F1 – GP Spain 2022: Τα πάνω-κάτω και στο τέλος… Red Bull

Μια εγκατάλειψη λόγω μηχανικού προβλήματος έφερε τα πάνω κάτω στη Βαρκελώνη. Στον απόηχο του ισπανικού GP είμαστε εδώ στο καθιερωμένο μας ραντεβού για να θυμηθούμε όσα έγιναν το τριήμερο και ακόμα περισσότερα.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
F1 GP Ισπανίας

Το αγωνιστικό τριήμερο ξεκίνησε με πολύ ήλιο και ζέστη στη Βαρκελώνη, με χιλιάδες θεατές να κατακλύζουν την πίστα, οι περισσότεροι απ’ αυτούς tifosi και οπαδοί του συμπατριώτη τους Carlos Sainz. Η Βαρκελώνη είναι μία πολύ γνωστή και οικεία πίστα σε όλους τους οδηγούς, γεγονός που μας έκανε να περιμένουμε έναν συναρπαστικό αγώνα, γεμάτο συγκινήσεις.

Ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές
Τόσο στις ελεύθερες δοκιμές όσο και στις κατατακτήριες οι Ferrari πρωταγωνίστησαν και κυρίως ο Charles Leclerc που τερμάτισε παντού πρώτος, θέση από την οποία εκκίνησε και στον αγώνα. Ωστόσο, το Q3 ήταν επεισοδιακό για το Μονεγάσκο καθώς επέλεξε να κάνει οικονομία στα ελαστικά μειώνοντας τα περάσματά του. Ένα απρόσμενο tete-a-queue τον οδήγησε στο να έχει μόνο μία ευκαιρία να βελτιώσει το χρόνο του. Ο Leclerc βγήκε στην πίστα και με απόλυτη ψυχραιμία και προσήλωση έκανε έναν εξαιρετικό γύρο σε χρόνο 1’18”750.

Στην πρώτη τριάδα βρισκόταν και ο Max Verstappen, που τελικά εκκίνησε από τη δεύτερη θέση. Την τρίτη θέση της σχάρας εκκίνησης κατέκτησε ο Carlos Sainz, γεγονός που ικανοποίησε αρκετά τους οπαδούς του. Σε καλή μέρα βρέθηκαν και οι Mercedes που βρέθηκαν στις θέσεις 4 και 6. Στην πέμπτη θέση του grid πλασαρίστηκε ο Sergio Perez με τη δεύτερη Red Bull. Οι Bottas, Magnussen, Ricciardo και Schumacher συμπλήρωσαν τη δεκάδα. Σε κακή μέρα βρέθηκαν οι Norris, Ocon, Vettel και Alonso, καθώς βρέθηκαν εκτός δεκάδας στη σειρά εκκίνησης.

Εκκίνηση αγώνα
Ο αγώνας ξεκίνησε χωρίς ιδιαίτερα ευτράπελα. Πολύ καλή εκκίνηση έκανε ο Sergio Perez που αμέσως πλασαρίστηκε στη μέση κερδίζοντας μία θέση στην πρώτη κιόλας στροφή. Όλα κυλούσαν καλά μέχρι την τέταρτη στροφή του πρώτου γύρου, όταν ένα αγωνιστικό συμβάν μεταξύ των Hamilton και Magnussen, οδήγησαν τον Δανό στην αμμοπαγίδα να προσπαθεί, με επιτυχία, να ξεκολλήσει το μονοθέσιό του για να συνεχίσει τον αγώνα και τον Βρετανό στα pits, για να αλλάξει το κλαταρισμένο του ελαστικό.

