Fiat Panda: Αποκτά νέα έκδοση Waze

Η Fiat παρουσίασε μία νέα έκδοση για το Panda η οποία ονομάζεται Waze και έχει μία σειρά από αλλαγές στην εμφάνιση και στον εξοπλισμό του.

Βρείτε μας στο

Η έκδοση Waze δεν είναι κάτι καινούργιο για την γκάμα του Fiat Panda, καθώς την έχουμε ξαναδεί στο παρελθόν. Αυτή τη φορά όμως ήρθε η ώρα να παρουσιαστεί στην ανανεωμένη εκδοχή της.

Αυτή έχει να επιδείξει μία σειρά από αλλαγές σε σχέση με τα υπόλοιπα “απλά” Panda, με πρώτη και καλύτερη την ύπαρξη διχρωμίας, καθώς οι μαύρες λεπτομέρειες και η μαύρη οροφή συνυπάρχει αναλόγως επιλογής με τα παρακάτω χρώματα αμαξώματος: Gelato White, Giotto Blue, Sole Yellow, Moda Grey, Amore Red και Metallic Colosseo Grey. Νέες είναι και οι ζάντες αλουμινίου, οι οποίες είναι δίχρωμες, 15 ιντσών, ενώ και τα πίσω φώτα είναι διαφοροποιημένα και έχουν νέο σχεδιασμό και μαύρο πλαίσιο.

Από την άλλη, στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, διακρίνουμε νέες επενδύσεις σαλονιού σε μαύρο χρώμα, με την πλάτη των καθισμάτων εμπρός να είναι γκρι, με λαχανοί και λευκές λεπτομέρειες. Φυσικά, το σημαντικότερο στοιχείο του Fiat Panda Waze έχει να κάνει με τον εξοπλισμό του. Και αυτό γιατί το σύστημα πολυμέσων Panda U-Connect συνεργάζεται με την εφαρμογή Waze (εξ ου και η ονομασία του μοντέλου φυσικά) και μοιράζεται δεδομένα και πληροφορίες με άλλους κατόχους-οδηγούς αυτοκινήτων. Έτσι, όσοι οδηγοί κάνουν χρήση της εφαρμογής Waze μπορούν να ανταλλάζουν live πληροφορίες σχετικά με τις συνθήκες κυκλοφορίας και την επιλογή της καλύτερης δυνατής διαδρομής.

Φυσικά, για να κάνεις χρήση των παραπάνω δυνατοτήτων θα πρέπει να τοποθετήσεις το κινητό σου τηλέφωνο στην σχετική υποδοχή, στο άνω μέρος του ταμπλό και να είσαι συνδεδεμένος στο διαδίκτυο.

Όσον αφορά τώρα τα πιο… αυτοκινητικά, οφείλουμε να πούμε πως το Fia Panda Waze παίρνει πνοή από τον δικίλινδρο βενζινοκινητήρα TwinAir 0.9 λτ. σε εκδόσεις 69 ή 85 ίππων. Συγκεκριμένα η έκδοση των 69 ίππων θα διατίθεται με κίνηση στους εμπρός, ενώ η έκδοση με τους 85 ίππους θα διατίθεται είτε ως προσθιοκίνητη, είτε ως τετρακίνητη. Σε κάθε περίπτωση πάντως, ανεξαρτήτως του αν το αυτοκίνητο θα είναι δικίνητο ή τετρακίνητο, το κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι χειροκίνητο.

mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου. Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos.

E-mail: mdiveris@traction.gr