάλειας σε όλη την επικράτεια, μέσα από ένα πρόγραμμα που έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας. Το 2012 δημιούργησε την Παιδική Ακαδημία, για παιδιά ηλικίας από 5 ετών. Από το 2017, είναι ο μοναδικός μέχρι στιγμής στην Ελλάδα, προπονητής μηχανοκίνητου αθλητισμού, με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Το "Riding School-Θανάσης Χούντρας" αποτελεί πρότυπο Κέντρου Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα, με καθημερινή λειτουργία σε δικές του εγκαταστάσεις.

E-mail: [email protected]