Όπου φυσάει ο άνεμος πάω…
Στη Βαρκελώνη οι καιρικές συνθήκες έπαιξαν το ρόλο τους, καθώς είχε πολύ ζέστη στον αέρα (πάνω από 37 °C) και ακόμη περισσότερη στην πίστα (πάνω από 52 °C). Επίσης, στους πρώτους ειδικά γύρους, έπνεε ένας δυνατός γαρμπής (ΝΔ άνεμος) που οι ριπές του άγγιξαν κατά τόπους τα 30 χιλιόμετρα. Έτσι, στις πρώτες στροφές του αγώνα, τόσο ο Carlos Sainz, όσο και ο Max Verstappen έχασαν το πίσω μέρος των μονοθεσίων τους ακριβώς στο ίδιο σημείο, στην έξοδο της στροφής 4. Υπαίτιες ήταν και στις δύο περιπτώσεις ριπές ανέμου που επηρέασαν την πίσω αεροτομή και έσπρωξαν και τα δύο μονοθέσια στις αμμοπαγίδες. Ευτυχώς για αυτούς κατάφεραν και οι δύο να επαναφέρουν τα μονοθέσιά τους στον αγώνα.

Θέματα αξιοπιστίας…
H F1 ανήκει στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, αυτό σημαίνει πως η επιτυχία εξαρτάται τόσο από τη μηχανή, όσο και από τους αθλητές, που δεν είναι μόνο οι πιλότοι, είναι και οι μηχανικοί στα pits. Ο Charles Leclerc όντας σε εξαιρετικό τριήμερο και οδηγώντας σε έναν κατά τα φαινόμενα δικό του αγώνα προδόθηκε στον 27ο γύρο από τον κινητήρα του (μάλλον από το turbo) και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει παρότι ηγούνταν της κούρσας και μάλιστα έχοντας ανοίξει καλή διαφορά. Δυστυχώς για την ομάδα του Maranello, η εγκατάλειψη αυτή ήρθε σε ένα κρίσιμο σημείο, ειδικά σε μία χρονιά που διεκδικούν το πρωτάθλημα.

Ο ορισμός της F1
Οι Russel και Verstappen, όντας στις θέσεις 2 και 3 αντίστοιχα, μας χάρισαν μαγικό θέαμα στις διαδοχικές μεταξύ τους μονομαχίες για τη δεύτερη θέση. Εναλλαγές γραμμών, τοποθετήσεις σωμάτων των μονοθεσίων και κλεισίματα πόρτας. Αυτά είχε το μενού για τον Verstappen στις προσπάθειές του να βρεθεί μπροστά από το Russel. Όλα αυτά μέχρι την εγκατάλειψη του Leclerc. Τότε άλλαξαν οι στόχοι και οι στρατηγικές και τα μονοθέσια κατευθύνθηκαν άμεσα στα pits για αλλαγή ελαστικών και στρατηγικής.

Τα πάνω-κάτω
Οι τελευταίοι γύροι του αγώνα έφεραν τα πάνω κάτω. Οι δύο Red Bull έκαναν εύκολα το 1-2, μετά την εγκατάλειψη Leclerc, κατακτώντας το απόλυτο μαζί με τον ταχύτερο γύρο του Perez. Ο Μεξικανός μάλιστα μετά το πέσιμο της καρό σημαίας απάντησε στα συγχαρητήρια της ομάδας του με την όλο νόημα φράση “θα τα πούμε αργότερα…” καθώς του ζήτησαν να μην αμυνθεί σε ενδεχόμενο προσπέρασμα από τον ομόσταυλό του Max Verstappen όταν εκείνος ήταν πίσω του, έχοντας προσπεράσει τον George Russell.

