Ευρωπαϊκή έρευνα: Πλέον το υδρογόνο είναι μία τεχνολογία με οφέλη

Μετά από δύο δεκαετίες δοκιμών και ερευνών, το υδρογόνο είναι πλέον έτοιμο να προσφέρει κινητικότητα μηδενικών ρύπων και σημαντικά οφέλη...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
υδρογόνο

Δεν πρόκειται για κάποιο συμπέρασμα που βγήκε «στο πόδι», πολύ δε περισσότερο δεν
πρόκειται για μια αυθαίρετη διαπίστωση. Πρόκειται για το αποτέλεσμα ενδελεχούς
έρευνας επίσημου φορέα του της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) – και συγκεκριμένα του Joint
Research Centre (JRC).

Στο μικροσκόπιο μπήκαν μια σειρά από projects που είχαν πραγματοποιηθεί υπό τη σκέπη του οργανισμού “Clean Hydrogen Partnership” έχοντας στόχο να εξετάσουν στην πράξη το κατά πόσο μπορούν τα ηλεκτροκίνητα οχήματα κυψελών υδρογόνου – τόσο τα αυτοκίνητα (Fuel Cell Electric Vehicles – FCEVs) όσο και τα λεωφορεία (Fuel Cell Electric Buses – FCEBs) – να αντικαταστήσουν τα συμβατικά οχήματα που κυκλοφορούν σήμερα στους δρόμους με την υποστήριξη φυσικά των αντίστοιχων πρατηρίων ανεφοδιασμού – Hydrogen Refuelling Stations (HRS).

Έτσι, από το 2005 έως το 2023 έγινε κατορθωτό να κυκλοφορήσουν στην ΕΕ περισσότερα από 1300 FCEVs και 400 FCEBs, αποδεικνύοντας την τεχνολογική ωριμότητα της κινητικότητας του υδρογόνου, ενώ παράλληλα μπήκαν οι βάσεις για τη δημιουργία ενός Πανευρωπαϊκού Δικτύου HRS.


Ενδεικτικά αναφέρουμε λοιπόν ότι πριν από λίγες μόνο μέρες η γνωστή και στη χώρα
μας Solaris ανακοίνωνε την παραγγελία 22 λεωφορείων Urbino 12 hydrogen (μήκους 12
μέτρων) από τον οργανισμό δημοσίων συγκοινωνιών της Περιφέρειας του Παρισιού “Île-
de-France Mobilités”, για να ακολουθήσουν ακόμα 9 λεωφορεία του ίδιου τύπου, αλλά και
11 αρθρωτά Solaris Urbino 18 hydrogen (18 μέτρων) για τον συγκοινωνιακό φορέα της
Κολωνίας “Regionalverkehr Köln GmbH (RVK)” που με αυτά τα FCEBs θα φτάσει στα
μέσα του 2025 να έχει ένα στόλο από 84 υδρογονοκίνητα λεωφορεία SOLARIS.

Από την άλλη, στις αρχές της χρονιάς η Hype, μεγάλη εταιρία ταξί που δραστηριοποιείται
στη γαλλική πρωτεύουσα και έχει αναλάβει να προσφέρει τις on demand υπηρεσίες
μετακινήσεων μηδενικών ρύπων κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων,
ανακοίνωσε ότι περισσότερα από 1.500 ταξί υδρογόνου θα κυκλοφορούν στην ευρύτερη
περιοχή του Παρισιού έως το τέλος του 2024.

Αυτά τα ταξί θα παραμείνουν σε χρήση και μετά τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού 2024, αποτελώντας μια «πράσινη» κληρονομιά για την πόλη. Θυμίζουμε ότι η Hype είχε κάνει το πρώτο βήμα προς την κινητικότητα του υδρογόνου το 2015, στην COP 21, με οχήματα τύπου Toyota Mirai πρώτης γενιάς.

Παράγοντες που φρενάρουν την κινητικότητα του υδρογόνου
Ωστόσο, η ανάλυση υπογραμμίζει ότι υπάρχουν μια σειρά παράγοντες που φρενάρουν
την κινητικότητα του υδρογόνου. Σε αυτούς περιλαμβάνεται αναπόφευκτα ο έντονος
ανταγωνισμός από τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρίες (Battery Electric Vehicles
– BEVs), τα οποία επωφελούνται – σε αυτή τη φάση – από το χαμηλότερο λειτουργικό
κόστος, καθώς και το αυξημένο κόστος του ίδιου υδρογόνου. Ωστόσο και τα δύο αυτά
προβλήματα μπορούν στην πορεία να αμβλυνθούν ή και να ξεπεραστούν με την
κλιμάκωση της χρήσης του υδρογόνου και τη δημιουργία μιας εκτεταμένης υποδομής
παραγωγής, μεταφοράς και διανομής πράσινου υδρογόνου – στοιχείο απαραίτητο για την
απρόσκοπτη κυκλοφορία τόσο των FCEVs όσο και των FCEBs. Δεν είναι τυχαίο που η
ΕΕ έχει ήδη δρομολογήσει τη δημιουργία τέτοιων υποδομών.

Η Ελλάδα από την πλευρά της βρίσκεται πολύ πίσω από την κεντρική και βόρεια
Ευρώπη – παρόλο που με βάση το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα θα
πρέπει να έχει σε λειτουργία 26 πρατήρια ανεφοδιασμού με υδρογόνο μέχρι το 2030 –
έχοντας προς το παρόν να επιδείξει έναν και μοναδικό σταθμό ανεφοδιασμού ελαφρών
οχημάτων με υδρογόνο, ο οποίος είναι εγκατεστημένος στον χώρο του ΕΚΕΦΕ
«Δημόκριτος» και εγκαινιάστηκε επίσημα τον Μάιο του 2022 από τον τότε Υπουργό
Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστα Σκρέκα, τον Υφυπουργό Ανάπτυξης Χρίστο Δήμα,
τον Υφυπουργό Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλο και τον Πρόεδρο Δ.Σ. του ΕΚΕΦΕ
«Δημόκριτος», Δρ. Γιώργο Νούνεση.

Βασική ιδιαιτερότητα και συγκριτικό πλεονέκτημα του εν λόγω σταθμού αποτελεί η
καινοτόμος λύση θερμικής συμπίεσης του υδρογόνου που αποτελεί αναπόσπαστο
στοιχείο της λειτουργίας του. Ο λόγος για τον πρωτοποριακό θερμικό συμπιεστή
υδρογόνου που δημιούργησε η ελληνικότατη start-up CYRUS* – η οποία ιδρύθηκε το
2019 ως τεχνοβλαστός του ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος. Ο συμπιεστής της CYRUS αξιοποιεί τις
δυνατότητες που προσφέρουν τα μεταλλικά υδρίδια επιτυγχάνοντας τις υψηλές πιέσεις
(άνω των 200 bar) οι οποίες είναι απαραίτητες για τη συμπίεση του υδρογόνου, με
χαμηλή κατανάλωση ενέργειας στη μορφή εύκολα διαθέσιμης / προσβάσιμης θερμότητας
(low grade heat) και μηδενικό θόρυβο. Χάρη δε σε αυτά τα πλεονεκτήματά της, η
συγκεκριμένη τεχνολογία μπορεί να συμβάλλει αποφασιστικά στην ανάπτυξη της
υποδομής που απαιτείται για τη διάδοση της χρήσης του υδρογόνου.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.