Κάθε χρόνο, οι ομάδες μοιράζονται ένα ποσό στο πλαίσιο της κεντρικής οικονομικής διαχείρισης της F1.
Το συνολικό ποσό για κάθε ομάδα, προκύπτει ως άθροισμα από 3 διαφορετικές παραμέτρους:
1. Αφορά στον τερματισμό κάθε ομάδας στην πρώτη δεκάδα του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών σε δύο από τις τελευταίες 3 σεζόν. Αυτό ισχύει για όλες τις ομάδες, οπότε καθεμιά κερδίζει 35 εκατομμύρια δολάρια.
2. Αφορά στην τελική κατάταξη της περσινής σεζόν, με την πρωταθλήτρια Mercedes να κερδίζει 66 εκατομμύρια δολάρια και την 10η Williams, να αμείβεται με 15 εκατομμύρια δολάρια
3. Αφορά σε ένα επιπλέον bonus για 3 ομάδες, που φέτος απονεμήθηκε σε Mercedes, Red Bull που εισέπραξαν από 35 εκατομμύρια δολάρια και στη Williams, που έλαβε 10 εκατομμύρια δολάρια
4. Bonus των bonus ή αλλιώς, LST. Κάθε χρόνο, απονέμεται στη Ferrari ένα ποσό ως “Long Standing Team”, για την προσφορά της στο σπορ, με την αμοιβή για το 2019 να ανέρχεται στα 73 εκατομμύρια δολάρια
Ενόψει της νέας σεζόν, οι ομάδες θα μοιραστούν κάτι περισσότερο από 1 δις δολάρια. Η κατανομή των χρημάτων φαίνεται παρακάτω, καθώς και η μεταβολή σε σύγκριση με το 2018. Όπως γίνεται αντιληπτό, τη μεγαλύτερη άνοδο έχουν σε σύγκριση με πέρυσι οι Haas και McLaren, ενώ τη μεγαλύτερη μείωση παρουσιάζουν η Williams και η Racing Point, που πέρυσι συμμετείχε στο μεγαλύτερο μέρος του θεσμού ως Force India.
Scuderia Ferrari: 205 εκατομμύρια (+5,7%)
Mercedes-AMG Petronas Motorsport: 177 εκατομμύρια δολάρια (+4,1%)
Aston Martin Red Bull Racing: 152 εκατομμύρια δολάρια (+4,1%)
McLaren F1: 100 εκατομμύρια δολάρια (+23,5%)
Renault F1: 73 εκατομμύρια δολάρια (+17,7%)
Rich Energy Haas F1: 70 εκατομμύρια δολάρια (+32,1%)
ROKiT Williams Racing: 60 εκατομμύρια δολάρια (-21,1%)
SportPesa Racing Point F1: 59 εκατομμύρια δολάρια (-14,5%)
Alfa Romeo Racing (Sauber): 56 εκατομμύρια δολάρια (+21,7%)
Scuderia Toro Rosso: 52 εκατομμύρια δολάρια (-7,1%)