Ο Charles Leclerc είναι μέχρι στιγμής, σε αυτούς τους μόλις 3 από τους συνολικά 21 αγώνες του 2019, το πιο «καυτό» όνομα της F1. Στο Μπαχρέιν θα κέρδιζε εάν του το επέτρεπε ο κινητήρας της Ferrari, στην Κίνα θα ήταν μπροστά από τον Sebastian Vettel εάν του το επέτρεπε η διοίκηση της ομάδας. Καθώς όμως οι Ferrari δεν ήταν αρκετά γρήγορες στην πίστα της Σαγκάης ώστε να υφαρπάξουν τη νίκη από τις Mercedes, η σφοδρή εμφύλια σύγκρουση ανάμεσα στον Leclerc και τον Vettel αναβλήθηκε για κάποιο επόμενο Γκραν Πρι.
Διότι, όπως φαίνεται, η ομάδα συντάσσεται ανοιχτά και επιδεικτικά με τον τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή της, «φρενάροντας» την ορμή του πρωτάρη Μονεγάσκου. Στην Κίνα ο Leclerc αναγκάστηκε να αφήσει τον Vettel να τον προσπεράσει και να κυνηγήσει αυτός τους Hamilton και Bottas που είχαν αρχίσει να ξεφεύγουν ως επικεφαλής της κούρσας στους πρώτους γύρους. Το αποτέλεσμα ήταν ότι ο Leclerc «ξενέρωσε» και απλώς φρόντισε να τερματίσει αξιοπρεπώς, φυσικά πίσω από τον Vettel. Ο οποίος, παρά την απροκάλυπτη εύνοια, δεν κατάφερε τίποτα περισσότερο από το να τερματίσει τρίτος.
Σε μια πρόχειρη ανάγνωση θα έσπευδε κάποιος να παρατηρήσει ότι οι Κόκκινοι επαναλαμβάνουν την κυνική αρχή της επί Schumacher απόλυτης κυριαρχίας του Νο.1 -ακόμη και όταν το Νο.2 της ομάδας ήταν σε καλύτερη ημέρα. Οπότε, ο Leclerc σαν άλλος Barrichello, σαν άλλος Massa κλπ., νομοτελειακά θα ακούει στην ενδοσυνεννόηση το γνωστό «Sebastian is faster than you» σε διάφορες παραλλαγές. Όμως, ας το σκεφτούμε λίγο διαφορετικά: Η ξεκάθαρη εύνοια στον Vettel του αφαιρεί κάθε δικαιολογία. Στην πραγματικότητα τον εκθέτει -και ο Nicolas Todt, ο μάνατζερ του Charles Leclerc αυτό θα πρέπει να το εξηγήσει στον πελάτη του. Με άλλα λόγια, ευτυχώς που η Ferrari πριμοδοτεί τον Vettel εις βάρος του και δεν κάνει το αντίστροφο ή δεν μεταχειρίζεται τους οδηγούς της επί ίσοις όροις.
Διότι εάν αποδειχθεί ότι παρά το «σπρώξιμο» ο Vettel δεν είναι σε θέση να δώσει τη μεγάλη μάχη με τις Mercedes, δεν είναι καν πιο γρήγορος από τον συνάδελφό του στην ομάδα, τότε για τον Leclerc θα έχει ανοίξει, όχι ο δρόμος, αλλά η λεωφόρος ταχείας κυκλοφορίας προς τη δόξα.