Αν και οι Mercedes έκλεισαν πολύ καλά το τριήμερο, έτοιμες να κάνουν το 3-4 και να έχουμε ολική επαναφορά τους στην κορυφή, ξαφνικά ένα τεχνικό πρόβλημα που θα μπορούσε να επιφέρει εγκατάλειψη στέρησε μία θέση από το Lewis Hamilton, ο οποίος τελικά τερμάτισε πέμπτος αναγκασμένος να σηκώσει το πόδι του από το γκάζι και να επιτρέψει μία ανέλπιστη προσπέραση στον Carlos Sainz που κατέληξε τέταρτος. Τυχερά μέσα στην ατυχία τους στάθηκαν τα ασημένια βέλη, καθώς το πρόβλημα που προέκυψε, το οποίο πιθανότατα σχετιζόταν με το καύσιμο και απειλούσε και τα δύο μονοθέσια της ομάδας, ήρθε αρκετά αργά ώστε να μη δώσει ικανό χρόνο στο Sainz για να στερήσει το pontium από τον Russell.

Οι tifosi δεν έμειναν ευχαριστημένοι όπως ήταν φυσικό καθώς όλοι ήταν πεπεισμένοι πως θα πανηγυρίσουν μία ακόμα νίκη για την ομάδα τους και μάλιστα αρκετοί περίμεναν το 1-2, σύμφωνα με τις προηγούμενες μέρες των δοκιμών. Η πρώτη εγκατάλειψη της σεζόν για το Μονεγάσκο στον 27ο γύρο έσβησε τα χαμόγελα των οπαδών της Ferrari, ενώ το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε στην πρωτοπορία του πρωταθλήματος τον Verstappen και τη Red Bull να ηγήται στο κατασκευαστών. Ο Leclerc μετά τη λήξη του αγώνα δήλωσε “δεν έχουμε την πολυτέλεια να ξανασυμβεί κάτι τέτοιο, η όποια διαφορά είχε χτιστεί στην κορυφή του πρωταθλήματος σήμερα έπαψε να υπάρχει…”.

Έκτος τερμάτισε ο Bottas που βρέθηκε σε καλή μέρα και πήρε τους 8 βαθμούς. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ocon, Norris, Alonso και Tsunoda. Οδηγός της ημέρας δικαίως αναδείχθηκε ο Lewis Hamilton που εκκίνησε από την έκτη θέση, βρέθηκε τελευταίος μετά την επαφή με τον Magnussen και το κλατάρισμα του ελαστικού του και τελικά κατάφερε βρίσκοντας έναν εξαιρετικό ρυθμό σε όλο τον αγώνα να τερματίσει στην πέμπτη θέση, μετά και από το τελευταίο μηχανικό πρόβλημα που ανέκυψε στον προτελευταίο γύρο.

Σημάδια επαναφοράς για τη Mercedes
Οι αναβαθμίσεις που έφερε η γερμανική ομάδα στην Ισπανία και κυρίως το νέο πάτωμα των μονοθεσίων που φέτος, λόγω της μεγάλης διαμέτρου των ζαντών και του μικρού προφίλ των ελαστικών, παίζει καθοριστικό ρόλο στην αεροδυναμική εν αντιθέσει με τις αεροτομές. Σαφής και ξεκάθαρη ήταν η βελτίωση των μονοθεσίων της Mercedes καθ΄ όλο το τριήμερο και μάλιστα στον αγώνα έδειξαν κυριολεκτικά τα δόντια τους και μας χάρισαν από τις ωραιότερες μάχες των τελευταίων χρόνων, με κυριότερη αυτή των Russell και Verstappen.

Επόμενη στάση Μονακό
Επόμενο ραντεβού με την F1 σε μία εβδομάδα, με τις ελεύθερες δοκιμές να πραγματοποιούνται μετά από πολλά χρόνια ημέρα Παρασκευή (27/5/22) στην ξακουστή πίστα του πριγκιπάτου του Μονακό. Αναμένουμε με πολύ ενδιαφέρον αυτόν τον αγώνα στο στενό σιρκουί πόλης του πριγκιπάτου, καθώς οι 18άρες ζάντες θα παρέχουν μία εντελώς νέα και διαφορετική οδηγική εμπειρία στους οδηγούς, σε ένα GP πάντοτε αρκετά δύσκολο.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.