Έξι θρυλικές Lancia στο σφυρί. Εσείς ποια θα κάνατε δική σας;

Στα χρώματα του "πολέμου", από μια χρυσή εποχή για τη Lancia μας έρχεται αυτή η μοναδική συλλογή που διατίθεται πλέον προς πώληση.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Lancia Martini Racing, Martini Racing

Έξι εργοστασιακές αγωνιστικές Lancia στα εμβληματικά χρώματα της Martini Racing, η καθεμιά με τη δική της χρυσή ιστορία που πρόσθεσε το δικό της λιθαράκι στο μύθο της ιταλικής εταιρίας.

Όλες οι Lancia που βλέπετε μας έρχονται από περίοδο αγωνιστικής ακμής της εταιρίας τότε που οι Ιταλοί βρίσκονταν στην αιχμή των εξελίξεων και των αγώνων. Είναι σε άριστη κατάσταση και αποτελούν μέρος της φημισμένης συλλογής του Αμερικανού επιχειρηματία John Joseph Campion, ενώ είναι ήδη διαθέσιμες προς πώληση από την Girardo & Co. με τους ειδικούς να εκτιμούν την αξία τους στα επτά περίπου εκατ. ευρώ.

Και οι έξι αγωνιστικές Lancia φέρουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά τόσο από την ιταλική εταιρία όσο και από την Abarth και όπως καταλαβαίνετε και από τις φωτογραφίες βρίσκονται σε κατάσταση βιτρίνας. Ας τις γνωρίσουμε λίγο καλύτερα.

1988 Lancia Delta HF Integrale 8V Group ALancia Martini Racing, Martini RacingΗ νικηφόρα Integrale που βλέπετε στις οθόνες σας είναι και εκείνη που έκανε το ντεμπούτο για το αγωνιστικό μοντέλο των Ιταλών στο Rallye της Πορτογαλίας του 1988, για τον 3ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Με τον Mikie Biasion στο τιμόνι και συνοδηγό τον Carlo Cassina, που αντικαθιστούσε έκτακτα τον Tiziano Siviero λόγω τραυματισμού, η νέα τότε Delta HF Integrale 8V Group A τήρησε την παράδοση των Rallye μοντέλων της εταιρίας και κέρδισε τον αγώνα στο ντεμπούτο της, όπως είχαν κάνει πριν από αυτή οι Stratos, Delta S4 και Delta HF 4WD. Φυσικά ήταν ένα από τα αυτοκίνητα που βοήθησαν τον Miki Biasion και τη Lancia να κατακτήσουν τους παγκόσμιους τίτλος σε επίπεδο οδηγού και κατασκευαστή αντίστοιχα, στην αρχή της παντοκρατορίας της Integrale στο Group A.

1985 Lancia Delta S4 Corsa Group B

Αυτή η πανίσχυρη Delta S4 Corsa Group B αποδίδει περί τους 550 ίππους, έχει οδηγηθεί από τους Miki Biasion και Markku Alen, ενώ έχει κατακτήσει το θρυλικό Rallye 1000 Miglia.

 

1984 Lancia 037 Rally Evo 2 Group B

Αυτή είναι μία, η 11η από τις μόλις 20 Evo 2 που κατασκευάστηκαν από την Abarth, η συγκεκριμένη προς το τέλος του 1983. Φέρει από την αρχή τον μεγαλύτερο κινητήρα των 2,1 λίτρων και έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο το 1984 στο Rally των 1.000 Λιμνών με τον Markku Alen. Ως ημι-εργοστασιακή συμμετοχή με τη δορυφορική ομάδα της Jolly Club ανέβηκε αρκετές φορές στο βάθρο και στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, ενώ στο τιμόνι του έχει βρεθεί μεταξύ άλλων και ο πατέρας του Valentino Rossi, Graziano!

1983 Lancia LC2 Group C

Με αυτή την LC2 Group C, που χρησιμοποιούσε ειδικά τροποποιημένο V8 κινητήρα της Ferrari με δύο turbo, η Lancia συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Sportscar της FIA το 1983 και 1984 αλλά και στις 24ώρες του Mans. Η πρώτη από τις επτά που κατασκευάστηκαν ποτέ, φέρει από την αρχή τα θρυλικά χρώματα της Martini Racing και αποτελεί το μοναδικό Group C αυτοκίνητο στην ιστορία που φέρει κινητήρα Ferrari -με απόδοση που ξεπερνούσε τους 800 ίππους.

1982 Lancia LC1 Group VI

Η LC1, κατασκευασμένη από τον Giampaolo Dallara στο εργοστάσιο του στην Πάρμα της Ιταλίας, φέρει αλουμινένιο μονοκόκ πλαίσιο, παρόμοιο με εκείνων των πρωτότυπων της F1 εκείνης της εποχής και ζύγιζες μόλις 55 κιλά. Το αμάξωμα της δε είχε σχεδιαστεί στο Κέντρο Έρευνας της Fiat και ήταν κατασκευασμένο από Kevlar και Carbon. Ζύγιζε μόλις 640 κιλά και το μοτέρ της απέδιδε κοντά στους 450 ίππους! Η Lancia κατασκεύασε μόλις τέσσερις με τη συγκεκριμένη να έχει κερδίσεις στα 1.000 χλμ. του Nurburgring to 1982.

1981 Lancia Beta Montecarlo Turbo Group V

H Lancia Beta Montecarlo Turbo Group V είναι η παγκόσμια πρωταθλήτρια Αντοχής, έναν τίτλο που κατέκτησε το 1980 αλλά και το 1981 κυριαρχώντας επί των αντιπάλων της. Ήταν η πρώτη εργοστασιακή Lancia που αγωνίστηκε στο Man από την εποχή της Aurelia, με τον κινητήρα της, εξελιγμένο από την Abarth να αποδίδει 460 ίππους έχοντας να κινήσει μόλις 780 κιλά. Νικήτρια στην κλάση της και στον θρυλικό 24ωρο γαλλικό αγώνα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr