Γερασμένος και επικίνδυνος ο στόλος φορτηγών στην Ελλάδα

Ανακοίνωση στην οποία αναφέρεται στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μεγαλουπόλεις από τον γερασμένο στόλο φορτηγών, εξέδωσε ο ΣΕΑΑ. Δείτε τι αναφέρει σχετικά.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Θανατηφόρα τροχαία βαρέα οχήματα 2020

Καθημερινά χιλιάδες φορτηγά εισέρχονται στα αστικά κέντρα για τη μεταφορά και τη διανομή προϊόντων και επιβαρύνουν ιδιαίτερα το ήδη επιβαρυμένο από ρύπους περιβάλλον. Συγκεκριμένα, η Ελλάδα είναι πρώτη στη συγκεκριμένη στατιστική, καθώς ο στόλος βαρέων οχημάτων στην χώρα μας έχει μέσο όρο ηλικίας τα 18,8 έτη. Η ηλικία αυτή είναι στα 12 έτη για τον στόλο της Ευρώπης, ενώ στην κορυφή βρίσκονται Γαλλία και Δανία με 7 και 7,7 έτη αντίστοιχα.

Προφανώς η αυξημένη ηλικία του ελληνικού στόλου βαρέων οχημάτων επιφέρει και αρκετά κακά… τα βασικότερα εκ των οποίων είναι η μειωμένη οδική ασφάλεια, αλλά και οι αυξημένες εκπομπές ρύπων.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τους δείκτες επικινδυνότητας του Ε.Μ.Π. (2017), τα βαρέως τύπου οχήματα ηλικίας 16-20 ετών είναι 33,5 περισσότερες φορές εμπλεκόμενα σε ατυχήματα σε σχέση με αντίστοιχα οχήματα ηλικίας έως 5 ετών. Επίσης, δυστυχώς, ο αριθμός θυμάτων είναι 12,5 φορές μεγαλύτερος από αυτόν των οχημάτων ηλικίας έως 5 ετών.


Όσον αφορά τους εκπεμπόμενους ρύπους, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για πρώτη φορά έθεσε πριν λίγες εβδομάδες περιορισμούς και στόχους για τις εκπομπές CO2 των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων. Αυτοί προβλέπουν μείωση 15% έως το 2025 και 30% έως το 2030.

Στόχοι που σύμφωνα με τον ΣΕΑΑ, κάνουν επιτακτική την ανάγκη η πολιτεία να δράσει και να προχωρήσει εσπευσμένα σε λήψη μέτρων που θα ανανεώσουν τον υπέργηρο στόλο των επαγγελματικών οχημάτων.

Τα μέτρα αυτά θα μπορούσε μεταξύ άλλων να είναι:

  • Κλιμάκωση του κόστους χρήσης, με βάση την αντιρρυπαντική τεχνολογία. Πολύ μειωμένα τέλη κυκλοφορίας και διόδια για τα νεώτερα οχήματα.

  • Παροχή σημαντικών κυκλοφοριακών ελευθεριών στα νεότερα οχήματα, αποκλειστική πρόσβαση σε ιδιαίτερες περιοχές.

  • Ισχυρές επιδοτήσεις των επαγγελματιών μεταφορέων.

  • Κίνητρα για τα φορτηγά ιδιωτικών επιχειρήσεων, πχ. αυξημένες αποσβέσεις για την κτήση οχημάτων σύγχρονης τεχνολογίας.

  • Αυστηροί κανόνες για τις επιχειρήσεις που επιμένουν να χρησιμοποιούν υπέργηρα οχήματα για μεταφορές /πιο συχνοί τεχνικοί έλεγχοι ή ακόμη και όριο ηλικίας.

  • Καλή εφαρμογή του πράσινου δακτυλίου, καθώς αφορά επίσης βαρέα φορτηγά και λεωφορεία.

  • Αυστηροί έλεγχοι στους ξένους μεταφορείς που διακινούν, πολλές φορές παράτυπα, φορτία με παλαιότερα οχήματα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]